mooi was die rapportage van "Daar Hoorden Zij Engelen Zingen"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Cristian Chivu begon met drie rode kaarten, kort na zijn aankomst in Amsterdam. Dus wie weet?
Die eenzame uren van hem in zijn donkere ongezellige hotelkamer. Dat was aangrijpend om te zien, vond ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi was die rapportage van "Daar Hoorden Zij Engelen Zingen"
werd Chivu ook op de voet gevolgd. was mooi om te zien
Welke spelers zijn nou allemaal opgeroepen dan? Daarnaast denk ik niet dat er veel zullen spelen, dus de kans dat ze geblesseerd raken is net zo hard aanwezig dan trainen bij Ajax zelf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadNu raken bepaalde spelers juist moe voor de wedstrijd met Thun en PSV
quote:Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro, Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh en Ryan Babel zijn door bondscoach Marco van Basten geselecteerd voor de WK-kwalificatiewedstrijden van Oranje tegen Tsjechië en Macedonië. Urby Emanuelson is geselecteerd voor Jong Oranje.
De Jong, Lindenbergh, Maduro, Sneijder en Babel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Welke spelers zijn nou allemaal opgeroepen dan? Daarnaast denk ik niet dat er veel zullen spelen, dus de kans dat ze geblesseerd raken is net zo hard aanwezig dan trainen bij Ajax zelf.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee sorryTe laat
Wel origineel overigens.
Misschien dat je Blind dat linkje maar es moet gevenquote:Voordelen van AJAX voor de gebruikers
Voor de gebruiker betekent dit dat de wachttijden potentieel sterk worden gereduceerd. Tevens is het met AJAX mogelijk functionaliteit te implementeren welke zonder AJAX voor de gebruiker nauwelijks werkbaar zou zijn.
Babel op basis van zijn recente prestaties zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
De Jong, Lindenbergh, Maduro, Sneijder en Babel.
Ik snap het ook niet echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Babel op basis van zijn recente prestaties zeker?
Ach, eigenlijk heeft van Basten zijn selectiebeleid perfect verwoord met zijn antwoord op de vraag of hij een consequent man is: "Nee".quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het is en blijft natuurlijk een ajacied aldosquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:23 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen. Ik denk alleen dat Lindenbergh en Babel sowieso niet spelen. De Jong, Maduro en Sneijder stonden de vorige wedstrijden volgens mij ook niet in de basis, dus die zullen ook wel niet beginnen. Dat probleem over het geblesseerd raken vind ik dus een beetje aanstellerig. Op de training kan je ook geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef nicomart het volgende:
zijn gelukkig niet de belangrijkste natuurlijk S-Two..
Neuh, bij oranje is die kans wat kleiner heb ik het idee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Welke spelers zijn nou allemaal opgeroepen dan? Daarnaast denk ik niet dat er veel zullen spelen, dus de kans dat ze geblesseerd raken is net zo hard aanwezig dan trainen bij Ajax zelf.
Die hele dvd was echt verschrikkelijk om te zien. Wat was dat een KUTjaar. Daar is de huidige situatie echt niet mee te vergelijken. Verliezen van Twente thuis op je 100 jarige verjaardag. Dat staat mij nog het meest bij. Het enige positieve was de aanwezigheid van Laudrup, anders waren we dat jaar 12e geeindigd ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
mooi was die rapportage van "Daar Hoorden Zij Engelen Zingen"
werd Chivu ook op de voet gevolgd. was mooi om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |