Zitten ook best leuke stukjes bij, zoals met die schoenenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En Ludo geniaal, dat hij dat krant gedoe door heeft![]()
Rosa en Ludo... toch echt veel leuker dan Rosa en Nickquote:
Ik zeg het je, en ik zei het al eerder en bookmark lekker deze post, want dit staat te gebeuren:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:38 schreef Nano het volgende:
Verhaallijn omtrent de schat van Frits van Houten
* Alles wordt pas goed duidelijk wanneer er een gruwelijke ontdekking wordt gedaan op het kerkhof van het landhuis...
Ik denk dat de kist leeg is inderdaad, en dat Frits daar in dat landhuis woont ofzo. In ieder geval in Wales.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg het je, en ik zei het al eerder en bookmark lekker deze post, want dit staat te gebeuren:
Ze denken de tweede helft van het amulet te vinden in de kist van Frits! Ze openen de kist, en vinden het amulet maar geen lijk. De twee helften die samen de amulet vormen, zal ze brengen naar Frits! En misschien levend
Ja dat bedoel ik ook. In walesquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat de kist leeg is inderdaad, en dat Frits daar in dat landhuis woont ofzo. In ieder geval in Wales.![]()
In ieder geval gaat er ook wat gebeuren met Bing, want Sjors kan hem niet meer vinden. Dat staat althans in het artikel, mischien dat hij ontvoerd is ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. In wales
Maar ik denk dat ze dan een Frits met een gezin en kinderen zal aantreffen of zo..
Ja en er was alleen een regenjas te zien als ik het me goed herriner. Maar ik hoop dat Fritsje terug komt. Nieuwe concurrent van meneer Sandersquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
je zag toch alleen haar handen ofzo?!
waarbij we er dan maar vanuit gingen dat het haar handen waren...
Alsjeblieft zeg. Niet wéér Ludo Sanders. Kunnen ze niet is een keer iets origineels verzinnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Ja en er was alleen een regenjas te zien als ik het me goed herriner. Maar ik hoop dat Fritsje terug komt. Nieuwe concurrent van meneer Sanders![]()
Waarom doe je die weg?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
Voor de mensen die geinteresserd zijn, ik doe mijn GTST dvd van 12,5 jaar weg...
zie hier: [TK] Heel veel dvd's!
Bij The Bold in Amerika zie je dat wel .quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Frits die nog leeft...
Nee, lijkt me wel erg ongeloofwaardig.
Maar goed, zijn ze erg goed in bij GTST
Linda & Suzanne afgeleverd als presentje bij een motorbende.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef babette21 het volgende:
nee joh, als 't niet leuk genoeg is hoeft 't helemaal niet....
maar dan mag je wel even uitleggen hoe het dan afliep, die maffe ontvoering
psje: "geen tijd" en "04.05" klinkt zó grappig samen;)
klinkt wel geweldig lollig ditquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:44 schreef Wup het volgende:
Linda & Suzanne & het gangbang-verhaal
ik krijg altijd de neiging om te zeggen: ga slapen jij.... maar dat is zo zinloos want dan is het al ochtendquote:mja geen tijd is bij mij een beetje een vreemd begrip...
Voor een jaartje dan, zou dat wel mooi zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:46 schreef Wup het volgende:
Frits in, Ludo out.... perfecte deal
maak er 3 jaar van en we hebben een dealquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
Voor een jaartje dan, zou dat wel mooi zijn
2 jaar? Dan ben ik tevreden. 3 is zo langquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
maak er 3 jaar van en we hebben een deal
2 jaar is zo om.... en je moet iemand wel 'n beetje missen om naar hem terug te verlangenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
2 jaar? Dan ben ik tevreden. 3 is zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |