welkom in ALMELO deel 2quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef GrafJosti het volgende:
Ik zag de TT en dacht dat dit topic wel heeeeel stil zou zijn ...
"ALMELO"![]()
*Eens isquote:Op donderdag 10 november 2005 22:15 schreef Henry het volgende:
[..]
Dude, you ain't seen nothing yet..
Ik zit nu op het Saxion in Enschede en daar is het slechter geregeld dan op het van Rhijn College, ik dacht eerst ook dat er van alles mis was maar het valt echt 100% mee als je eenmaal op het Saxion zit.
Nee, dat was niet synisch.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef johnneman het volgende:
[..]
het is ook nog geen kerstzal vast wel goed komen
lol tijntjethf, en heixei was dat synisch? of niet
[..]
dude ik wou nog naar t saxionzal ik ook vast nog wel doen maar goed.. maja indeed bij t van rhijn is t soms wel n btje een zooitje, maja als je n btje je poten uitsteekt komt dat wel goed, en zo erg is t nou ookalweer niet hoor
van je huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
ik heb ook nog een foto raden jullie maar waar het van is.![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ikheb geen flauw idee, heb je geen grote versies?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nou aan die grote bende te zien woon jij daarquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
prrrrrrrrrreciesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef The_S het volgende:
[..]
nou aan die grote bende te zien woon jij daar![]()
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef hollander1985 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat serieus een winkel !?quote:Op maandag 14 november 2005 22:40 schreef Henry het volgende:
[..]
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkel![]()
Als je binnenkomt heb je echt het idee dat je bij iemand in de huiskamer staat die heel veel computers heeft. Ik ben dr 1 keer geweest en daar wil ik het bij laten
Loop je er stage?
niet meer heb van fevbruari tot half juni ofzo daar stage gelopen.quote:Op maandag 14 november 2005 22:40 schreef Henry het volgende:
[..]
Die verkoophal winkel is echt zo'n erge winkel![]()
Als je binnenkomt heb je echt het idee dat je bij iemand in de huiskamer staat die heel veel computers heeft. Ik ben dr 1 keer geweest en daar wil ik het bij laten
Loop je er stage?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef tijntjethf het volgende:
Raad het plaatje:
sukkel doe nie zo moeilijk om 1 typ foutjequote:
Mafketel.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef tijntjethf het volgende:
dat is het hem nou juist.. jullie mogen gaan raden welk plaatje ik er neer ga zetten
het is toch niet voor niks raad het plaatje, anders zou het wel raad de locatie van het plaatje zijn![]()
Het is daar heerlijk geregeld!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
het ICT-college is behoorlijk wat mis meelekker geregeld allemaal enzo..
![]()
Als je in Geesteren woont ben je idd niks gewend EN kun je niet rekenen. In Almelo wonen ong. 5000 turken(van totaal 72.000 inwoners) , in Ankara 3,5 miljoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef tuut84 het volgende:
almelo moeten ze NU platgooien. ankara is d'r niks bij
Fans van Sweex zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef VjenneKloetn het volgende:
Bij verkoophal computer hebben ze wel fans......
52°21'19.42"N 6°39'44.09"Equote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
ik weet ze, ik weet zequote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
[..]
Het is daar heerlijk geregeld!zeggen ze dat je vrij bent, en dan wordt je opgebeld met de vraag waar je bent, dat soort grappen
![]()
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
[afbeelding]
deze is 'iets' moelijker![]()
[afbeelding]
plakken in google earthquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef coz het volgende:
52°21'19.82" N 6°39'46.18" E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |