Dus er moeten tietenfoto';s in die boeken staan... hmmmmmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx checkt Fotoboek
nog geen tieten foto... moeten we je dan op je woord geloven?
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die tietenfoto van d'r komt nog wel. ik heb een plan.![]()
Vragen om of links geven naar illegale software/muziek/films levert een ban op.. maar ik weet niet hoe strikt daarop gemod wordt.. en of ze het uberhaupt in R&P verwachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk?![]()
Sorry mijn fout!! was niet mn bedoeling. ik zeg al niets meer
Ja sletje, zo dom ben ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de sloerie heeft mn hele plan al door
jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dus ermoetentietenfoto';s in die boeken staan... hmmmmm
Damn, die sletjes worden ook steeds slimmer tegenwoordigquote:
Ik ben slimmer dan jullie 2 samenquote:
Hulptroepen zijn altijd handig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt spannend.![]()
Mocht je hulp nodig hebben dan kun je altijd bij ons terecht.![]()
juist nu snap ik het..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef nixxx het volgende:
Vragen om of links geven naar illegale software/muziek/films levert een ban op.. maar ik weet niet hoe strikt daarop gemod wordt.. en of ze het uberhaupt in R&P verwachten
Zeg maar wat we moeten doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hulptroepen zijn altijd handig.![]()
zo ernstig is het niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist nu snap ik het..
Verdorie.. was niet mn bedoeling.
Ben ik aan het proberen maar het lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:36 schreef nixxx het volgende:
jazet jij ook eens een foto in je FB.. zo met die burka staat je niet
Ik ga gewoon in jouw bed slapen terwijl jullie zuipenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben ik aan het proberen maar het lukt gewoon niet.
En ga er maar vanuit dat het geen[ tietenfoto wordt![]()
waar zie je me voor aan?mijn tieten zijn zwaar privé..
ECHT WEL!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:40 schreef melismay het volgende:
Hey!! Zo interessant zijn mijn tieten nou ook weer niet!!!
Dus als je niet zo dom bent komen er tietenfotosquote:
Jij hebt ze al gezien, niet zeurenquote:
Ik verstop de sleutel van m'n slaapkamedeur wel, dan kunnen we de foto's maken als je slaapt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in jouw bed slapen terwijl jullie zuipen
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als je niet zo dom bent komen er tietenfotos
Scheelt ons weer een hoop gepost over tietrequests. Op die requests zouden ze een ban op moeten geven ipv warez requests
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik verstop de sleutel van m'n slaapkamedeur wel, dan kunnen we de foto's maken als je slaapt.![]()
ja dus? de sleutel is van bijbehorend slotquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:44 schreef melismay het volgende:
[..]Er zit een haakje aan de binnenkant
Jij HEBT mijn tieten gezien!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.![]()
Stel het eens voor aan CC, gaat ze vast wel mee accoord hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt ons weer een hoop gepost over tietrequests. Op die requests zouden ze een ban op moeten geven ipv warez requests
He, wat naar nou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef Plato1980 het volgende:
Goed, ik ben er weer vandoor want ik heb helaas de verplichting aangenomen om te gaan zuipen.![]()
Toch niet de naaktserie die ze op de prémeet heeft laten zien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb onderhand een heel lijstje met foto's van Melis die ze me nog moet laten zien.![]()
Ja, op een verjaardag ja, maar toen werd ik te zeer afgeleid door Pheno om ze goed te kunnen waarnemen.quote:
Maar Cara.. gedeelde tiet is dubbele tietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef _Cara_ het volgende:
iets over privetieten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar Cara.. gedeelde tiet is dubbele tiet
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
ja schaam je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
Dus...................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
mên dat ik dit typ![]()
![]()
![]()
post jij dan eens nonsensquote:
Ik post alleen maar nonsens, op die van net na trouwensquote:
waarom.. details! bron!link!url!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
Ik heb nog wel leuk trivia....
Weirdmicky is echt een schatje eerste klas
Ik mocht het niet van hem zeggen, dat is al bewijs genoeg toch?quote:
je hebt de mijne toch ook gezien? en voor mijn bifi zoek je alle bifi topics maar doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeg! Wat krijgen wij eigenlijk terug voor die tieten? Nou?
Dit gaat beter zo. Als ik op de bank leer vallen mijn ogen meteen dichtquote:
je bent niet de enige man in dit topicquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt de mijne toch ook gezien? en voor mijn bifi zoek je alle bifi topics maar door
kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef Twisted_fok het volgende:
je bent niet de enige man in dit topic
* nixxx twisted aan haar haren trekt om in het gareel te brengenquote:* Twisted_fok veeleisend doet
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
je bent niet de enige man in dit topic
* Twisted_fok veeleisend doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |