Vind je het niet kunnen, bedoel je dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid gaat nu wel erg ver.
Neeee man, dit is prachtigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
roddelen to the max?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
Soooo die wijven, te luistervinken. Geweldig!![]()
Maar dit komt wel erg goed uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
dank je wel, ik zag er maar 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:59 schreef Pinball het volgende:
Tanja, Lieske en Ingrid lijkt mij.
Idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit nogal zielig gedrag van Ingrid.
Ben ook geen fan van Rob maar ze overdrijft veels te veel.
Het begon zo'n beetje met Chantal. Die heeft vorige week een anti-Rob campagne gevoerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef BONG4002 het volgende:
Chantal word ook even ingelicht
Nu is het wel gebeurd met Rob
Rob doet hetzelfde over menno dus kan er absoluut niet van wakker liggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef BB-King het volgende:
Ik vind dit nogal zielig gedrag van Ingrid.
Ben ook geen fan van Rob maar ze overdrijft veels te veel.
Zou ik ook doen, hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
De deur gaat open en meteen zwijgt Nathalie met haar geroddel...
Misschien wel, maar het kwam wel echt walgelijk over.quote:
En op alle meiden in zitten praten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Rob doet hetzelfde over menno dus kan er absoluut niet van wakker liggen![]()
je valt met je neus in de boter, denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug van lang weekend Parijs![]()
Heb ik wat gemist?
Zij had hem dan ook niet toevallig als eerste door.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:06 schreef BB-King het volgende:
Chantal, zeg jij maar niks want je bent nog tig maal erger dan Rob.![]()
Welkom terug!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer terug van lang weekend Parijs![]()
Heb ik wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |