Dat weet ik niet hoor. Elke wedstrijd wordt er enthousiast begonnen door het publiek,en als het loopt is het wel ok. Maar als ze dan weer met 0-1 achterstaat is het snel fluiten natuurlijk..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met meer steun van het publiek zou Ajax zeker wat beter voetballen, jammer dat een deel zich al snel tegen de ploeg keert. Onbegrijpelijk vind ik.
Ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
Ook een beetje het kip en het ei verhaal he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.. Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien
.
Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor.. Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien
.
HW, houd je vrouw uit VBLquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
Ik wás ontopicquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
quote:Verwarring rond zaak van Pienaar neemt toe
Naar aanleiding van een bericht van de Voetbal International vanavond neemt de verwarring over de aanbieding die Ajax aan Steven Pienaar zou hebben gedaan toe.
Tegenover Skysports liet zijn zaakwaarnemer Rob Moore zich niet uit over het wel dan niet ontvangen van een bod, maar volgens VI heeft Moore verteld dat Pienaar al sinds juli geen bod meer heeft gehad.
'Misschien is er sprake van een misverstand want sinds onze laatste afspraak van 31 juli hebben wij geen nieuwe aanbieding van Ajax ontvangen', aldus Moore, die wel erkent dat er op 18 oktober een meeting plaatsvindt.
Moore vervolgd: 'We gaan eerst met Ajax om tafel over een nieuw contract. Komen we er niet uit dan is er voldoende belangstelling'. Liverpool zou in ieder geval belangstelling hebben, aldus De Telegraaf vandaag.
quote:'Chelsea wil talenten van Oranje -17 overnemen'
Het goede optreden van het Nederlands elftal -17 tijdens het WK in Peru is ook bij Chelsea niet onopgemerkt gebleven. De Engelse club heeft volgens het Algemeen Dagblad zaakwaarnemer Soren Lerby de opdracht gegeven om de overgang van Ajax-talenten John Goossens en Jeffrey Sarpong rond te maken.
Chelsea was twee dagen na aankomst op Schiphol al goed op de hoogte van de situatie van beide spelers. Zowel Sarpong als Goossens heeft nog geen contract getekend bij de Amsterdammers en mogen wanneer er een vergoeding voor de opleidingskosten wordt betaald, gratis bij de Amsterdammers weglopen.
“Voor ons is het onmogelijk om alle junioren bij voorbaat een contract te geven. Maar we steken wel veel energie in het opleiden van die spelers,” aldus Van der Eijden. Ajax hoopt dat de spelers en ouders zich niet zo maar laten verleiden door Chelsea, maar zal ook zeker geen druk op de spelers leggen.
“Met de jeugdspelers McDonald en Hellings, die naar Anderlecht wilden, hebben wij dat ook niet gedaan. De zekerheid dat ze uitgroeien tot sterren, is er nooit. Hellings zit nu bij Heracles.” Wanneer Chelsea de opleidingskosten wil betalen voor beide jeugdspelers, kan Ajax ongeveer 600.000 euro voor de 17-jarigen tegemoet zien.
Dat ze gewoon even 10 jaar wachten en er dan 40 miljoen voor betalen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Tja, kut of niet, maar opzich wel daadkrachtig en slim....
ach ja, en op deze manier wordt het ook steeds minder interessant om spelers op te leiden. lekker het voetbal naar de knoppen helpen. Maar van chelsea verwacht ik ook niet anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Tja, kut of niet, maar opzich wel daadkrachtig en slim....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |