lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
hoho, strategieën graag op het FDF-forum bespreken he?!![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:37 schreef Roquefort het volgende:
[..]
hoho, strategieën graag op het FDF-forum bespreken he?!![]()
![]()
Over een klein anderhalf uur kun je bij mijn planeet wel schroot komen ophalen. 24 bootjes komen (vijandig) mijn kant op...ik ben benieuwd of mijn kleine lasers dat gaat houdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:36 schreef Roquefort het volgende:
Jaaah, juiste keuze gemaakt PPL en Mordreth, welkom allebei!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat we de grote allianties flink op de hielen kunnen gaan zitten.
Wel jammer dat ik ook nog niet aangevallen ben, ik wil nu ook weleens wat schroot bij mijn planeet verzamelen. Veel meer dan alliantiegenoten van slachtoffers die even komen spyen heb ik nog niet op de koffie gehad bij mijn planeet, het is een beetje eenzaam in mijn deel van het universum![]()
Als je naar de melkweg gaat moet je op het groene bolletje klikken achter de naam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:43 schreef CosmoNut het volgende:
Hoe moet ik iemand aan vriendenlijst toevoegen?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:50 schreef Eamon het volgende:
[..]
lolRoquefort, wat is jouw nick op ogame dan? Roq misschien.
?
Ouch!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:01 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Over een klein anderhalf uur kun je bij mijn planeet wel schroot komen ophalen. 24 bootjes komen (vijandig) mijn kant op...ik ben benieuwd of mijn kleine lasers dat gaat houden
Mijn tactiek voor deze aanval staat al op het FDF-forum
tuurlijk, je bent van harte welkom. We houden maandag grote schoonmaak, moet iedereen 100 punten hebben namelijk. Hoop niet dat er veel uit hoeven, maar dat verhoogd ons aanzien en niveau wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:34 schreef Mordreth het volgende:
Ik vond BSL al niet zo'n superalliantie en zat er al aan te denken over te stappen naar FDF. Puur omdat ik BSL gewoon te groot en te onpersoonlijk vind. En nu ook PPL daar weggaat zie ik er zelf ook geen heil meer in. Daarom: nog een plekje voor mij vrij bij FDF?
Hmm, gevecht verloren, maar ik heb toch het idee dat hij gewoon gewonnen heeft vanwege overmacht...beetje het China-idee. Maakt niet uit hoe tof je verdediging is, maar als er 1.000.000.000 Chinezen voor de deur staan, wordt het toch een kansloze zaakquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:55 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ouch!
*meteen forum checken gaat*
Grappige.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hmm, gevecht verloren, maar ik heb toch het idee dat hij gewoon gewonnen heeft vanwege overmacht...beetje het China-idee. Maakt niet uit hoe tof je verdediging is, maar als er 1.000.000.000 Chinezen voor de deur staan, wordt het toch een kansloze zaak
Zal ie toch bij terugkomst van zijn vloot last krijgen van een cold turkeyquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:52 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Grappige.
Lijpe skunk, Weed, chinezen..... typisch een drugs-raid!![]()
Misschien ga ik wel naar zijn alliantie.![]()
geintje hoor
Gewoon, grondstoffen uitgeven. Voor elke 1.000 bestede grondstoffen (maakt niet uit of dat deut, kristal of metaal is) krijg je 1 punt. Als je gaat aanvallen en je verliest een schip, dan verlies je ook de punten die dat schip heeft gekost.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:07 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Heb ook maar eens gekeken, ziet er wel goed uit. Moet nu alleen lang wachten op genoeg ijzer
Wat ik me afvroeg, hoe krijg je punten?
Alvast bedankt
Ik heb er momenteel 405quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:44 schreef Eamon het volgende:
[..]
We houden maandag grote schoonmaak, moet iedereen 100 punten hebben namelijk.
er was geen discussie, je bent van harte welkomquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel 405
Ik neem aan dat die discussie dus klaar is ten aanzien van mijn persoon.
Ik zit in dubio, het wordt er wel tijd voor maar eik moet ik eerst m'n mijnen even omhoog gooien..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben aan t sparen voor grote lasers
Ik ben tot nu toe nog niet aangevallen.
quote:Impuls motor (Niveau 3 )
Het impuls motor systeem is gebaseerd op het systeem van deeltjes uitstoting. De uitgestoten materie is afval gegenereerd bij de fusie reactor die gebruikt wordt om de benodigde energie te leveren voor dit type voortstuwings systeem.
Benodigd: Metaal:16.000 Kristal:32.000 Deuterium:4.800 Energie:0
Productie tijd: 12h 00m 00s
Deze vraag is inmiddels beantwoordquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef Eamon het volgende:
[..]
er was geen discussie, je bent van harte welkom![]()
Kom je er nu al bij of morgen?
Bouw op elke vijf kleine lasers een grote.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef Eamon het volgende:
Ik zou niet voor grote lasers gaan, bouw n partij kleine, ook prima. En als je in n alliantie zit die n beetje druk uit kan oefenen hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Breid eerder je vloot uit.
K sta nu 10e, en bouw morgen mn eerste kruisers![]()
Your welcome.quote:
Prima.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Your welcome.
Als ik wat kan bijdargen zal ik dat ook zeker doen.
Donequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Eamon het volgende:
jup, je bent aangenomen. Meld je ook ff aan op t forum
Aahaha ja lekker boeiend.. die paar daagjes dat ik daar ben geweestquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:19 schreef PPL het volgende:
Gisteren een dagje andere afspraken en meteen keihard de top100 uitgevallen.
![]()
@Mordeth
Geinige afscheidspost op BSL-forum trouwens.
"Ik smeer hem"![]()
dit is wel nuttigquote:Ignore Missiles, cruisers get rapid fire making them pretty much useless.
Small lasers are your fodder. Get plenty of them!
Build 1 heavy laser for every 4 small lasers.
Build 1 ion cannon for every 6 small lasers. These aren't as powerful as heavy lasers but have high shields to absorb damage.
Build 1 gauss for every 25 small lasers.
Build 1 plasma for every 100 small lasers. These are your main damage dealers.
Build your small shield dome at about 20 small lasers.
Build your large shield dome at about 100 small lasers.
Ik zou eerder ion overslaan en doorgaan naar gauss techniek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef Mordreth het volgende:
FDF forum gecrashed?.
Never mind. Is het trouwens niet verstandiger die grote lasers over te slaan en gelijk over te gaan op Ion techniek?
Op nummer 75 staat Close Minded.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Tweek het volgende:
Mijn eerste kolonie heeft 290 velden, dus das wel lekker. Sta nu 75ste dus gaat wel lekker.
Ik had een van onze leiders al op gewezen dat jij lid wilde worden. Maar hij schijnt jou al een berichtje gestuurd te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Tweek het volgende:
Nog wel, maar probeer bij fdf te komen.
Heb je al en aanvraag ingediend dan ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Tweek het volgende:
Nog wel, maar probeer bij fdf te komen.
Dan zullen we elkaar wel snel spreken op het FDF forumquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef Tweek het volgende:
ahja je moet natuurlijk een aanvraag insturen, en das nu gebeurt.
En ik ben er ook weer bij na de 'set back' van afgelopen dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef Eamon het volgende:
4 spelers in de top100
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb een planeetje volgebouwd, maar hij heeft geen werf. Is het nog mogelijk om de resources te van die planeet af te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |