Uiteraardquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
Je vindt Jim en niet zijn broerneem ik aan?
.
niet verder dan de auditiesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:42 schreef BVO het volgende:
Hij speelde mee in haar tweede videoclip..
Hij deed zelf ook mee aan Idols,aan de 2e editie dan. Hoe ver kwam hij?
Charlotte (quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:44 schreef --Globe-- het volgende:
Met wie had Jim tjidens idols verkering?
Ik geloof dat 'ie het theater wel haalde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:45 schreef --Globe-- het volgende:
echt niet.. geloof ik.![]()
Volgens mij kon hij niet goed genoeg zingen, hij had volgens de jury wel goede looks..
dacht ik ergens gelezen te hebben.
Staat me wel vaag iets van mij, maar veel meer niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef --Globe-- het volgende:
klopt, ze had daarna ook nog een single, ze is er zelfs nog mee in top of the pops geweest, weet je hoe dat nummer heette?
Heette No doubt about it,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Staat me wel vaag iets van mij, maar veel meer niet..
iets met haar lenzen toch? Ze had ze niet in geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:48 schreef BVO het volgende:. Waarom keek Elisaar af en toe wat wazig?
.
Weet je dat nog?!quote:
Ik dacht Krijn ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet je dat nog?!.
Ik niet meer geloof ik.. Al zal de naam me wel wat zeggen.
.
ehm ehm Celine Dion ofzo? of zit ik er nu gigantisch naast.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Wie zou de moeder van Manta gaan schrijven?
celine dionquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef BVO het volgende:
Wie zou de moeder van Manta gaan schrijven?
Jensenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
Bij welk programma trad ze vervolgens op voor de ogen van HJ, die Manta en moeder weer helemaal onderuit haalde?
Jensen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:57 schreef BVO het volgende:
Bij welk programma trad ze vervolgens op voor de ogen van HJ, die Manta en moeder weer helemaal onderuit haalde?
Sunny Witjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef --Globe-- het volgende:
Mijn laatste vraag voor nu, die ik zelf eigenlijk niet meer weet..
Hoe heet die mental coach van de finalisten, die toen ook een jankende Alice opving..
hehe, misschien heb ik een sneller reactievermogen ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Globe, kappen nou het antwoord steeds ene minuut eerder te posten
Volgens mij When Susannah cries. Hij stond toen nog zo charmant door zijn knieen gebogenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef Dizer het volgende:
Wat is het nummer die Robin heeft gekozen om tijdens de eerste ronde (audities) te zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |