ik heb alleen BB3 & BB4 gezien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
FF een vraagje voor de mensen die hier voorgaande BB's hebben gekeken.
Ergerde je je toen ook al zo enorm aan zoveel bewoners?![]()
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffffquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
Maar raar dat Lieske en Joost geen Animalcrackers kennen..ik ben 22 en weet dat nog heel goed.
BB2 heb ik via digi tv kunnen volgen en daar heb ik me veel minder geergerd. BB1 had ook gratis streams en ook daar waren de ergenissen niet zo groot.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de streams zijn dit jaar gratis + kwalitatief goed, dus je kijkt veel te veel naar die hufters en gaat je dus ook sneller ergeren.
...'maar op een gegeven moment ga je wel nadenken met wie je over wil blijven'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
en vervolgens zegt hij: "ik zit hier puur voor mezelf, niet om te winnen"![]()
Rob is een man van zijn woord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Als ik ergens aan meedoe doe ik dat om te winnen."
"Ik wil helemaal niet winnen."
"We zitten hier met een groep."
"Ik zit hier voor mezelf."
![]()
Dan ben je de Rob van de (fok) groep hierquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffff
Lieske is mijn favoriet en aan haar erger ik me ook. Je kunt dus wel stellen dat ik me erger aan allemaal. Daarom ga ik maar voor de persoon die me gewoon het liefst en eerlijkst lijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar de streams zijn dit jaar gratis + kwalitatief goed, dus je kijkt veel te veel naar die hufters en gaat je dus ook sneller ergeren.
Dat was echt supergrappig altijd...dat moeten ze herhalen of op dvd gooien!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben ook 22 en kan het me ook nog goed herinneren...![]()
Man man hij lult zo raar meestal, hij vind zichzelf zooo wijsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef CartWOman het volgende:
God wat spreekt die klootzak zichzelf telkens tegen.![]()
Is ook mijn favoriet gewordenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun Joost de winst vanaf dag 1 en ik blijf hem leuk en sympathiek vinden.
Hij brengt de lol in het huis, is gewoon zichzelf, kan ook serieus meepraten op niveau en lijkt weinig/niet te roddelen over anderen.
Ben je drukker dan Joost?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is ook mijn favoriet geworden![]()
Hij moet nog even loskomen van Rob maar die is er toch eerder uit![]()
Komt bij dat mijn vrouw me wel is vergelijkt met Joost maar die vindt ze nog rustig)
Tering, dan ben je al behoorlijk oud.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Jesus toen was ik al 17 pfffffffffffff
Dat was voor mij Ralphquote:Daarom ga ik maar voor de persoon die me gewoon het liefst en eerlijkst lijkt.
Oh shit, ja dat was m'n gedeelde nr 1 eigenlijkquote:
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef nachtzuster het volgende:
Wie luistert hun nu af daar nou aan de slaapkamerdeur? Ing?
Ik haat haar niet, zoals velen hier, en ze heeft best een beetje gelijk met Roel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knap je zo langzamerhand al een beetje af, of doeje maar alsof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |