Prima.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Your welcome.
Als ik wat kan bijdargen zal ik dat ook zeker doen.
Donequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:55 schreef Eamon het volgende:
jup, je bent aangenomen. Meld je ook ff aan op t forum
Aahaha ja lekker boeiend.. die paar daagjes dat ik daar ben geweestquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:19 schreef PPL het volgende:
Gisteren een dagje andere afspraken en meteen keihard de top100 uitgevallen.
![]()
@Mordeth
Geinige afscheidspost op BSL-forum trouwens.
"Ik smeer hem"![]()
dit is wel nuttigquote:Ignore Missiles, cruisers get rapid fire making them pretty much useless.
Small lasers are your fodder. Get plenty of them!
Build 1 heavy laser for every 4 small lasers.
Build 1 ion cannon for every 6 small lasers. These aren't as powerful as heavy lasers but have high shields to absorb damage.
Build 1 gauss for every 25 small lasers.
Build 1 plasma for every 100 small lasers. These are your main damage dealers.
Build your small shield dome at about 20 small lasers.
Build your large shield dome at about 100 small lasers.
Ik zou eerder ion overslaan en doorgaan naar gauss techniek.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:46 schreef Mordreth het volgende:
FDF forum gecrashed?.
Never mind. Is het trouwens niet verstandiger die grote lasers over te slaan en gelijk over te gaan op Ion techniek?
Op nummer 75 staat Close Minded.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:37 schreef Tweek het volgende:
Mijn eerste kolonie heeft 290 velden, dus das wel lekker. Sta nu 75ste dus gaat wel lekker.
Ik had een van onze leiders al op gewezen dat jij lid wilde worden. Maar hij schijnt jou al een berichtje gestuurd te hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Tweek het volgende:
Nog wel, maar probeer bij fdf te komen.
Heb je al en aanvraag ingediend dan ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef Tweek het volgende:
Nog wel, maar probeer bij fdf te komen.
Dan zullen we elkaar wel snel spreken op het FDF forumquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef Tweek het volgende:
ahja je moet natuurlijk een aanvraag insturen, en das nu gebeurt.
En ik ben er ook weer bij na de 'set back' van afgelopen dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:28 schreef Eamon het volgende:
4 spelers in de top100
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb een planeetje volgebouwd, maar hij heeft geen werf. Is het nog mogelijk om de resources te van die planeet af te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |