Dat betwijfel ik, want anders had ze nu ook wel volop meegedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Naat heeft de andere meiden achter zich, eitje. Lieske is makkelijk over te halen, als ze er bij kan horen.
Dat klopt zeker, maar Chantal vertelde dat heus niet uit humanitaire gevoelens. Zij zag haar kans schoon om Rob een dauw te geven. Nou dat is goed gelukt iig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Hij speelt ook spelletjes. Daar heeft ze afgelopen zaterdag een bevestiging van gekregen. En zij niet alleen![]()
.
Ik vraag me af waar Dido nu isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik vraag me af wat Dido nu denkt.
Die hangt over de bank in de woonkamerquote:
Volgens haar is hij "[stemmen] aan het tellen"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:20 schreef style het volgende:
Ook volgens Tanja speelt Rob gewoon een spelletje.
Ik nomineer Rob's exit bij voorbaat als 1 van de best geregisseerde ooit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
Dat klopt zeker, maar Chantal vertelde dat heus niet uit humanitaire gevoelens. Zij zag haar kans schoon om Rob een dauw te geven. Nou dat is goed gelukt iig.
hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Die ligt te poseren op de bank.
Ze heeft goe het moment afgewacht, was wel moeilijk om te zorgen dat ze bij elk gesprek aanwezig wasquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, maar Chantal vertelde dat heus niet uit humanitaire gevoelens. Zij zag haar kans schoon om Rob een dauw te geven. Nou dat is goed gelukt iig.
Voor Roel.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik nomineer Rob's exit bij voorbaat als 1 van de best geregisseerde ooit.
Hartelijk dankquote:
Tóch nog lekker slapen na de tandjes van Rob.quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik nomineer Rob's exit bij voorbaat als 1 van de best geregisseerde ooit.
ik vrees dat lieske mee gaat met die dozenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Alle Lieske stemmers van vorige keer switchen volgens mij naar Rob morgen (vandaag eigenlijk)
Weer openbaar die nominaties
Maar in haar hart.........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:22 schreef ks_choice het volgende:
Chantal : "maar ik vind het wel vervelend"
Ja, het stoken tussen Menno en Ingrid heeft ze gedaan in het begin. Dat klopt. Maar wat agelopen zaterdag is voor gevallen heeft daar niet zoveel mee te maken. Dat was puur het gestook van Rob zelf. Hij beweerde ook dat Nathalie had gezegd dat Joost zich teveel afzonderde van de groep en teveel met Menno omging. Terwijl dit volgens Nath helemaal niet waar was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Met motivatie: "Moest van Chantal en Ingrid"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Alle Lieske stemmers van vorige keer switchen volgens mij naar Rob morgen (vandaag eigenlijk)
Weer openbaar die nominaties
Stukje keukenrol voor Chantal nu!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:24 schreef Gert het volgende:
Chantal beleeft haar finest moment tot nu toe. Die geniét.
Nee, ze kan er slecht tegen zeg ze net, ze wordt er nerveus van.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:24 schreef Gert het volgende:
Chantal beleeft haar finest moment tot nu toe. Die geniét.
jaa, Chantal heeft misschien wel verkeerd getimed want er moet een vrouw wegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
Lijkt me tijd voor een creatieve nominatie
Dat bv de vrouwen alleen op de vrouwen mogen stemmen oid
Dat zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:23 schreef Wup het volgende:
ze is trouwens een van de weinigen die nog geen gesprekje heeft gehad met Rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |