abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:02:09 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31233848
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ook geen kans op blessures
Dat was het eerste wat ik dacht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31233917
Met onze medische staf en trainingsvormen heb ik het idee dat er bij Ajax zelf een iets grotere kans op een blessure is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31233993
Wanneer is Stekelenburg weer wedstrijdklaar?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 17:11:41 #214
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31234043
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Avondwedstrijden zijn veel leuker!!
Dat is wel zo, maar ik had voor volgende week zaterdag eigenlijk andere plannen.
Maar goed, die moeten dan maar aangepast worden
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31234646
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:01 schreef Curva het volgende:

[..]

Die hoef ik dus ook nooit meer terug te zien in Amsterdam. Erg flauw om achteraf nog even uit te halen naar Ajax. Maar goed, ik mis Obodai ook nog geen seconde.
Ach, als medespelers hem uitlachen in de kleedkamer omdat hij geëmotioneerd raakt om Koeman, kan ik me voorstellen dat je geen warm gevoel overhoudt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31234752
Overigens heeft Ioannis gelijk als hij stelt dat het mislukken van spitsen aan het systeem ligt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:30:06 #218
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31237353
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat kan zo iemand als Cart_man in een week tijd veranderen, vóór de nederlagen tegen Rapid Boekarest en FC Utrecht kwam hij in ieder AFC Ajax-topic vertellen dat Feyenoord beter was dan Ajax en ze weer een landstitel zouden gaan vieren op de Coolsingel, maar nu zie je hem bijna niet meer.

Oh ja, nog één ding. Hoe vind je hem geworden?
[..]
Zelfs ik heb het weleens druk.

Banaantje.
A.M.A.B
pi_31238158
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ach, als medespelers hem uitlachen in de kleedkamer omdat hij geëmotioneerd raakt om Koeman, kan ik me voorstellen dat je geen warm gevoel overhoudt.
Inderdaad, belachelijk vind ik dat.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 20:20:48 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31238728
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En straks moeten we zeker ook nog gaan klappen als een bal blind de tribune ingerost wordt......
Nee, dan moet je het team aanmoedigen tot betere prestaties en niet uitfluiten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 20:30:02 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31239026
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
Uitfluiten keur ik ook niet (altijd) goed, maar je mag als Ajax-supporter kritiek hebben én uiten. De Ajax-spelers zijn werknemers die dankzij ons, het publiek, worden betaald. Ook worden zij betaald om het publiek te vermaken, door mooi voetbal, goede resultaten of zelfs beide. Als deze Ajax-spelers een wanprestatie leveren mag daar wel degelijk kritiek op geuit worden, ook in het normale bedrijfsleven gebeurt dit. Als een krantenbezorger bijvoorbeeld de krant te laat of slecht bezorgt, wordt er ook kritiek op hem geuit en echt niet alleen opbouwende kritiek. Overigens heb ik daar zelf geen ervaring mee, ik heb ooit slechts één week kranten gelopen.
Ajax met je krantenjongen vergelijken ... Hoe vaak moedig je je krantenjongen aan?

Het normale brdrijfsleven? Asjeblieft zeg! Het is natuurlijk wel de eigenschul van het bestuur met z'n gelul over "het produkt Ajax" . Maar toch. Ik wil daar niet intuinen.

Mensen die Ajax tijdens een wedstrijd uitfluiten zijn geen supporters - dat zijn afnemeners van het produkt Ajax. Als je Ajax echt te slecht vind spelen ga je maar weg. Maar als je er zit moet je steunen vind ik: het is niet voor niet 'supporter' - je weet wel van het Engels 'to support'.

het is een van de redenen van mij om niet vaak naar de ArenA te gaan. Ik wordt soms echt doodziek van die afnemers van het produkt Ajax die je vreemd aankijken als je je scheur opentrekt en luidkeels je club aanmoedigd.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31239329
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Ioannis gelijk als hij stelt dat het mislukken van spitsen aan het systeem ligt.
Precies, goed artikel in de VI ook.
That's all folks!
pi_31239413
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:30 schreef Doc het volgende:
Ik wordt soms echt doodziek van die afnemers van het produkt Ajax die je vreemd aankijken als je je scheur opentrekt en luidkeels je club aanmoedigd.
Wat ik overigens erg opvallend en slecht vind is dat het bij topwedstrijden wel kan, maar bij andere wedstrijden niet. Want bij de toppers blijven ze vaak wel aanmoedigen, ookal gaat het soms kut.
pi_31239586
Met meer steun van het publiek zou Ajax zeker wat beter voetballen, jammer dat een deel zich al snel tegen de ploeg keert. Onbegrijpelijk vind ik.
That's all folks!
pi_31242789
Ik zou het ook nooit doen. Maar tegen eigenlijk alle ploegen in de Eredivisie verwachten die mensen 'gewoon' een overwinning. Als het dan even niet gaat zoals ze willen, zijn ze teleurgesteld en gaan ze fluiten. Volgens mij nog een overblijfsel uit midden jaren 90...
Klik dan als je durft
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:29:01 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31242907
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met meer steun van het publiek zou Ajax zeker wat beter voetballen, jammer dat een deel zich al snel tegen de ploeg keert. Onbegrijpelijk vind ik.
Dat weet ik niet hoor. Elke wedstrijd wordt er enthousiast begonnen door het publiek,en als het loopt is het wel ok. Maar als ze dan weer met 0-1 achterstaat is het snel fluiten natuurlijk..

Opzich is het niet netjes, maar ja, je betaalt ook dik voor je seizoenskaart zodat zij miljonair kunnen worden....
Get woke, go broke!
pi_31243323
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:43:04 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243387
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
Ik ook wel hoor. . Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien .
Get woke, go broke!
pi_31243463
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor. . Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien .
Ook een beetje het kip en het ei verhaal he.

Al heb ik ook Liverpool regelmatig baggerwedstrijden zien spelen.
Klik dan als je durft
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:45:14 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31243472
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31243544
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
HW, houd je vrouw uit VBL .
BEGIN VAN HET EINDE ZEG IK JE!
-
pi_31243639
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:52:45 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243741
.
Get woke, go broke!
pi_31243807
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:56:22 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31243870
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
Ik wás ontopic

Maar ik ga weer hoor, betekent dit dat ik zaterdag ook niet hoef te kijken HW?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31243956
quote:
Verwarring rond zaak van Pienaar neemt toe
Naar aanleiding van een bericht van de Voetbal International vanavond neemt de verwarring over de aanbieding die Ajax aan Steven Pienaar zou hebben gedaan toe.

Tegenover Skysports liet zijn zaakwaarnemer Rob Moore zich niet uit over het wel dan niet ontvangen van een bod, maar volgens VI heeft Moore verteld dat Pienaar al sinds juli geen bod meer heeft gehad.

'Misschien is er sprake van een misverstand want sinds onze laatste afspraak van 31 juli hebben wij geen nieuwe aanbieding van Ajax ontvangen', aldus Moore, die wel erkent dat er op 18 oktober een meeting plaatsvindt.

Moore vervolgd: 'We gaan eerst met Ajax om tafel over een nieuw contract. Komen we er niet uit dan is er voldoende belangstelling'. Liverpool zou in ieder geval belangstelling hebben, aldus De Telegraaf vandaag.
.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:00:17 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243993
Hou die jongen nou maar lekker.. nog meer gaten in de selectie kunnen we niet gebruiken. Open die knip en dokken Ajax!
Get woke, go broke!
pi_31244009
Ik vind niet dat we Pienaar ten koste van alles moeten behouden. Graag of niet...
Klik dan als je durft
pi_31244089
Ben ik met je eens Suijk.
That's all folks!
pi_31244384
Ik ook wel. Ik hoop dat ie blijft.

Maar waar ik nou zo ziek van word zijn die kutsites die allerlei berichten verzinnen. Bij transfers oke, maar bij een contractverlenging. Wat schiet je er mee op? . Een zooi ophef om eigenlijk helemaal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')