Serieus? Ik word neurotisch nerveus van dat riedeltje. Ook niet de bedoeling dat zo'n simplistisch nummer is zo'n leuke lijst staat. Dan kun je net zo goed Kylie op nummer 1 zetten.quote:
nerveus, iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Serieus? Ik word neurotisch nerveus van dat riedeltje. Ook niet de bedoeling dat zo'n simplistisch nummer is zo'n leuke lijst staat. Dan kun je net zo goed Kylie op nummer 1 zetten.
En zong iedereen mee op Pinkpop.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef Boeman het volgende:
[..]
jaaa!!
de goede begint met 'love is a vampire'
Anders ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef rubbereend het volgende:k merk zo gedurende de lijst dat ik inmiddels al best heel wat live heb gezien
uhu, fijne plaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dit QOTSA? Ik ken dit, geen idee dat dat van hen is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dit QOTSA? Ik ken dit, geen idee dat dat van hen is
Wat mij betreft heeft Radiohead nooit een slechte periode gehad. Ik vind het dan ook terecht dat er zo vaak in staan (en op nr 0!).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:59 schreef pfaf het volgende:
Paranoid Android was nog uit de goede Radiohead periode. Schitterend nummer. Perfecte climax en leuk einde van de lijst.
Alles na OK Computer was flauw, terwijl Thom en co het wel kunnen HTTT bevatte twee goede nummers, daar klamp ik me aan vast voor hun aanstaande release.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft Radiohead nooit een slechte periode gehad. Ik vind het dan ook terecht dat er zo vaak in staan (en op nr 0!).
Ach ja, smaken verschillen. Ik vond Kid A erg geslaagd en HTTT een klassieker. Songs die verrassen, beklemmen, onder je huid kruipen... ik denk niet dat het me ooit gaat vervelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Alles na OK Computer was flauw, terwijl Thom en co het wel kunnen HTTT bevatte twee goede nummers, daar klamp ik me aan vast voor hun aanstaande release.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |