Vroeg ik me ook al af. Kan ik voor het eerst de man zien voetballen ...quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:54 schreef TimoBasso het volgende:
Gaat de BBC vanavond nog iets speciaals uitzenden.. weet iemand dat?
Bij Studio Sport zeiden ze net hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik herinner me nog de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Noord Ierland in de Kuip in 1976. Het was toen Cruijff tegen Best. Het werd 2-2 maar Best was de beste man van het veld. En kleine Tong had er een held bij.
Hij heeft zelf wel geweten hoe goed hij was hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:17 schreef Gunner het volgende:
Ik heb hem nooit zien spelen, maar het moet groots zijn geweest. Ik blijf erbij dat hij er van moeten hebben gebaald dat hij eigenlijk nooit heeft geweten hoe goed hij had kunnen zijn
Kleine Tong?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Studio Sport zeiden ze net hetzelfde.
Engelse radio one.. d8 ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:11 schreef maril het volgende:
Net een docu op bbc van Best gezien, lijkt wel of vroeger alles beter was, die muziek lekker ,Voetbal heerlijk ! ach ik ben wat nostalgies![]()
weet het niet zelker maar volgens mij kwam er vanavond on 23.00 engelse tijd nog iets
over Best ff op letten dus.
bij studio sport???, zal wel Dione doet de presentatie en die kan het weten hèquote:
Hij was lange tijd voor mij een rol-model, qua recalsitrant zijn en hippie-sfeer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Doc het volgende:
Leuk gezien te hebben - het leek me op zich best nog een redelijk geschikte gast ook.
Dan had je die docu moeten bekijken en ja, hij was stukken beter dan Robben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:35 schreef addictivebeat het volgende:
ik heb niks aan mooie verhalen en blabla, ik wil beelden zien.
was hij beter dan robben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |