quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Stukken beter inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:54 schreef petre86 het volgende:
-edit-
dat mag dus niet
nanananananananaaaaaa hans
zo magtie wel
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
It was a set-up!
Waarom sta ik echt bij helemaal niemand als favo-fokker trouwens
Wat spontaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:58 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
valt onder SC groep.. en bijna onderaan profieltekst
Derde keer, er kraait een haan! Verrader!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:59 schreef petre86 het volgende:
de kerkklokken luien hier een minuut te vroeg!
trusten
Nou ja, het maakt niet zo heel veel uit, ik nok er ook mee met nog drie-en-een-half uur slaap voor de boegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 04:01 schreef petre86 het volgende:
4e keer nu dan
want ik wilde nog ff zeggen dat williewouter en janetje niet zo moeten trivia-en maar posten
trusten!
Auw!quote:
Ik was er allang mee gestopt man!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 04:01 schreef petre86 het volgende:
4e keer nu dan
want ik wilde nog ff zeggen dat williewouter en janetje niet zo moeten trivia-en maar posten
trusten!
Ja, dat zeg je nu!quote:
Momenteel boeit het me geen seconde.. ik zit op school een vertaling te maken na een compleet slapeloze nacht.. Heerlijk....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu!
En wat een verkapte jullie-waren-saai-bezig-dus-ik-had-geen-zin-om-te-posten-post zeg!
Weet je wat? Ik ga wel! Ik stap het vliegtuig in en je ziet me de komende paar uur NIET! MEER! TERUG!!![]()
Dat is op zich best wel slim, als je koorts hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Momenteel boeit het me geen seconde.. ik zit op school een vertaling te maken na een compleet slapeloze nacht.. Heerlijk....
Tofheid! Waar staat die bagger?quote:
Recht zo die gaatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef 9christensen het volgende:
prrrrrrrrrrima prima zooooooow
Toch wel, aanschouw!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
[/zouteslakkenmode]
Ik heb al gereageerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toch wel, aanschouw!
Fotografen die denken dat ze grappig zijn.
Als grace eenmaal begint zit ie zo volquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd
Uiteraard een slowchat antwoord, maar goed, hehe!
Ik postte buiten onzquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Toch wel, aanschouw!
Fotografen die denken dat ze grappig zijn.
Ah, op die fiets!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:33 schreef Talietje het volgende:
hihihi ja dat is dan okay Thanx Bye
Kusjah
Een quarterpounder?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef Quatertemper het volgende:
Wat zal ik es eten.
Tuurlijk, ik heb er zeker 3.quote:
Zoo isch mijnen aardt.quote:
Zolang het niet om bier gaat wil wel delen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Janetje het volgende:
Vieze opwarmbare pannekoeken van de C1000...
Die zijn zeker smerigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:09 schreef Janetje het volgende:
Vieze opwarmbare pannekoeken van de C1000...
Na een bier of 7π.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Sight_key het volgende:
Hoeveel bier krijgen jullie maximaal op?
Wat is jullie record?
Ik GiNg HeLeMaAl NoKkIe GeKhKhhKhh Na 145 BiErRrIeE's.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Sight_key het volgende:
Wat is jullie record?
Ik ben een bodemloze put.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef Sight_key het volgende:
Wat is jullie record?
Inderdaad, nu je het zegt.quote:
Whehehe, daar komt 70000000000000 uit?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Na een bier of 7π.
Mijn record is denk 24,3785* 10 log 10
Wat een toffe vragen zijn dat trouwens!
7π is ongeveer 22 en 10 log 10 is 1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Whehehe, daar komt 70000000000000 uit?
Ik dacht dat er 22^10 stondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
7π is ongeveer 22 en 10 log 10 is 1
Het is een BeF-trent, de laatste twee dagen ofzo, heel raarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, nu je het zegt.
Zo zie ik nooit iemand in m'n fotoboek en zo word hij volgespamt.
Het werkwoordelijk gezegde is ook nog lastigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij de persoonsvorm ging het al fout
Ach, rekenen is sowieso voor paupers ey?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij de persoonsvorm ging het al fout
Ben jij een gang samen met Sexy Romeo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Ach, rekenen is sowieso voor paupers ey? [afbeelding]
Nee, iek ben kewoon apart.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ben jij een gang samen met Sexy Romeo?
O, jij denkt dat je met een allejezus irritant Frans accent vrouwtjes kan scoren?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Nee, iek ben kewoon apart. [afbeelding]
TWS, alles goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat heb jij voor röntgen-ogen dat je dingen ziet die ik niet zie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
pssst hey je vernueckt de lay-out
in de AT, bij laatste post.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
TWS, alles goed?
[..]
Wat heb jij voor röntgen-ogen dat je dingen ziet die ik niet zie?
uiteraard, net als met een brits accent vs geile amerikaanse wijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, jij denkt dat je met een allejezus irritant Frans accent vrouwtjes kan scoren?
Gaan we dat nu allemaal doen zo elke keer? Dan moeten de regels worden aangepast, denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:54 schreef petre86 het volgende:
Je hebt ervaring?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Talietje het volgende:
[..]
uiteraard, net als met een brits accent vs geile amerikaanse wijven
Smack my bitch upquote:
Dat was het hiervoor ook al hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:56 schreef Zebbie het volgende:
Verkapt fetish topic!
Bierfettish?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Smack my bitch up
[..]
Dat was het hiervoor ook al hoor!
Daar krijg ik ideeen bij... ik zal ze maar niet vertellen want dan wil je spontaan geen frikandellen meerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is een iets te eenzijdige belichting van de zaak. Laat de frituur niet in de kou staan!
Door dit te posten, vertel je ze stiekum tochquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar krijg ik ideeen bij... ik zal ze maar niet vertellen want dan wil je spontaan geen frikandellen meer
Wel verkapt, dus de schade is beperktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Door dit te posten, vertel je ze stiekum toch
Na die zelfde ideeen heb je hier ook geen trek meer inquote:
quote:
Welkom!!!quote:
Weet je hoe de knopjes een beetje werken?quote:
Inderdaadquote:
Maar waar is het misgegaan dan? Zijn er nu topics waar oude posts later zijn geplaatst dan nieuwe?quote:
Het was denk wel een uur stil dankzij de downtime, maar het verschil in tijd is ook nog eens een uurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik had het idee dat het al een uur stil was
Nee joh, redbus loopt gewoon een uur achter lijkt mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar waar is het misgegaan dan? Zijn er nu topics waar oude posts later zijn geplaatst dan nieuwe?
Oh, downtime... niks van gemerkt... kom net thuis aangewaggeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
Het was denk wel een uur stil dankzij de downtime, maar het verschil in tijd is ook nog eens een uur
Begrijpen jullie me?
Ikzelf namelijk niet meer
Welterusten HappyHquote:
Welterusten dan, m/v.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef Noscito het volgende:
Kom op reageer ff snel, dan kan ik naar bed![]()
Waggelen is tof.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, downtime... niks van gemerkt... kom net thuis aangewaggeld.
Lucky you danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, downtime... niks van gemerkt... kom net thuis aangewaggeld.
Trustenquote:
Nu móéten we weerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lucky you dan
Fok! lag eruit, Iteejer is naar redbus gereden om het succesvol op te lossen en hier zijn we dus weer.
Eenden daarom ookquote:
Damnquote:
De gevolgen vast niet, maar dat merk ik morgen wel.quote:
Ja het hoeft niet hoor...quote:
Wanneer je hier eenmaal zit laat het je niet meer los.quote:
En morgenochtend dan?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Wanneer je hier eenmaal zit laat het je niet meer los.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:29 schreef DaMook het volgende:
peuk
Heel snel naar de benzine pompquote:
Ik had er nog wel een topic over geopend.... gelukkig kon ik die ook weer zelf sluitenquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Alsof het jullie ook maar iets zal boeien
Dat boeit mij wel degelijkjquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Mensen ik ga slapen
Alsof het jullie ook maar iets zal boeien
Trusten voor zo en tot later
Leef je uit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb zin in zonnebloempittenzo lekker, die gezouten in de schil
Als ik slaap is reageren best moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:48 schreef JDude het volgende:
Pff, hier reageert ook geen hond op me... ik ga lekker slapen
Weltrusten dan maar enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:48 schreef JDude het volgende:
Ergo, je slaapt niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik slaap is reageren best moeilijk
Trusten enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:48 schreef JDude het volgende:
Aha, maar je slaapt dus niet!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik slaap is reageren best moeilijk
Owja, afsluiten enzoquote:
Dat afsluitprobleem en mijn nieuwsgierigheid tesamen is best moeilijkquote:
Thanksquote:
Nou, hup, tandjes poetsen, dan kom ik je nog even instoppenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks
Pfffffffff, saved by rpp
Goed toch?quote:
Maak ze nou niet jaloers hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja, hehehehe!
HEIDEN!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:29 schreef DaMook het volgende:
Hoi allemaalIk ben BB aan het kijken onder het genot van een lekker koud flesje Dommelsch
Vanwege BB schat ik.quote:
Hey DaMook, maak je het laat vanaaf?quote:
In BS's zijn topic.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst maar eens uitleggen wat een heiden is anders?
Ah op die fietsquote:
Nope ga zo slapen denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hey DaMook, maak je het laat vanaaf?
Ach, het was iets met niet naar BB kijken en/of topic posten.quote:
O, die! 'Beloof hier' enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ach, het was iets met niet naar BB kijken en/of topic posten.
Ik nog ff scheikunde doorlezen en dan ook gaan slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope ga zo slapen denk ikMorgen op tijd eruit
Psies!quote:
Ik wil morgen naar de studiebeurs dus moet wel een beetje fit zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik nog ff scheikunde doorlezen en dan ook gaan slapen
Jij ook al? Ik moet al om elf uur mijn nest uitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope ga zo slapen denk ikMorgen op tijd eruit
Dat zeg ik ook weleensquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik heb een kater
Ik drink nooit meer. (denk ik)
Mietje, beter je best doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:37 schreef SneakyNeaky het volgende:
Ik heb een kater
Ik drink nooit meer. (denk ik)
Ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Quatertemper het volgende:
Ik ben morgen vrij.
Bier!quote:
Maar moet er nog steeds optijd uitquote:
Studiebeurs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar moet er nog steeds optijd uitStudiebeurs enzo
8 uur slapen, 10 uur opstaan, voor 2 uur naar bed dus
Liefste voor 1 uur
Moet iets he als je weer wilt gaan studerenquote:
Als je opgroeit in Nederland, en vervolgens naar NZ gaat... Ben je opeens geen grote drinker meerquote:
Heb je dan geen beroepentest gedaan ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet iets he als je weer wilt gaan studeren(of ander werk, maar dat is een mindere optie
)
Omdat ik liever weer (deeltijd) ga studeren als ander werk zoekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:50 schreef rompompom het volgende:
Waarom ga je naar een studiebeurs?
Ooit welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je dan geen beroepentest gedaan ofzo?
Ok, ik snap het. Vind je het kut dat je ontslagen word of was je het toch al helemaal zat en is dit een mooie gelegenheid iets leuks te gaan doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ooit welDaar kwam politie en beveiliging uit. Politie was ik al ooit afgekeurd
en beveiliging zit ik nu in mijn ontslag
. Dan lijkt het Korps Mariniers (of commando's) me eventueel wel iets, maar dan moet ik gaan trainen
![]()
.
Nu ga ik morgen vooral informeren of ik als 5 jaar geleden afgestudeerd mavo menneke de opleiding hbo-rechten of hbo-verpleegkunde kan gaan doenen uiteraard kijken of er nog andere studies zijn die me eventueel wel wat lijken
.
Uitwerkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
Ik was het al zat, dus er echt mee zitten kan ik niet, ik zit meer met het uitwerken zodra ik uit de ziektewet kom
Daar heb ik echt geen zin in
Ja, als je ontslagen wordt (niet op staande voet) moet je uitwerken, in mijn geval 1 maandquote:
Ok, de opzegtermijn wegwerken zeg maar. Nou, alles beter dan verplicht solliciteren kan ik je vertellenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, als je ontslagen wordt (niet op staande voet) moet je uitwerken, in mijn geval 1 maand. Daar heb ik dus echt geen zin in
.
Dat zal ik na die maand ook moetenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, de opzegtermijn wegwerken zeg maar. Nou, alles beter dan verplicht solliciteren kan ik je vertellen
Ik heb toen alleen maar open sollicitaties via internet de deur uit gedaan, hehe! Ik heb denk ooit één reactie gehad. Bij mij was het namelijk zo dat ik al contact had gelegd met het bureau waar ik nu zit, alleen hadden ze op dat moment nog geen werk voor me en konden ze me dus nog geen contract geven. Maar ik wilde m'n uitkering toch wel effe behouden (genoeg collegegeld betaald lijkt me), dus toen heb ik op die manier gesolliciteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zal ik na die maand ook moetenOok totaal geen zin in
Maar ik heb mijn zinnen weer op een opleiding gezet en als ik er voor ga moet alles me lukken
Ons pap loopt nu heel de tijd te zeuren dat ik naar een uitzendbureau moet gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb toen alleen maar open sollicitaties via internet de deur uit gedaan, hehe! Ik heb denk ooit één reactie gehad. Bij mij was het namelijk zo dat ik al contact had gelegd met het bureau waar ik nu zit, alleen hadden ze op dat moment nog geen werk voor me en konden ze me dus nog geen contract geven. Maar ik wilde m'n uitkering toch wel effe behouden (genoeg collegegeld betaald lijkt me), dus toen heb ik op die manier gesolliciteerd.
Dat moet je wel effe uitzoeken trouwens, dat moet je namelijk zo snel mogelijk melden bij het CWI (die regelen je uitkering). Als je dan ook zegt dat je weer naar school wilt, kunnen ze nog kijken of je nog recht hebt op studie-financiering ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ons pap loopt nu heel de tijd te zeuren dat ik naar een uitzendbureau moet gaanIk wil helemaal niet werken via een uitzendbureau
Ik weet nog niet eens per wanneer ik weg ben bij dit bedrijf
Ach ja, hopelijk kom ik morgen wat tegen
CWI ben ik al geweest, maar daar kan ik me pas inschrijven zodra ik mijn ontslagdatum weet. Dat naar school wil ik eigenlijk zeker gaan doen dus dat zal ik begin volgende week eens informerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat moet je wel effe uitzoeken trouwens, dat moet je namelijk zo snel mogelijk melden bij het CWI (die regelen je uitkering). Als je dan ook zegt dat je weer naar school wilt, kunnen ze nog kijken of je nog recht hebt op studie-financiering ofzo.
Hmm... ik vroeger ook niet maar nu ben ik altijd vrij op vrijdagavond. Ideaal dus. Vanavond rustig aan en morgen knallen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:27 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik houd niet van vrijdagavonden.
Ah, ja. Ik ben ook altijd vrij op vrijdagavond maar toch houd ik er niet van. Het is altijd zo druk 's vrijdags. Maar nu gelukkig niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... ik vroeger ook niet maar nu ben ik altijd vrij op vrijdagavond. Ideaal dus. Vanavond rustig aan en morgen knallen!
Hier is et niet druk nee. Zo maar even de draaitafels aanslingerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik ben ook altijd vrij op vrijdagavond maar toch houd ik er niet van. Het is altijd zo druk 's vrijdags. Maar nu gelukkig niet.
Kee dan... ik denk jij luistert wel even live mee tijdens mij mixwerkquote:
Schop tegen het plaatsnaambord, maak er een foto van en plaats die hier met de ondertitel:quote:
Het komt gek over als ik het zo breng he?quote:
Zou een leuk topic kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Schop tegen het plaatsnaambord, maak er een foto van en plaats die hier met de ondertitel:
"Ik schop Aars."
Tamelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het komt gek over als ik het zo breng he?
Dat gaat em worden, ik voel hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Schop tegen het plaatsnaambord, maak er een foto van en plaats die hier met de ondertitel:
"Ik schop Aars."
Of neem een bus graffiti mee en vereeuwig het! Wel strafbaar, maar goed, zo is Yildiz ook een Fok!-held geworden, niet waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat gaat em worden, ik voel het![]()
Mocht ik zo'n bord tegenkomen zal ik het zeker doen
Mja, vlak voor dat de bus vertrekt ff snelquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Of neem een bus graffiti mee en vereeuwig het! Wel strafbaar, maar goed, zo is Yildiz ook een Fok!-held geworden, niet waar?
Ja toch, niet dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, vlak voor dat de bus vertrekt ff snel
Wie weet, ik zie wel hoe het looptquote:
Je moet ook nog vragen of ik op vakantie ga.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wie weet, ik zie wel hoe het loopt
Eerst the ring maar eens zien te overleven
Zeg DD, ga jij nog op vakantie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Je moet ook nog vragen of ik op vakantie ga..
Oh sorry, ik zat helemaal niet met vakantie in m'n hoofd (is namelijk uitwisseling met school) maar zeg, DD, ga jij nog op vakantie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:59 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je moet ook nog vragen of ik op vakantie ga..
Jij wist het al!quote:
Ja! Leuk dat je het vraagt, Z.! Alanya, gaat de eindbestemming worden. Zuipen in Alanya, klinkt goed, hm?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zat helemaal niet met vakantie in m'n hoofd (is namelijk uitwisseling met school) maar zeg, DD, ga jij nog op vakantie?
Is het bier daar te zuipen? [/westlandmodus]quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jij wist het al!.
[..]
Ja! Leuk dat je het vraagt, Z.! Alanya, gaat de eindbestemming worden. Zuipen in Alanya, klinkt goed, hm?
Ik zou het niet weten. Vraag het J., hij is er geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Is het bier daar te zuipen? [/westlandmodus]
Zeker. Teringduur, dat wel.quote:
All-in resort met een moonbar, dat betekent 's avonds onbeperkt zuipen. Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker. Teringduur, dat wel.
Tenzij supermarkt.
In denemarken kost een ijsje met 1 bolletje 4,50 heb ik mij laten vertellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeker. Teringduur, dat wel.
Tenzij supermarkt.
Dat is puik geregeld, me dunkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:32 schreef Dead-Doll het volgende:
All-in resort met een moonbar, dat betekent 's avonds onbeperkt zuipen. Dus dat komt wel goed..
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Het blijft hier wel rustig hoor, want de hele crew (behalve ik) zit bij Janetje thuis.
Ohja, dáár had ik heen gemoeten vanavondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
Het blijft hier wel rustig hoor, want de hele crew (behalve ik) zit bij Janetje thuis.
Nou idd ja... ik denk dat we heel wat missenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, dáár had ik heen gemoeten vanavond
Ik wilde er ook heenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
cerror is niet eens crew mênquote:
Heje hem weerquote:
Niet crew als in die blauwe knakkers... crew als in de so-called die-hard BeF'ersquote:
Woord omhoog neger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet crew als in die blauwe knakkers... crew als in de so-called die-hard BeF'ers
Hoi kanjerquote:
Die crewquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet crew als in die blauwe knakkers... crew als in de so-called die-hard BeF'ers
Heb je een tena nodig om je drift de baas te kunnen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die crew
Dat zijn er dan een stuk of 4
Heej zapselquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
Hoi kanjer![]()
![]()
*i know ik time altijd verkeerd*![]()
Ik heb al een absorbtiekurk ingebrachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:46 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Heb je een tena nodig om je drift de baas te kunnen?
Creatief met kurk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb al een absorbtiekurk ingebracht
toppie kanjer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej zapsel
Nu redelijk optijd hoor
Alles okay daar?
Theo en Theaquote:
Mooi zo, hier alles nog steeds in het middenquote:
Ik ehb laatst nog een interessant gesprek gehad met Arjan Ederveen (Theo) 14.giflozing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Theo en Thea
[..]
Mooi zo, hier alles nog steeds in het midden
Good for youquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:55 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ik ehb laatst nog een interessant gesprek gehad met Arjan Ederveen (Theo) 14.giflozing.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
Ik kon niet.
En alsof ik een toevoeging was.
Frank zuipt mijn stukje Hollandia wel weg.
Tsja ik kan niet heel de tijd achter de pc gaan zitten met al die gasten hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:32 schreef Janetje het volgende:
Nou nou wat een drukte..
*Een van de overgebleven hollandia's pakt..
Iemand interesse in wat tequilla?
*biedtdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:32 schreef Janetje het volgende:
Nou nou wat een drukte..
*Een van de overgebleven hollandia's pakt..
Iemand interesse in wat tequilla?
Tsssk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:14 schreef C2C het volgende:
buphati gooit alle topics opslotdat word dus nachtbaggeren
Big Bupa is watching you.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef C2C het volgende:
[..]
jah komop tis hier geen tweakers ofzo![]()
helemaal niet op zaterdag avond![]()
fok is een grote bagger hoop, hoe meer hoe beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Big Bupa is watching you.
Baggeren is niet okay.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef C2C het volgende:
[..]
fok is een grote bagger hoop, hoe meer hoe beter![]()
Jawel, maar ik heb mijn leven gebeterd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:23 schreef C2C het volgende:
[..]
mén jij heb in je geschiedenis ook geen een bagger topique ofzo![]()
![]()
![]()
I second that..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:16 schreef cerror het volgende:
BIER!
En zo doen we dat!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:40 schreef cerror het volgende:
Eindelijk heb ik bier bemachtigd!
Wieso?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En zo doen we dat!Wees trouwens blij dat je er gister niet bij was..
Ja maar.. waarom?quote:
Zo'n 300 foto's...quote:
De helft van Fok! is wel eens mod of admin geweest dankzij leffe en yvonne.quote:
Nah.. flauw hoor..quote:
Hup, posten die händel.quote:
bij mij staat er volgens mij nog geen een serieus topique, das veel beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb mijn leven gebeterd.
Nu is het jouw beurt.
Dat gebeurt werkelijk waar.. níet..quote:
'Niet-serieus' is niet per definitie 'leuk'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef C2C het volgende:
[..]
bij mij staat er volgens mij nog geen een serieus topique, das veel beter![]()
serieus wel dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Niet-serieus' is niet per definitie 'leuk'.
Nee, want jij hebt een stomme username.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |