ik vind Chantal nu wel grof worden hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:05 schreef Rica het volgende:
Het begon zo'n beetje met Chantal. Die heeft vorige week een anti-Rob campagne gevoerd.
Nee, wat Rob heeft geflikt staat los van Chantal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Het begon zo'n beetje met Chantal. Die heeft vorige week een anti-Rob campagne gevoerd.
Baguette du jambon et buerrequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:08 schreef ks_choice het volgende:
[..]
je valt met je neus in de boter, denk ik
Ik ben wel benieuwd naar wat Nathalie gaat doen tov Dido. Want volgens mij ligt Rob bij Dido behoorlijk goed. Maar Naat zal Dido aan "hun kant" willen hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
De deur gaat open en meteen zwijgt Nathalie met haar geroddel...
haiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug van lang weekend Parijs![]()
Heb ik wat gemist?
Alleen maar "een fantastisch kutfeest"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug van lang weekend Parijs![]()
Heb ik wat gemist?
Chantal speelt dit spelletje ook veel beter dan Rob, zoiets moet je ook aan vrouwen overlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En op alle meiden in zitten praten.
Ze doorzien 'm nu, simpel.
En hij maar denken dat 'ie héel slim z'n spelletje speelt.![]()
In het begin ging ze juist wel mee in die verhalen van rob, volgens mij heeft chantal haar tegen rob opgestookt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit nogal zielig gedrag van Ingrid.
Ben ook geen fan van Rob maar ze overdrijft veels te veel.
En laat de deur openstaan, en Rob is nu duidelijk aan het luistervinken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Lieske loopt weg
Ik kan haar volkomen begrijpen. Rob heeft vreselijk zitten stoken tussen haar en Menno. En dat hij dat zelfde riedeltje weer gaat herhalen is gewoon de druppel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat nu wel erg ver.
En Chantal heeft het door natuurlijk: "Hij stond voor de deur" fluistert ze nu...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En laat de deur openstaan, en Rob is nu duidelijk aan het luistervinken...![]()
Chantal was degene die Ingrid waarschuwde en vertelde wat voor spelletjes Rob speelde. Dat Rob via "spiegelen" iemand bepaalde suggesties meegaf. Dat was net met het gedoe met Menno (Rob probeerde ze uit elkaar te weken). Toen kreeg Ingrid het door en sindsdien is ze des duivels.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, wat Rob heeft geflikt staat los van Chantal.
Rob heeft dingen lopen te verdraaien en dingen aangehaald die allang zijn uitgesproken om mensen tegen elkaar uit te spelen.
Chantal stookt ook. Alleen niet zo doorzichtig als Rob.
Helemaal mee eens. Ik vind Rob ook bijzonder onprettig maar Ingrid begint me langzaamaan nog meer te irriteren met haar paranoïde gedrag. Het ene moment een brutaal bekkie en het andere moment barst ze om niets in huilen uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit nogal zielig gedrag van Ingrid.
Ben ook geen fan van Rob maar ze overdrijft veels te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |