abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:29:01 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31242907
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Met meer steun van het publiek zou Ajax zeker wat beter voetballen, jammer dat een deel zich al snel tegen de ploeg keert. Onbegrijpelijk vind ik.
Dat weet ik niet hoor. Elke wedstrijd wordt er enthousiast begonnen door het publiek,en als het loopt is het wel ok. Maar als ze dan weer met 0-1 achterstaat is het snel fluiten natuurlijk..

Opzich is het niet netjes, maar ja, je betaalt ook dik voor je seizoenskaart zodat zij miljonair kunnen worden....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31243323
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:43:04 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243387
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is de andere kant inderdaad, maar ik mis wel eens dat Engelse en Duitse sfeertje.
Ik ook wel hoor. . Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien .
Get woke, go broke!
pi_31243463
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor. . Maar bij Liverpool (bv) zie je altijd strijd, of ze winnen of niet. Ajacieden willen nog wel eens met de pet er naar gooien .
Ook een beetje het kip en het ei verhaal he.

Al heb ik ook Liverpool regelmatig baggerwedstrijden zien spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:45:14 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31243472
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31243544
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vooral Rosenberg, da's zo'n lul.
HW, houd je vrouw uit VBL .
BEGIN VAN HET EINDE ZEG IK JE!
-
pi_31243639
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:52:45 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243741
.
Get woke, go broke!
pi_31243807
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
That's all folks!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 22:56:22 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_31243870
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar weer ontopic, dan haakt ze wel af.
Ik wás ontopic

Maar ik ga weer hoor, betekent dit dat ik zaterdag ook niet hoef te kijken HW?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_31243956
quote:
Verwarring rond zaak van Pienaar neemt toe
Naar aanleiding van een bericht van de Voetbal International vanavond neemt de verwarring over de aanbieding die Ajax aan Steven Pienaar zou hebben gedaan toe.

Tegenover Skysports liet zijn zaakwaarnemer Rob Moore zich niet uit over het wel dan niet ontvangen van een bod, maar volgens VI heeft Moore verteld dat Pienaar al sinds juli geen bod meer heeft gehad.

'Misschien is er sprake van een misverstand want sinds onze laatste afspraak van 31 juli hebben wij geen nieuwe aanbieding van Ajax ontvangen', aldus Moore, die wel erkent dat er op 18 oktober een meeting plaatsvindt.

Moore vervolgd: 'We gaan eerst met Ajax om tafel over een nieuw contract. Komen we er niet uit dan is er voldoende belangstelling'. Liverpool zou in ieder geval belangstelling hebben, aldus De Telegraaf vandaag.
.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:00:17 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31243993
Hou die jongen nou maar lekker.. nog meer gaten in de selectie kunnen we niet gebruiken. Open die knip en dokken Ajax!
Get woke, go broke!
pi_31244009
Ik vind niet dat we Pienaar ten koste van alles moeten behouden. Graag of niet...
Klik dan als je durft
pi_31244089
Ben ik met je eens Suijk.
That's all folks!
pi_31244384
Ik ook wel. Ik hoop dat ie blijft.

Maar waar ik nou zo ziek van word zijn die kutsites die allerlei berichten verzinnen. Bij transfers oke, maar bij een contractverlenging. Wat schiet je er mee op? . Een zooi ophef om eigenlijk helemaal niets.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 08:56:27 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31246529
quote:
'Chelsea wil talenten van Oranje -17 overnemen'

Het goede optreden van het Nederlands elftal -17 tijdens het WK in Peru is ook bij Chelsea niet onopgemerkt gebleven. De Engelse club heeft volgens het Algemeen Dagblad zaakwaarnemer Soren Lerby de opdracht gegeven om de overgang van Ajax-talenten John Goossens en Jeffrey Sarpong rond te maken.

Chelsea was twee dagen na aankomst op Schiphol al goed op de hoogte van de situatie van beide spelers. Zowel Sarpong als Goossens heeft nog geen contract getekend bij de Amsterdammers en mogen wanneer er een vergoeding voor de opleidingskosten wordt betaald, gratis bij de Amsterdammers weglopen.

“Voor ons is het onmogelijk om alle junioren bij voorbaat een contract te geven. Maar we steken wel veel energie in het opleiden van die spelers,” aldus Van der Eijden. Ajax hoopt dat de spelers en ouders zich niet zo maar laten verleiden door Chelsea, maar zal ook zeker geen druk op de spelers leggen.

“Met de jeugdspelers McDonald en Hellings, die naar Anderlecht wilden, hebben wij dat ook niet gedaan. De zekerheid dat ze uitgroeien tot sterren, is er nooit. Hellings zit nu bij Heracles.” Wanneer Chelsea de opleidingskosten wil betalen voor beide jeugdspelers, kan Ajax ongeveer 600.000 euro voor de 17-jarigen tegemoet zien.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31246683
Tering Chelsea, wat een kutclub ook he.
Klik dan als je durft
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:10:04 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31246703
Tja, kut of niet, maar opzich wel daadkrachtig en slim....
Get woke, go broke!
pi_31246733
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Dat ze gewoon even 10 jaar wachten en er dan 40 miljoen voor betalen!
Klik dan als je durft
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:13:20 #245
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31246764
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:10 schreef HeatWave het volgende:
ach ja, en op deze manier wordt het ook steeds minder interessant om spelers op te leiden. lekker het voetbal naar de knoppen helpen. Maar van chelsea verwacht ik ook niet anders.

Als die jongens gaan, dan hoop ik wel dat ze een kans krijgen daar, en niet alleen als een belegging worden gezien.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:14:27 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31246786
Roman Abramovic koopt gewoon tien talenten (die jonge Turk van Borussia Dortmund wordt ook intensief gevolgd) en als er dan één daadwerkelijk een groot talent blijkt, is hij tevreden. Het is gewoon kut dat Chelski over zoveel geld beschikt.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:18:41 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31246847
Ja, chelsea verkloot het voetbal met het geld dat ze hebben. Maar snel optreden naar aanleiding van het WK -17 is gewoon slim hoor....
Get woke, go broke!
pi_31246889
Ze hebben een jaar terug toch ook twee jochies van PSV weggehaald?

Ik snap echt niet wat je daar op je 16de te zoeken hebt. Als je echt zo goed bent, dan kom je er heus nog wel te spelen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:21:24 #249
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31246891
VDV is overigens uitgeroepen tot beste speler van de Bundesliga (september 2005), zie:

[zentral] Hamburger SV - mit Raffie und Boula (deeltje 2)
pi_31246939
Ik hoop dat de ouders van die gasten (die hopelijk nog aardig wat invloed hebben) verstandiger zijn en duidelijk maken dat ze beter bij Ajax kunnen blijven. Al ben ik bang dat die misschien ook zullen zwichten als ze een paar ton door Chelsea wordt geboden...
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')