Exact mijn gedachte.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:21 schreef sooty het volgende:
Over de doden niets dan goeds, uiteraard. Zeker niet wat betreft deze legende.
Maar die transpantatie-lever in 2002 had een betere ontvanger kunnen krijgen....
ik durf zelfs te zeggen dat hij cruijf benaderde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan had je die docu moeten bekijken en ja, hij was stukken beter dan Robben.
Dat durf ik ook al wel.. Het is alleen niet waar..quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef maril het volgende:
[..]
ik durf zelfs te zeggen dat hij cruijf benaderde.
laat ik het dan anders zeggen, hij had meer mijn sympathie dat had niets met zijn uiterlijk te maken maar met zijn voetballend vermogen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat durf ik ook al wel.. Het is alleen niet waar..
Ik zie ook liever mannen dan vrouwen voetballen, desalnietemin heb ik ook een mening en zie ik wat goed is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig is voetbal een man nen sport
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:13 schreef maril het volgende:
Ik las dat hij tien flessen wijn per dag dronk.
kan mij daar enigzins in vindenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een geweldige voetballer alleen jammer van die organen die verspild zijn aan dit drankorgel. Die hadden beter besteed kunnen worden.
Daar heb ik hem ook vandaan. Maar zo te zien wel net de laatste die ze hadden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
of:
http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=r2title&searchstring=match+day&page=search&Go.x=47&Go.y=6
![]()
quote:availability: Temporarily out of stock.
This item will be dispatched as soon as it arrives.
Leuk!quote:
Hij benaderde Cruyff niet, puur voetballend overtrof hij Cruyff.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef maril het volgende:
[..]
ik durf zelfs te zeggen dat hij cruijf benaderde.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:05 schreef pascalheister het volgende:
mooi dat eerbetoon bij West ham - Scum
"invalid key"quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:37 schreef BB-King het volgende:
Hier trouwens ook een mooie compilatie bijgestaan door Duran Duran's 'Ordinary World'.
http://www.grabme.net/dl.php?key=4a...ddd4d28606233b9
R.I.P. Sir George Best
Mooie compilatie, mooie muziek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:03 schreef BB-King het volgende:
http://s1.grabme.net/slave/dlf.php?key=4a58e9b8196b3e7caddd4d28606233b9&dl=true
Hopelijk werkt deze wel...![]()
Jan weet het wel aan te dikken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens vertelt Jan Mulder in het Belgische blad "Humo" nog een gewéldig typerende anecdote over Best. Hij speelde ooit met Anderlecht een kwartfinale in de Europacup tegen het Man U van Best. Anderlecht was toen nog het grote Anderlecht (een Europese topclub) en was voor zijn tijd hyperprofessioneel in Europa. Toen ze neerstreken op Old Trafford begonnen ze met groots vertoon en een veld vol kegeltjes aan hun opwarming. George Best stond tot gewoon langs de kant toe te kijken naar de Anderlecht-warming up met een whiskytje in de hand. Bij Anderlecht wisten ze niet wat ze zagen terwijl ze zelf keihard aan het opwarmen waren naar de match toe passeerde ook nog de coach van Man U even langs Best die hartelijk zei 'Hi, Boss' , 'Hi, lad, feelin' good? great' vijf minuten voor de aftrap dronk best nog een stevige slok en kleedde zich om. Best leek bij de aftrap wat afwezig, kreeg pas na vijf minuten ergens net voor de verdediging de bal, legde die tot verbazing van de Anderlechtspelers met 1 beenbeweging gewoon stil voor hem op de grond, deed secondenlang niks en verstuurde dan uit stand een pass over bijna honderd meter precies op de borst van Denis Law die scoorde. Vervolgens werd Anderlecht nog met 3-0 van het veld gespeeld.
quote:Willy van de Kerkhof: 'Ik werd gek van Best'
2/12/2005 12:45
Vraag Willy van de Kerkhof niet naar George Best, want de 63-voudig international ziet de onlangs overleden vedette nog steeds rondjes om hem heen lopen.
In het Algemeen Dagblad blikt Van de Kerkhoff terug op het WK-kwalificatieduel dat Nederland op 13 oktober 1976 afwerkte in De Kuip. Als tegenstander kreeg De Stofzuiger in zijn negende interland George Best tegenover zich. De loopbaan van de Noord-Ier was toen al enkele jaren bergafwaarts gegaan, maar daar was die avond weinig van te merken.
'Best had natuurlijk een geweldige techniek, maar ik maakte mij geen zorgen', herinnerde Van de Kerkhof zich. 'Ik vertrouwde op mijn snelheid, daarmee zou ik hem altijd nog kunnen achterhalen als hij mij eens te slim af zou zijn.' Het ging allemaal net even anders voor de toen 25-jarige Helmonder.
'Hemeltjelief, wat was die Best verschrikkelijk goed op dreef. Voor de aftrap heb ik hem nog een hand gegeven en hem recht in de ogen gekeken. Daarna heb ik alleen nog maar zijn hielen gezien. Ik werd zoek gespeeld. Hij pakte mij de bal af, liep me voorbij, speelde me door de benen, sprong over mij heen, het was om gek van te worden. Het lukte mij zelfs niet om hem te schoppen.'
'In de rust heb ik tegen Zwartkruis, de bondscoach, gezegd: Alsjeblieft, haal me er uit. Het is de enige keer in mijn hele carrière geweest dat ik heb gesmeekt om een wissel.'
Na rust zat Van de Kerkhof op de bank te kijken naar Best. 'Ik zie hem nog met de bal aan de voet de verkeerde kant op gaan. Hij liet zich terugzakken op eigen helft om Cruijff op te zoeken. Die dolde hij toen ook eventjes. Het leek soms wel alsof hij alleen op het veld stond. De wedstrijd draaide helemaal om hem.'
'Het werd 2-2 maar George was de grote winnaar. Hij had al jaren niets meer laten zien en niemand had verwacht dat hij ineens zó zou uitblinken. (...) Hij en Cruijff zijn de grootste voetballers met wie ik in het veld heb gestaan.'
quote:On a slightly more disturbing note, a friend of mine was walking past a butchers in Kettering the day after George died and saw a sign outside saying 'Best Liver For Sale'. He hopes it was merely an unfortunate coincidence.
quote:
quote:Hij liet zich terugzakken op eigen helft om Cruijff op te zoeken.
quote:Die dolde hij toen ook eventjes.
Ik zag onlangs nog zo'n paar beelden van hem in (volgens mij) Man U outfit, gaat hij even 4 verdedigers dribbelen, komt hij voor de keeper, keert zich om , dribbelt nog eens twee van die verdedigers en trapt de bal glashelder in de winkelhaakquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:56 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
damn, je wordt er bijna bang van... zo goed was ie...
Dat was volgens mij in de finale tegen Benfica.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik zag onlangs nog zo'n paar beelden van hem in (volgens mij) Man U outfit, gaat hij even 4 verdedigers dribbelen, komt hij voor de keeper, keert zich om , dribbelt nog eens twee van die verdedigers en trapt de bal glashelder in de winkelhaak![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |