Dat was het eerste wat ik dacht.quote:
Dat is wel zo, maar ik had voor volgende week zaterdag eigenlijk andere plannen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:52 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Avondwedstrijden zijn veel leuker!!
Ach, als medespelers hem uitlachen in de kleedkamer omdat hij geëmotioneerd raakt om Koeman, kan ik me voorstellen dat je geen warm gevoel overhoudt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:01 schreef Curva het volgende:
[..]
![]()
Die hoef ik dus ook nooit meer terug te zien in Amsterdam. Erg flauw om achteraf nog even uit te halen naar Ajax. Maar goed, ik mis Obodai ook nog geen seconde.![]()
Zelfs ik heb het weleens druk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat kan zo iemand als Cart_man in een week tijd veranderen, vóór de nederlagen tegen Rapid Boekarest en FC Utrecht kwam hij in ieder AFC Ajax-topic vertellen dat Feyenoord beter was dan Ajax en ze weer een landstitel zouden gaan vieren op de Coolsingel, maar nu zie je hem bijna niet meer.
![]()
Oh ja, nog één ding. Hoe vind je hem geworden?
[..]
Inderdaad, belachelijk vind ik dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, als medespelers hem uitlachen in de kleedkamer omdat hij geëmotioneerd raakt om Koeman, kan ik me voorstellen dat je geen warm gevoel overhoudt.
Nee, dan moet je het team aanmoedigen tot betere prestaties en niet uitfluiten ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En straks moeten we zeker ook nog gaan klappen als een bal blind de tribune ingerost wordt......
Ajax met je krantenjongen vergelijken ... Hoe vaak moedig je je krantenjongen aan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
Uitfluiten keur ik ook niet (altijd) goed, maar je mag als Ajax-supporter kritiek hebben én uiten. De Ajax-spelers zijn werknemers die dankzij ons, het publiek, worden betaald. Ook worden zij betaald om het publiek te vermaken, door mooi voetbal, goede resultaten of zelfs beide. Als deze Ajax-spelers een wanprestatie leveren mag daar wel degelijk kritiek op geuit worden, ook in het normale bedrijfsleven gebeurt dit. Als een krantenbezorger bijvoorbeeld de krant te laat of slecht bezorgt, wordt er ook kritiek op hem geuit en echt niet alleen opbouwende kritiek. Overigens heb ik daar zelf geen ervaring mee, ik heb ooit slechts één week kranten gelopen.
Precies, goed artikel in de VI ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Ioannis gelijk als hij stelt dat het mislukken van spitsen aan het systeem ligt.
Wat ik overigens erg opvallend en slecht vind is dat het bij topwedstrijden wel kan, maar bij andere wedstrijden niet. Want bij de toppers blijven ze vaak wel aanmoedigen, ookal gaat het soms kut.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:30 schreef Doc het volgende:
Ik wordt soms echt doodziek van die afnemers van het produkt Ajax die je vreemd aankijken als je je scheur opentrekt en luidkeels je club aanmoedigd.
Dat weet ik niet hoor. Elke wedstrijd wordt er enthousiast begonnen door het publiek,en als het loopt is het wel ok. Maar als ze dan weer met 0-1 achterstaat is het snel fluiten natuurlijk..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met meer steun van het publiek zou Ajax zeker wat beter voetballen, jammer dat een deel zich al snel tegen de ploeg keert. Onbegrijpelijk vind ik.
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
Ook een beetje het kip en het ei verhaal he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.. Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien
.
Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.. Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien
.
HW, houd je vrouw uit VBLquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
Ik wás ontopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
quote:Verwarring rond zaak van Pienaar neemt toe
Naar aanleiding van een bericht van de Voetbal International vanavond neemt de verwarring over de aanbieding die Ajax aan Steven Pienaar zou hebben gedaan toe.
Tegenover Skysports liet zijn zaakwaarnemer Rob Moore zich niet uit over het wel dan niet ontvangen van een bod, maar volgens VI heeft Moore verteld dat Pienaar al sinds juli geen bod meer heeft gehad.
'Misschien is er sprake van een misverstand want sinds onze laatste afspraak van 31 juli hebben wij geen nieuwe aanbieding van Ajax ontvangen', aldus Moore, die wel erkent dat er op 18 oktober een meeting plaatsvindt.
Moore vervolgd: 'We gaan eerst met Ajax om tafel over een nieuw contract. Komen we er niet uit dan is er voldoende belangstelling'. Liverpool zou in ieder geval belangstelling hebben, aldus De Telegraaf vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |