hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan we weer over leuke vehikels praten, net als gisternacht?
Het werkte iig op mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. maar deze TT trekt meer kijkbuiskinderen
LEUKE vehikels lijkt me idd prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan we weer over leuke vehikels praten, net als gisternacht?
ga jij eens naar je eigen SCquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
LEUKE vehikels lijkt me idd prima.
ik ben vandaag om mijn vehikel naar school gefiets en toen weer naar huis wan tik had geen zin in lesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag btw een mooie nieuwe printscancombi gekocht, dus nu kan ik nog meer bizarre vehikelfoto's online zetten
Hoeveel heksen kun je daarmee rammen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, voor hermnadeperman een leuke heksenbezemvehikel
[afbeelding]
Mijn broer is overal voor inn, hij deed voor ie zn partner kende aan bestialiteietnquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel heksen kun je daarmee rammen?
Ik vind veel goed. Maar hier kan ik toch echt niets uit opmaken: bestialiteietnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn broer is overal voor inn, hij deed voor ie zn partner kende aan bestialiteietn
Nu is zn hond jaloers opp zn nijlpaard vriendin
Dan ramt hij juist stukken beterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Geeneen, de bezem is kwijt
ah. je weet niet wat bestialiteiten zijn. in het kader van werelddierendag: sex met dieren. in zijn geval hondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind veel goed. Maar hier kan ik toch echt niets uit opmaken: bestialiteietn
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn broer is overal voor inn, hij deed voor ie zn partner kende aan bestialiteietn
Nu is zn hond jaloers opp zn nijlpaard vriendin
niet met mij iigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. je weet niet wat bestialiteiten zijn. in het kader van werelddierendag: sex met dieren. in zijn geval honden
nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ok dan nietik ben geen expert op het gebied van Britney Spears
Ligt aan de motor hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
rijden die dingen een beetje zuinig enz.
ik ben een auto n00b i know![]()
wel op het gebied van minicars en communitsische personenwagens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet op het gebied van personenauto's
Communistenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel op het gebied van minicars en communitsische personenwagens.
n00bquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
bijna 3000 posts, het is dat jullie het weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |