--quote:De laatste voorstelling van Bert Visscher met "Nee, dan Lourdes", zal op 5 november uitgezonden worden bij de VARA op Nederland 3.
Officiële website:quote:Sinds 18 september 10.00 uur is Bert Visscher vader geworden. Mink Visscher is zijn naam en is ruim 8 pond.
We wensen Bert en Pien heel veel geluk met de kleine Visscher!
quote:
En die opmerkingen over zijn vriendin. Masterlijk.quote:
Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
+ "Vink een goed acteur, Tom Kroes."
+ "Kep thuis voor 50 duizend gulden een Auping bed. HE-LE-MAAL nix!"
+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."
+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)
+ "Kweet niet wat die man in z'n veldfles had?"
+ "Shift F7....Of sta ik nu te printen?"
![]()
Ziek?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef MainMan het volgende:
[..]
Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citeren![]()
Krijg ik een beetje hans teeuwen gevoelens bij [afbeelding]
1 ding. Geweldigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."
+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)
![]()
Als je m citeert, doe het dan wel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:
![]()
Bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- De dvd van Nee, dan Lourdes verschijnt 3 november
- Nee, dan Lourdes zaterdag 5 november op tv, Vara Ned.3
Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat die website van Bert Visscher zo lelijk is. Heb echt de drang om die aan te passen
Hmm, moet binnenkort nog ergens stage lopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebben
Stuur een mail naar hun
quote:
quote:Trainer ja lul....
Trainer ik sta helemaal alleen hier in Zwolle ik sta helemaal allen hier op 't veld.
Eikel we spelen thuis, maar in mijn clubblaadje stond uit...Ja jouw clubblaadje wel
nou dan weet je niet...moet u mij geloven dan weet je het echt niet...
Oma, ja lelijkste kleinzoon die ik heb. Oma, vertel nog een van vroeger van die tijd zonder zorgen zonder al te veel verdriet.
Ja jongen Oma was heel gelukkig, had ook een reden jij was er nog niet.... Nou, dan weet je het niet meer echt nie meer...dan weet je hier niet meer.
Meester, ja dom huftertje. Meester ze zeggen dat ik niet zo mooi ben, Klopt! Je bent heel lelijk en ze mogen je slaan...en dan is er nog iets...dit jaar blijf je zitten. Maar het schooljaar is nog niet eens begonnen....Nee, dus begin er maar niet aan...Nou dan weet je het niet meer moet u mij geloven dat weet je het dus echt niet meer.
Papa, ja lelijkste zoon die ik heb, Pappa mag ik nu mee op vakantie toe mag ik nu mee, nee, jongen pappa en mamma willen nu ook wel eens alleen op vakantie en je gaat al naar de lelijke-jongetjes-zeil-school...Nou dat weet je het niet meer moet u geloven dan weet je het echt niet meer....
Ik ben niet zo mooi zeggen, maar das niet echt liegen ze ik ben dik zeggen maar ik maakt juist gezellig leizen....Jongen als ik het over mocht doen, maak mij dan bloedmooi en heel slank..en
*TOOOEEEEEETTTT*
Ja, Hilde ik hoor, ja lieve meid wat moet ik nu doen, als ze mij zien denken ze ook eesrte klas dement...Nou ik ga het toch proberen...Mijn moeder zei altijd, voor wie komt is alles te laat ja ik doe het ook gewoon.....want als je nix blijft doen vliegen de gebraden kippen je smoel smoel ook niet in. ..........Nee, ze nemen nooit liftende kangeroes mee........
quote:Fout in de oorlog:
Ik wil dat er wil één serieus nummer in het programma zit, dat je straks naar huis gaat met het idee dat, nou die Visscher heeft wel een boodschap in z programma
Één serieus nummer in gooien, zodat je straks inderdaad wakker word vannacht, en tegen je partner zegt: Sodemieter, we moeten het toch nog even over het programma van Visscher hebben, want hé zo he: Die gozer is goed bezig gewoon.
Dus ik wou nog één serieus nummer doen, dan zijn we er ook maar vanaf. Dank je wel. EN er zit ook echt een boodschap in. En ik vind ook een echte boodschap. Ik kan wel 2 ons gehakt en een halve bruin zeggen, MAAR DAT VIND IK DAN GEEN ECHTE BOODSCHAP!!
Nee joh, even serieus kom:
Het liedje heet: Fout in de oorlog, dank je wel.
Ja, en direkt zo’n onderwerp waarvan je zegt: Hij durft wel, hij pakt, het kan hem ook niks schelen, hij pakt, dat durft hij ook.
Dames en heren:
Fout in de oorlog
Even serieus, Fout in de oorlog. Even jongens, anders sla ik hem over.
Fout in de oorlog gaat over oom Dirk:
Het was in 43
In de klas van juffrouw Schier
Dirk met zn domme kop,
1+1=4
FOUT
Er zijn veel fouten gemaakt in de oorlog[q/]
[q]Vakantie in Griekenland...ik ben op vakantie in Griekenland geweest, met me blonde vriendin...
Heren tip 1: Ga nooit met hoogblonde vrouwen naar Griekenland, want op iedere hoek van de bar, of van de straat stond daar zo'n griek...zo jopiehopielos weet je wel....met zo'n suflakie in z'n broek, echt waar!! You're my friend, you're my friend....Neej je bent me friend niet, je wilt gewoon van krikken los met me vriendin das alles!!"
Try it. Maybe u can have itquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hmm, moet binnenkort nog ergens stage lopenmisschien kan ik voor hun iets betekenen
Zijn dat de lyrics?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]een pratende vogel? Ow jah PINOOOOO! dat pas niej dan maken we er gewoon KLOTEPINO van Sommigen steken hun hand in hun man, Sommigen steken hun hand in hun vrouw, maar ik steek me hand in een weefgetouw Als je heel goed luisterd kun je horen hoe blij de wol is..... Er komt nog meer....OOO Gelukkig... blauw op zwart...agh mijn hemel hang mijn bijbal in de mosterd Er zaten er nog 2 aan ons huisje te knagen, ik zeg verkeerde sprookje en nou opgesodemietert
Povertjesquote:Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef lugum het volgende:
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=194042 kan je alvast stukjes zien en je kan de nieuwe dvd winnen.![]()
![]()
(staan ook van talloze andere cabaretiers fragmenten op trouwens)
Ik wil hem nu hebben, ik kan niet w8enquote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
grappig dat ie overal 24,95 is en op de site van bert zelf maar 19.95 (+2 euro verzend kosten)
Dus ik heb 'm maar via zijn site besteld...hopen dat dat goed gaat.
Ik ga even kijken of ze hem bij de Mediamarkt hebben. Hoop het. Zo niet, ga ik heel stad en land af. Heb toch een OV. Ik moét en zál vandaag die dvd hebben. Ik heb hem jaren terug in het theater gezien, de show, en ben de helft alweer vergeten. Verfrissing van de geest en lachspieren nodig dusquote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil hem nu hebben, ik kan niet w8en
Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens die show live gezien van de dvd (met dat pretpark/kermis-achtige toch?) en hij viel me eerlijk gezegd nogal tegen![]()
Maar goed, zn oude shows zijn top
Dat is ook inderdaad mijn instelling. Ik moet hem hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ze hem bij de Mediamarkt hebben. Hoop het. Zo niet, ga ik heel stad en land af. Heb toch een OV. Ik moét en zál vandaag die dvd hebben. Ik heb hem jaren terug in het theater gezien, de show, en ben de helft alweer vergeten. Verfrissing van de geest en lachspieren nodig dus
O.S.Oquote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Svetlana Kokinjakova
En Whelp natuurlijk
Die veteraan inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vinden
bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef manny het volgende:
jammer dat hij dat avontuur bij Spijkerman gedaan heeft. Zijn shows zijn meesterlijk, Spijkerman was echt slecht
Dat met jochem meijer jaquote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef lugum het volgende:
[..]
bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.
dat stukje in die bar met jochem meier(net zo gek als bert) BRILLIANT!![]()
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Als alles meezit, kan de dvd vandaag op de post!
met vriendelijke groet,
Impresariaat Eric Alferink
Tamara van de Vooren
Die DVD is gaafquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat met jochem meijer jadat was zóóó goed
En krijg net een mailtje:
[..]
Ach, mij maakt het niet uit. Vanavond moet ik voetballen kijken en komt er weer niets vanquote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik ga kijken wordt het zeker samen met vriendenhoe meer ziel hoe meer vreugde
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Nugget het volgende:
Vertel, Bert! Vertel! Vertel! Desnoods leggen we geld bij!
kwestie van smaakquote:
Ze krijgt ook een gedichtje, dus oma haalt een bril uit haar tasje, EN DAT DUURT Andere bril uit d'r tasje! KLOTE HANS ANDERS, en dat duuuurt. Oja, en dat pak papier, dat pakpapier moet altijd worden bewaard.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Shirley het volgende:
[..]Niet stoppen, we schrijven meeeee.
Heerlijke vent!
Een cursus bloemschikken: Lalala...Goedemiddag...goedemiddag...schikt het? Nee!
En aaaaltijd de helm op!
scene met mode-homo: dodelijk grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
kwestie van smaak
geef mij maar "voor ons hoeft het niet"
al is die: "ddat is ma maar mooi da dat die da allemaal alleen kan" erg goed
Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fijne nuances is voor mij een topper![]()
Kijk nou de ridder van bart smit
Pratende vogel...ooj ja pino....nee das te kort. Maak er gewoon klote pino van.......Ja lach maar, maar ik krijg klote wel in 1 hokje
bloemschikken.
Meisje met de lange tiet.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Na een tijd werd het wel weer te veel.. Mên wat is hij daar drukquote:Op donderdag 3 november 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
scene met de rolstoelveteraan is onovertroffen
Prijkt ook in mijn DVD collectie
Ow jaquote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Een bloem 3 letters doodse stilte , hoe heet die muis?? IIEENIIEEMIINIII![]()
![]()
![]()
Ow ja ik heb een hardcore nummer (hou er niet zo van , maar deze is dus super)
dj_extor_-_klote_pino-hb.mp3
Ga fnaaf ff wat stukjes kijken , maar morgen helemaal met wat vriendenquote:
Ik wil wel de collectie vcompleetquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fokkedop het volgende:
Waarom koopt iedereen de dvd als ie zaterdag op tv komt? kan je hem toch beter even opnemen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil wel de collectie compleetMet mooi geluid/beeld en zonder een NED2 logo
Wel om half 12 pas zag ik, omdat vara haar jubileum viert ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is ie weer op tv
Zijn shows vind ik altijd geweldig, maar zijn optredens bij Kopspijkers vond ik altijd maar matig
Dankje, zal de video even aanpassenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
23:25 op Nederland 3: nee, dan Lourdes
edit: op teletekst staat 23:18.
zo zat ik gisterennacht om 4:00 nog een stukje te kijken,ik dacht eerst nog van ik ga hem helemaal kijken maar na drie kwartier was het echtquote:Op zondag 6 november 2005 14:08 schreef Fokkedop het volgende:
Ik vond sommige momenten net ff wat te druk. Vooral als je al moe was en dan zie je nog die gast zo druk doen. Ik zie nog tegen diegene die naast me zat te kijken: hij heeft echt volgens mij echt topconditie. 1 zo'n beweging die hij maakt ben ik al uitgeput bwvs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |