Nou, ik zit dus bij Bert op de verzekeringen. Toen ik terug kwam uit Belgie lag hier een vreemde brief te wachten, die gelukkig per abuis verzonden was. Gisteren heb ik nogmaals alle papieren gefaxt en de verzekering betaald uit tot ruim 9000 euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is vast al wel eens gemeld, maar ik vraag het toch nog even: Hoe is dat ooit afgelopen met jullie verzekeringen? Hebben ze nou wel alles vergoed of niet? Van Troel begreep ik een tijdje terug dat ze een brief geschreven had...?
Ik 2 uur 15. En ik had ook belangrijke hepatosteatosequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:12 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb de brief aan de dokter opengemaakt, was toch eigenlijk wel benieuwd.
In totaal ben ik 3 uur en 40 minuten onder zeil geweest.
Het blijkt dat toen ze me open sneden dat ik een belangrijke hepatosteatose had, dat schijnt vervetting van de lever te zijn. Ai dus
Verder hebben ze 2/3 van mijn maag weggehaald en is er 300 ml over.
En, voor Rewimo: de vitaminen heten inderdaad Alvityl plus.
Zou het weghalen van de galblaas zo lang duren danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik 2 uur 15. En ik had ook belangrijke hepatosteatoseen mijn galblaas was eruit (duh). En ook 2/3 maag weg en 300 ml over.
En ik ben een maand eerder geopereerdNooit geweten (er staat 20/8 - foutje dus).
Ja, daar zit het verschil in. Een galblaasoperatie duurt een uurtje of 1,5 dus dat klopt aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef Troel het volgende:
Zou het weghalen van de galblaas zo lang duren dan
quote:
93 kilo afvallenquote:
Jij dacht dat ik voor 20 kilo afvallen zo'n operatie zou doen?quote:
nee , maar mag ik dan zo onbeschoft zijn om te vragen wat je overhoud aan gewicht ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik voor 20 kilo afvallen zo'n operatie zou doen?
vragen mag altijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:25 schreef Joene het volgende:
[..]
nee , maar mag ik dan zo onbeschoft zijn om te vragen wat je overhoud aan gewicht ?
wil je ook een antwoord geven dan ?quote:
Nee. Misschien over een tijdje, maar nu nog nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Joene het volgende:
[..]
wil je ook een antwoord geven dan ?![]()
In elk geval succes , en mocht het je lukken 93 kilo afvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee. Misschien over een tijdje, maar nu nog niet![]()
Gaat de goede kant op!! Bij jou ook Rewimo!!quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:40 schreef Igraine het volgende:
Gaat de goede kant op!! Bij jou ook Rewimo!!![]()
Misschien naief, maar ik had werkelijk geen idee dat jullie idd zoveel kilo's wilden/moesten afvallen. Ik zat aan een kilo of 50 te denken...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ie echt gewoon verkeerd afgesteld stondquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ookMaar de weegschaal bij de intake viel een beetje tegen...
Op belgische kilo's, das net zoiets als met britse pondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Troel het volgende:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ie echt gewoon verkeerd afgesteld stond![]()
Dat had ik al wel door dat jij dat zou zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:13 schreef Atrimar het volgende:
Geen idee, Troel, wel heel erg vervelenden knuffel; (van Isabeau die onder Atrimar post
)
Hier is het ook behoorlijk mistig. Het stomme is, als de luchtvochtigheid in de slaapkamer laag is, dan krijgt Bert dus last van een droge bek. Hij heeft er geen last van, ik wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:19 schreef Atrimar het volgende:
Nou ja, wie weet is Dennis zo lief om mee te leven en te knuffelenWonderen zijn de wereld niet uit.
Het is eigenlijk wel raar als de luchtvochtigheid in de slaapkamer plots anders is geworden, daarbij mist het hier vrij hevig en lijkt de lucht buiten in ieder geval erg vochtig te zijn. En waarom je een droog gevoel krijgt als je niet lekker in je vel zit is me ook een raadsel eigenlijk...
meestal krijg je zo'n droog gevoel van de hele nacht door je mond ademen (neusverkouden?) of als je speekselklieren niet zo goed werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |