abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31224840
Ik was altijd lid geweest van de VI. Maarja, dan zal ik het vandaag even gaan halen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:06:51 #152
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_31224883
Gewoon vertrouwen geven die jongen. Die komt er heus wel hoor, ALS hij de kans krijgt.
Al dat gezeik en gefluit, dat is echt niet goed voor de psyche van zo een jonge jongen. Een ouwe rot zal daar wel mee om kunnen gaan, maar bij zo een "jochie" gaat dat denk ik veel sneller ronddwalen in zn hoofd.

Maarja, fluiten is zo populair...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:07:48 #153
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31224900
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, het komt er op neer dat geen enkele spits in dit systeem met de huidige speelstijl kan of zal slagen.
Zlatan komt ook uitgebreid aan het woord.
Overigens kan ik, na het lezen van het hele artikel, Obodai prima begrijpen.. Die jongen werd in de kleedkamer door spelers uitgelachen nadat hij moest huilen omdat Koeman vertrok.. .
Sorry, maar kan een glimlach ook niet onderdrukken als ik dit voor me zie....... Natuurlijk is het sneu voor die jongen, maar dat kan bij iedere willekeurige club gebeuren....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31225022
kunnen ze die jonge jongen niet gewoon met het 2e mee laten spelen, dan bouwt hij vertrouwen op en zal de aanpassing aan "het systeem" ook beter zijn..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:18:39 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31226658
Ajax
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31227334
Daarom ook Doc

En HeatWave, ik heb daar ooit een topic over geopend
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:47:23 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31227354
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, het komt er op neer dat geen enkele spits in dit systeem met de huidige speelstijl kan of zal slagen.
Zlatan komt ook uitgebreid aan het woord.
Overigens kan ik, na het lezen van het hele artikel, Obodai prima begrijpen.. Die jongen werd in de kleedkamer door spelers uitgelachen nadat hij moest huilen omdat Koeman vertrok.. .
Tja, ik weet het niet hoor. Als de buitenspelers fit zijn en in vorm komen er prachtige voorzetten. En die heeft bv Rosenberg best wel gekregen, maar hij krijgt ze er gewoon niet in. Een spits in vorm had er zeker 5 gemaakt op de plek van Rosenberg.

Zlatan heeft makkelijk lullen achteraf, maar hij is hier wel groot gebracht.

Tja, Obodai, sorry hoor, maar zitten janken in de kleedkamer met allemaal kerels, ik zou ook een lach niet kunnen onderdrukken. Moet je bij de f'ies eens doen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31227442
Nogmaals, Rosenberg creeerde zelf ook de kansen. Liep slim weg, had een juiste timing etc., dingen die laten zien dat ie echt wel wat kan. Maar dat ziet niemand, omdat ie die bal er niet inschiet. Dat komt nog wel. Geef die vent nou eens vertrouwen.
In Southern Sun
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 12:52:04 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31227456
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:06 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon vertrouwen geven die jongen. Die komt er heus wel hoor, ALS hij de kans krijgt.
Al dat gezeik en gefluit, dat is echt niet goed voor de psyche van zo een jonge jongen. Een ouwe rot zal daar wel mee om kunnen gaan, maar bij zo een "jochie" gaat dat denk ik veel sneller ronddwalen in zn hoofd.

Maarja, fluiten is zo populair...
De Ajax-aanhang kan nog wel wat leren van de LFC-aanhang. Niet dat zij niet morren, maar niet snel IN het stadion. Bij een 1-4 achterstand zingen ze in de 90e minuut nog steeds "You'll never walk alone". Achter de ploeg staan - ook zeker in slechte tijden. Juist op die manier heeft het publiek ook een zeer groot aandeel gehad in de CL overwinning van LFC. Ik voel me dan ook veel meer thuis op Anfiedl dan in de ArenA. Ajax is me na aan het hart als geboren en getogen Amsterdammer, maar het Ajax publiek toch minder ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31227476
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
heeft makkelijk lullen achteraf, maar hij is hier wel groot gebracht.

Tja, Obodai, sorry hoor, maar zitten janken in de kleedkamer met allemaal kerels, ik zou ook een lach niet kunnen onderdrukken. Moet je bij de f'ies eens doen .
Ach, je moet dat denk ik ook niet zo veroordelen.

Die jongen komt uit een compleet andere cultuur en wordt hier in Nederland bij een gastgezin gepropt. Hij zal zich wel compleet eenzaam voelen, en Koeman is misschien de eerste geweest bij wie hij zich fijn voelde, die misschien wel een vaderfiguur voor hem was. Dan kan ik dat best wel begrijpen van Obodai.

Al moet je dat natuurlijk niet zo in de media verkondigen vind ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31227481
En het wordt met de dag erger...
In Southern Sun
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:01:32 #162
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31227680
idd
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31227765
Er is weer belangstelling getoond voor Vanden Borre...
quote:
Ajax wil twee spelers van RC Anderlecht
Donderdag 6 oktober, door DVD, Amsterdam, 11.27u GMT+01.00, V-bal

Ajax schijnt interesse te hebben in twee spelers van het Belgische Anderlecht. Het zou gaan om twee buitenspelers, namelijk de 17-jarige Belgisch international Anthony Vanden Borre en de Zweed Cristian Wilhelmsson.

In beide spelers had Ajax al eerder interesse, maar toendertijd werd Mauro Rosales binnen gehaald. Naar verluidt zou Ajax 8 miljoen en een speler over hebben voor beide buitenspelers. Ook HSV zit achter Vanden Borre aan.
In Southern Sun
pi_31227795
Vanden Borre is een rechtsback.

Betrouwbaar derhalve ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31227890

Ik zie het nu pas

Showtime is over het algemeen vrij betrouwbaar...
In Southern Sun
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:13:16 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31228008
In de oefenwedstrijd FC Utrecht tegen RSC Anderlecht, deze zomer, heb ik beide aan het werk gezien en vooral Anthony Vanden Borre vond ik zéér goed. Lijkt me dus de perfecte opvolger voor Hatem Trabelsi, Cristian Wilhelmsson is een goede rechtsbuiten (die eventueel ook op de linksbuitenpositie geposteerd kan worden) en als we dan óók nog een goede linksbuiten aantrekken, ben ik tevreden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31228024
Ik vind het wel wat, maar het zijn WEER Belgen...
In Southern Sun
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:14:00 #168
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31228031
Cristian Wilhelmsson zegt mij wel wat weet ik niet zeker
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:17:50 #169
53851 BoNi
pi_31228136
Waarom wordt Ajax eventueel actief op de markt als dat voorlopig helemaal geen zin heeft...? Mocht dit waar zijn dan begrijp ik niet waarom men dit nu al naar buiten brengt. Dit is toch een kwestie van slapende honden wakker maken. Andere clubs (die van den Borre tot nu toe niet hebben gevolgd) zullen nu ook eens naar deze jongen gaan kijken en dat maakt de positie van Ajax niet sterker lijkt me.....!
Schitterend!
pi_31228162
Volgens mij zit heel europa achter vandenborre aan en dat we weinig kans maken vrees ik. Everton had volgens mij laatst geleden nog interesse in Wilhelmsson, dus dat wordt 'm ook niet vrees ik.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:23:33 #171
82589 S-Two
barba macacu
pi_31228299
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef BoNi het volgende:
Waarom wordt Ajax eventueel actief op de markt als dat voorlopig helemaal geen zin heeft...? Mocht dit waar zijn dan begrijp ik niet waarom men dit nu al naar buiten brengt. Dit is toch een kwestie van slapende honden wakker maken. Andere clubs (die van den Borre tot nu toe niet hebben gevolgd) zullen nu ook eens naar deze jongen gaan kijken en dat maakt de positie van Ajax niet sterker lijkt me.....!
Ik neem echt niet aan dat dit soort berichten door Ajax zelf naar buiten worden gebracht, ik denk eerder door iemand die er centjes aan kan verdienen of iets dergelijks. Ajax zit idd echt niet te wachten op nog meer kapers op de kust.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:25:32 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31228355
we moeten maar afwachten, der word tegenwoordig zoveel gelult om onze club heen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:28:36 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31228427
Laten we gelijk Kompany er nog maar bij gooien

Dat zijn echt jongens die niet naar Ajax zullen vertrekken, lijkt mij. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:31:08 #174
53851 BoNi
pi_31228491
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik neem echt niet aan dat dit soort berichten door Ajax zelf naar buiten worden gebracht, ik denk eerder door iemand die er centjes aan kan verdienen of iets dergelijks. Ajax zit idd echt niet te wachten op nog meer kapers op de kust.
Zit inderdaad wel wat in dat Ajax niet zelf met deze berichten naar buiten komt natuurlijk, als je het van de andere kant bekijkt zou het natuurlijk ook een slimme actie van bijvoorbeeld de zaakwaarnemer kunnen zijn....... Laten zien dat er interesse is, hierdoor groeit de interesse en hiermee ook de vraagprijs.... Hmmm! Nieuw inzicht, thanks S-Two
Schitterend!
pi_31228520
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het wel wat, maar het zijn WEER Belgen...
Wilhelmsson niet hoor. En die vd Borre, die staat bekend als een enorm talent. Onhaalbaar lijkt me trouwens, allebei...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')