Naat heeft de andere meiden achter zich, eitje. Lieske is makkelijk over te halen, als ze er bij kan horen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:09 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat Nathalie gaat doen tov Dido. Want volgens mij ligt Rob bij Dido behoorlijk goed. Maar Naat zal Dido aan "hun kant" willen hebben.
En komt terug om te melden dat 'hij' aan de deur stond te luisteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Lieske loopt weg
Filmpjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug van lang weekend Parijs![]()
Heb ik wat gemist?
ach welnee dido is alleen geinteresseerd in Didoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:09 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat Nathalie gaat doen tov Dido. Want volgens mij ligt Rob bij Dido behoorlijk goed. Maar Naat zal Dido aan "hun kant" willen hebben.
Wat houdt de gossip queen, aka de vieze kut van de Jordaan, nu weer voor wause theorie op over de foto van Rob's dochter?
Dat klopt toch ook? Hij speelt ook spelletjes. Daar heeft ze afgelopen zaterdag een bevestiging van gekregen. En zij niet alleenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal was degene die Ingrid waarschuwde en vertelde wat voor spelletjes Rob speelde. Dat Rob via "spiegelen" iemand bepaalde suggesties meegaf. Dat was net met het gedoe met Menno (Rob probeerde ze uit elkaar te weken). Toen kreeg Ingrid het door en sindsdien is ze des duivels.
Zo zie ik het ook, het zit haar hoog, ongezond zelfs, dus die barst binnenkort.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:12 schreef Day het volgende:
De dames gaan ver, maar ik kan Ingrid wel begrijpen aan 1 kant. Rob is echt heel ver gegaan bij haar. En nu hoort ze dus dat hij gewoon met haar aan het spelen was.
Ik denk dat de meeste mannen ook Rob nomineren en dat Dido Linda gaat nomineren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:15 schreef b0ng het volgende:
die wijven gaan morgen dus allemaal rob nomineren, de mannen en dido nomineren ...?
Dido had het gevoel uit de groep te liggen, zei ze tegen Rob daarstraks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:14 schreef Wup het volgende:
en Nathalie en lieske kiezen de kant die dido kiest.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:16 schreef ks_choice het volgende:
Wat me ook erg grappig lijkt is als Tanja straks ook weer gaat lopen stoken door alles door te kletsen (icm verdraaien en aandikken) aan Rob. Zie ik haar wel toe in staat![]()
Die stijgt met stip naar nummer 2 bij mij!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Maar Ingrid is ook veel valser dan ik dacht trouwens.
Chantal heerstquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Het mooiste is nog: Chantal suggereert openheid, door voor te stellen een groepsgesprek te houden. Maar ze weet dat dat er toch niet van komt, en ze zal al helemaal nooit tegen Rob zeggen dat hij liegt over z'n dochter.
Oh oh oh wat een wíjf. Sjezus...
Maar Ingrid is ook veel valser dan ik dacht trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |