Dat blijf je altijd houden hoor. Simpelweg door mensen met andere interesses dan zo'n lijstje maken, gebrek aan tijd of gewoon niet weten dat er sprake is van zo'n lijst.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:51 schreef pfaf het volgende:
Nou, poepoe, sjongejonge zeg. En volgend jaar Madvillain er ook nog bij. 't Is wel echt een hiphop lijst he.![]()
Je begrijpt toch hopelijk wel wat ik bedoel he. Een paar hiphop platen her en der, weegt toch niet op tegen tien Indie-lijsten. Het is ook niet echt een afspiegeling van Fok! of de maatschappij.
Ah, niet goed gelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, daarom staat er volgend jaar. Dan mogen platen van 2004 namelijk meedoen.
Ik vraag me toch af hoe dat komt, zijn indie mensen meer lijstjes gericht of meer album bewust dan hiphoppers, technoers, punkers en metalaars? Ik kan me voorstellen dat diverse housers meer in tracks (als in 12") of mixen denken dan in albums... maar voor de rest weet ik het niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:56 schreef peaceman het volgende:
Simpelweg door mensen met andere interesses dan zo'n lijstje maken, gebrek aan tijd of gewoon niet weten dat er sprake is van zo'n lijst.
op fok! zelf ookquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja op een of andere ubran zender waar niemand naar luistert, Z
Dat stond ook niet ter discussie.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Indie mensen heb net zo'n beperkte smaak als hiphoppers, punkers en metalaars
(duikt weg voor de rotte tomaten)
Volgens mij niet meer dan punkers of metalaars, maar wellicht wel meer dan hiphoppers en technoers..(die muzieksoort is gewoon niet leuk genoeg als je er te lang naar luistert)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat komt, zijn indie mensen meer lijstjes gericht of meer album bewust dan hiphoppers, technoers, punkers en metalaars? Ik kan me voorstellen dat diverse housers meer in tracks (als in 12") of mixen denken dan in albums... maar voor de rest weet ik het niet.
En Symph-rockers.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
(duikt weg voor de rotte tomaten)
Inderdaad, curieus dat weinigen van hen de moeite hebben genomen om hun stijl te vertegenwoordigen. Ik weet wel dat TonyMontana daar altijd erg op gefixeerd was.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:31 schreef Z het volgende:
Er is toch ook wel eens een Hip Hop Top 100 topic geweest?
Quiet is the new loud!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat stond ook niet ter discussie.Ik vroeg me alleen af hoe het komt dat er zoveel Indie-lijsten zijn , terwijl ik nog geen hiphoplijst heb gezien. Er zijn toch ook zat serieuse Hiphop-fans hier op Fok!
hihi, daar deed ik het voor Zquote:
Iedereen die zichzelf in 1 hokje plaatst heeft een beperkte smaakquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
FOK! Hiphop Album Top 100 2005quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:31 schreef Z het volgende:
Er is toch ook wel eens een Hip Hop Top 100 topic geweest?
Wat betreft house: zit wel wat in, en het gaat niet eens alleen maar op voor house maar ook voor techno en DnB. Het is wel wat aan het veranderen maar de meeste albums zijn nog altijd compilaties van een stuk of wat 12" producties of extended versies van EP's, of natuurlijk mixalbums. Echte albums met alleen tracks die voor het album geproduceerd zijn vind je nauwelijks, behalve bij de commercieel vatbare producers als een Roger Sanchez of de Daft Crew.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat komt, zijn indie mensen meer lijstjes gericht of meer album bewust dan hiphoppers, technoers, punkers en metalaars? Ik kan me voorstellen dat diverse housers meer in tracks (als in 12") of mixen denken dan in albums... maar voor de rest weet ik het niet.
kom op nipeng, je kunt hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:22 schreef nipeng het volgende:
Bijna klaar, de finale rangschikking is wel moeilijk.
Wat een pokke werk zeg (maar wel leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |