Het gaat dan ook niet om wiskunde. Ja het is ff leuk om te kijken wat je zou moeten halen. Het is pure routine.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje heeft een hekel aan wiskundige berekeningen....
Het is wél te doenquote:
Nee, daarom schreef ik ook "om een of andere reden".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet de 'werper' dus 100% scoren, dat zie ik ook niet lukken
klopt, maar dan alleen als Menno (er vanuit gaande dat hij gaat werpen) in topconditie isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:52 schreef arneaux het volgende:
Conclusie : Het is te doen.
Door prof. korfballers misschien ja...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is wél te doen![]()
Maar met déze bewoners.....![]()
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.quote:
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, daarom schreef ik ook "om een of andere reden".
Waarbij 'de korf niet halen' dus betekent: ergens onderweg gesneuveld zijn óf misgegooid zijn.
Stel dat 20% van de ballen ergens sneuvelt vóórdat Menno 'm in zijn handen krijgt, dan moet Menno er 100 van de 160 raak gooien, wat iets meer dan 60% is.
In werkelijkheid zal er onderweg mínder sneuvelen, lijk mij.
Lieske gooide er 4 in en blijkbaar was dat nog meer dan Roelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:54 schreef Sassefras het volgende:
ze zijn het nu allemaal aan het proberen. natte lie heeft net redelijk gegooid volgens mij.
nu gaan ingrid het proberen
Dat doe ik de hele tijd al. Ik denk dat de werper straks onder enorme druk staat, een hartslag van 200 heeft... en er dus nooit 1 op de 2 in gooit. Het zal me verbazen als ze 70 halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.
Prima:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Beargumenteer het dan eens zoals ik heb beargumenteerd heb dat het wel te doen is? Dit is nogal zwak.
Daarnaast weiger ik te geloven dat BB opdrachten geeft die niet te doen zijn. Bij elke opdracht tot nu toe werd er op het forum geroepen dat het noooit kon. Zelfs bij het fietsen toen.
Dat denk ik ook.. Maar die menselijke link gaat nooit goedkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef BlackSunday het volgende:
Ik denk dat als ze de menselijke link goed oefenen, dus dat het loopt als een geoliede machine, dat het voor Menno geen probleem is om ze erin te gooien.
Volgens Roel * denkt ze de bal er in, dat ziet hij !*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef Sassefras het volgende:
kijk chantal springen dan.. whaha dat ziet er grappig uit!
Alleen morgen, 7 uur lang meen ik. En ze moeten eten tussendoor, dus dat wordt elkaar voeren (kan niet anders). Dat is het leukste deel misschien aan deze opdracht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:58 schreef Sassefras het volgende:
ze zijn er nu mee aan het jongleren!
sjees
hooghouden enzo.
Moeten ze nu niet allemaal al die kokers om?
of pas vanaf morgen tussen 15.00 en 20.00?
Wel als ze nu gaan oefenen, maar dat zie ik ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.. Maar die menselijke link gaat nooit goedkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |