quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef ForumGek het volgende:
Nahja...ze ligt iniedergeval met allemaal snoertjes in een ziekenhuisbed. ze zal wel niet helemaal 100%. en ze kijkt niet echt liev![]()
Ik heb de overlijdensakte van een oma samen met brieven aan die omaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef ForumGek het volgende:
OMFG ! Ik heb foto's van iemands stervende oma!
Ik heb ook foto's gevonden van een oma met slangetjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef ForumGek het volgende:
Nahja...ze ligt iniedergeval met allemaal snoertjes in een ziekenhuisbed. ze zal wel niet helemaal 100%. en ze kijkt niet echt liev![]()
wachtwoord van wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:48 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb hem al.. het wachtwoord is: "diane"
(er staat overigens niet veel nuttigs in)
Van het met een wachtwoord beveiligd Wordbestand: wachtwoorden.docquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:50 schreef qu63 het volgende:
wachtwoord van wat?
Juist, dit is de fok-lotte..quote:W8woorden van Lotte
1. Indewolkjes
2. Ikbenvanjou
Cu2:
Naam: lottepot
W8woord: indewolkjes
E-mail: lotte_love_holiday@hotmail.com
msn gegevens
e-mail adres: happy_flappie@hotmail.com
W8woord: bloempje
Geheime vraag: wat is de 2e naam van mij vader?
Geheim antwoord: Herman
e-mail adres: lotje_love_holiday@hotmail.com
w8woord: indewolkjes
geheime vraag: wat is de 2e naam van mij vader?
Geheim antwoord: piepjandoliasies
www.smscity.nl
Inlognummer= 0624866554
Wachtwoord= indewolkjes
e-mail= happy_flappie@hotmail.com
NIEUW msn gegevens:
e-mail adres: Lotte-_-@hotmail.com
w8woord: *ik#5haat…
geheime vraag: uw favoriete voedsel
geheim antwoord: ddgok4*990#ha
Uit de OP:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:16 schreef heinl het volgende:
Ik vond net dit:
[..]
Juist, dit is de fok-lotte..Wie had dat ookalweer verzonnen? Mooie grap was dat
quote:Hierbij verzoeken de mods ons om GEEN prive gegevens te posten, en namen/nummers te verwijderen. Ook uit chat logs.
Login op zijn webmail en stuur een mail aan hemzelf, anoniem.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb hier een docje met de codes van girofoon, een GIN code en internet bankieren...maar ik durf niet echt te mailen, strak heb ik iets aan me broek hangen, wat zal ik doen? (er staan dus ook een aantal emailadressen in)
maak een hotmail adres aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb hier een docje met de codes van girofoon, een GIN code en internet bankieren...maar ik durf niet echt te mailen, strak heb ik iets aan me broek hangen, wat zal ik doen? (er staan dus ook een aantal emailadressen in)
Je doet niets verkeerd, je hebt hem niet gehackt. Het staat open en bloot op internet, je waarschuwt hem gewoon voor de gevaren, zolang je er geen misbruik van gaat maken door geld over te maken (als dat gaat) of mailtjes vanuit zijn naam verstuurd kan je niets verweten worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
wel goed bedachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:37 schreef White__Tiger het volgende:
Altijd al iemands msn willen hacken? Heel simpel! Je hoeft het zelf niet te doen!
-knip-
Dit is ook een geweldige grap zeg.
adres ia helaas echt in gebruikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:37 schreef White__Tiger het volgende:
Altijd al iemands msn willen hacken? Heel simpel! Je hoeft het zelf niet te doen!
-knip-
Dit is ook een geweldige grap zeg.
de meneer van dat document heeft 28.433 air milesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
ik heb een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef STORMSEEKER het volgende:
Die heb ik ook gelezen, ja. Zou dat echt werken? Dat zou wel leip zijn.
Op mij werkt het in ieder geval niet, want mijn MSN adres is geen hotmailadres
-editquote:change password
te_hacken_adres@hotmail.com
nieuw_wachtwoord
eigen_adres=server@hotmail.com
Post hier grappige bestanden van P2p programma's - DEEL 4
server_order.exe
zijn er nou serieus mensen die dit doen???
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
denk eens na, en lees dat tekstje nog eens goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef STORMSEEKER het volgende:
Die heb ik ook gelezen, ja. Zou dat echt werken? Dat zou wel leip zijn.
Op mij werkt het in ieder geval niet, want mijn MSN adres is geen hotmailadres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |