abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31171804

Welkom
Welkom in het fantopic van Bert Visscher. Bespreek hier alles over de drukste cabaratier van Nederland.

Nieuws:
quote:
De laatste voorstelling van Bert Visscher met "Nee, dan Lourdes", zal op 5 november uitgezonden worden bij de VARA op Nederland 3.
--
quote:
Sinds 18 september 10.00 uur is Bert Visscher vader geworden. Mink Visscher is zijn naam en is ruim 8 pond.

We wensen Bert en Pien heel veel geluk met de kleine Visscher!
Officiële website:
Klik hier om de officiële website te bezoeken.
pi_31190610
Wie
pi_31191633
Bert
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_31191914
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef MaRySe het volgende:
Wie

What??? You can't be serious, man!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_31192253
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef 700MB het volgende:
Bert
En die opmerkingen over zijn vriendin. Masterlijk.

Heb nu 2 dvd's van hem "Geluk zit in grote dingen" en "Voor mij hoeft het niet".
pi_31273887
Citaten Bertje Vis:

+ "Vink een goed acteur, Tom Kroes."

+ "Kep thuis voor 50 duizend gulden een Auping bed. HE-LE-MAAL nix!"

+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."

+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)

+ "Kweet niet wat die man in z'n veldfles had?"

+ "Shift F7....Of sta ik nu te printen?"

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:06:07 #7
132210 MainMan
2000 Korps Mariniers
pi_31273966
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:01 schreef R_ON het volgende:
Citaten Bertje Vis:

+ "De familie mug staat al klaar met een koffer met angeltjes voor je tent. En als je er 1 vangt reincarneren ze binnen enkele seconden. Heb je nog geluk dat ze niet reincarneren in een olifant. Heb je zo een olifant op je hoooooooooooofd."

+ "Noooooooooooooouw, wat kunnen vrouwen nog meer niet!" (ow nee, da's niet Bert Visscher, maar Herman Finkers)

Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citeren

Krijg ik een beetje hans teeuwen gevoelens bij
They heard the hum of our motors
They counted the rotors
And waited for us to arrive
pi_31273987
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 02:06 schreef MainMan het volgende:

[..]

Ik vind het zo ziek om zo iemand te gaan citeren

Krijg ik een beetje hans teeuwen gevoelens bij [afbeelding]
Ziek?!
Maybe
pi_31274038
Bertje Vis.
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 02:11:53 #10
67643 iDex
opdondertje
pi_31274049
Whelp
pi_31274420
quote:
Citaten Bertje Vis:

1 ding. Geweldig
pi_31274549
'Ben ik bij de kassa, eindelijk aan de beurt dan heb ik verdomme een paprika niet afgewogen. Ja sorry meneer dan moet u even terug. Ik ga niet terug, reken maar 100 gulden trut. Die dingen wegen precies 42 kilo. Dat weet ik zeker.'

'Ik sta bij de kassa van de Albert heijn, er wordt op mijn schouder getikt. Ik draai mij om en ik zie een oude man achter mij staan, een hele oude man. 106, 108 zeker. Ja! Dan kun je zien aan zijn rimpels en als je hem doorzaagd aan de ringen'
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:10:56 #13
38287 SSID
Dat zeg ik toch!
pi_31278303
quote:
Citaten Bertje Vis:

Als je m citeert, doe het dan wel goed.

+ K´heb thuits een Auping van 80.000 piek. als je aan een touwtje trekt klaptie omhoog. Nou trek in die tent maar es aan een touwtje dan stortie inmekaar. HE-LE-MAAL niks!
Onderzoek wijst uit: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails
pi_31335135
- De dvd van Nee, dan Lourdes verschijnt 3 november

- Nee, dan Lourdes zaterdag 5 november op tv, Vara Ned.3
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31335553
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- De dvd van Nee, dan Lourdes verschijnt 3 november

- Nee, dan Lourdes zaterdag 5 november op tv, Vara Ned.3
Bedankt Ik ga hem zeker aanschaffen
pi_31336259
Jammer dat die website van Bert Visscher zo lelijk is. Heb echt de drang om die aan te passen
pi_31336301
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jammer dat die website van Bert Visscher zo lelijk is. Heb echt de drang om die aan te passen
Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebben
Stuur een mail naar hun
pi_31336863
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Snap er ook niets van. Zeker een stagiair die iets snel af moest hebben
Stuur een mail naar hun
Hmm, moet binnenkort nog ergens stage lopen misschien kan ik voor hun iets betekenen
pi_31339063
Laat mij maar heel even...
Maybe
pi_31339094
'Je denkt: oooooooooooooooh, man, wat een dekkleed, maar je zegt het niet!
Iets met de erfenis.'
Maybe
pi_31339364
Vlieg
Kan ik niet

Te laat
pi_31342051
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 19:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vlieg!
Kan ik niet

Te laat
Maybe
pi_31342176
LEUK een bert visscher topic.

Wat een rugzak
en z'n broer heet slaapzak

Dat is dan mooi da dat die dat dan allemaal kan.
Da die daar verder niemand bij nodig heeft.

maandag 10 oktober 2005 @ 21:07:11 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_31342242
Brandend zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand!

Ja. Zet maar weg die macaroni
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_31342392
Effe een geintje tussendoor: Een nieuwe Nederlandse film: De lift.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_31342568
Trainer? .. ja lul.
Ik sta hier helemaal alleen in Zwolle, ik sta hier helemaal alleen op het veld, dus dacht, kom ik bel.
Ja eikel we spelen thuis.
Maar in mijn clubblaadje staat uit?
ja in jouw clublaadje wel.

Na gelooft u mij, dan weet je nie meerrrrrr.

haha, ik denk ff dat ik een video'tje uit de kast ga trekken van Bertje.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:20:59 #27
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31342620
PLEH?

Bertje Vis , Held.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:21:50 #28
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31342639
Vlieg!
-Kan ik niet
Te laat!
pi_31343008
Vrienden van mij gaan om half 5 vissen, ik snap dat niet. Gaat dat om 9 uur dicht ozo?
pi_31343030
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:21 schreef DeTolk het volgende:
Vlieg!
-Kan ik niet
Te laat!
na-aper
pi_31343884
Zullen we het op het luchtbed doen? We doen het gewoon op het luchtbed. He, blaas het luchtbed op, doen we het gewoon op het luchtbed. Lieverd ik weet niet waar je op blaast, maar ik krijg hele bollen ogen.

'Ik hoor wat.. Het huis staat in brand!'
Geeft niks gaat wel weer uit..

Agent: Je mag hier maar 30 meneer... JA EIKEL DAN SLAAT IE AF!

Maandverband met extra opnemend vermogen. Nouuu joh wat een zuigkracht! Ik liep me laatst toch langs een vijver, sluuurp, weg vijver, zo, alles opgenomen, met reigers en al! En opnemen jonge, niet te geloooooven!"

"Kunnen wij dat ook? Tuuuuuuuuuuuuuuuurlijk als je maar WIIIIIIIIIIIIIL..."
pi_31344283
quote:
Trainer ja lul....
Trainer ik sta helemaal alleen hier in Zwolle ik sta helemaal allen hier op 't veld.
Eikel we spelen thuis, maar in mijn clubblaadje stond uit...Ja jouw clubblaadje wel
nou dan weet je niet...moet u mij geloven dan weet je het echt niet...
Oma, ja lelijkste kleinzoon die ik heb. Oma, vertel nog een van vroeger van die tijd zonder zorgen zonder al te veel verdriet.
Ja jongen Oma was heel gelukkig, had ook een reden jij was er nog niet.... Nou, dan weet je het niet meer echt nie meer...dan weet je hier niet meer.
Meester, ja dom huftertje. Meester ze zeggen dat ik niet zo mooi ben, Klopt! Je bent heel lelijk en ze mogen je slaan...en dan is er nog iets...dit jaar blijf je zitten. Maar het schooljaar is nog niet eens begonnen....Nee, dus begin er maar niet aan...Nou dan weet je het niet meer moet u mij geloven dat weet je het dus echt niet meer.
Papa, ja lelijkste zoon die ik heb, Pappa mag ik nu mee op vakantie toe mag ik nu mee, nee, jongen pappa en mamma willen nu ook wel eens alleen op vakantie en je gaat al naar de lelijke-jongetjes-zeil-school...Nou dat weet je het niet meer moet u geloven dan weet je het echt niet meer....
Ik ben niet zo mooi zeggen, maar das niet echt liegen ze ik ben dik zeggen maar ik maakt juist gezellig leizen....Jongen als ik het over mocht doen, maak mij dan bloedmooi en heel slank..en
*TOOOEEEEEETTTT*
Ja, Hilde ik hoor, ja lieve meid wat moet ik nu doen, als ze mij zien denken ze ook eesrte klas dement...Nou ik ga het toch proberen...Mijn moeder zei altijd, voor wie komt is alles te laat ja ik doe het ook gewoon.....want als je nix blijft doen vliegen de gebraden kippen je smoel smoel ook niet in. ..........Nee, ze nemen nooit liftende kangeroes mee........
quote:
Fout in de oorlog:
Ik wil dat er wil één serieus nummer in het programma zit, dat je straks naar huis gaat met het idee dat, nou die Visscher heeft wel een boodschap in z programma
Één serieus nummer in gooien, zodat je straks inderdaad wakker word vannacht, en tegen je partner zegt: Sodemieter, we moeten het toch nog even over het programma van Visscher hebben, want hé zo he: Die gozer is goed bezig gewoon.
Dus ik wou nog één serieus nummer doen, dan zijn we er ook maar vanaf. Dank je wel. EN er zit ook echt een boodschap in. En ik vind ook een echte boodschap. Ik kan wel 2 ons gehakt en een halve bruin zeggen, MAAR DAT VIND IK DAN GEEN ECHTE BOODSCHAP!!
Nee joh, even serieus kom:
Het liedje heet: Fout in de oorlog, dank je wel.
Ja, en direkt zo’n onderwerp waarvan je zegt: Hij durft wel, hij pakt, het kan hem ook niks schelen, hij pakt, dat durft hij ook.
Dames en heren:
Fout in de oorlog
Even serieus, Fout in de oorlog. Even jongens, anders sla ik hem over.
Fout in de oorlog gaat over oom Dirk:
Het was in 43
In de klas van juffrouw Schier
Dirk met zn domme kop,
1+1=4
FOUT
Er zijn veel fouten gemaakt in de oorlog[q/]

[q]Vakantie in Griekenland...ik ben op vakantie in Griekenland geweest, met me blonde vriendin...
Heren tip 1: Ga nooit met hoogblonde vrouwen naar Griekenland, want op iedere hoek van de bar, of van de straat stond daar zo'n griek...zo jopiehopielos weet je wel....met zo'n suflakie in z'n broek, echt waar!! You're my friend, you're my friend....Neej je bent me friend niet, je wilt gewoon van krikken los met me vriendin das alles!!"
  • een pratende vogel? Ow jah PINOOOOO! dat pas niej dan maken we er gewoon KLOTEPINO van

• Sommigen steken hun hand in hun man, Sommigen steken hun hand in hun vrouw, maar ik steek me hand in een weefgetouw

• Als je heel goed luisterd kun je horen hoe blij de wol is.....

• Er komt nog meer....OOO Gelukkig...

• blauw op zwart...agh mijn hemel hang mijn bijbal in de mosterd

• Er zaten er nog 2 aan ons huisje te knagen, ik zeg verkeerde sprookje en nou opgesodemietert
  • Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
    pi_31344303
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 17:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hmm, moet binnenkort nog ergens stage lopen misschien kan ik voor hun iets betekenen
    Try it. Maybe u can have it
    pi_31344356
    quote:
    Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

[..]

• een pratende vogel? Ow jah PINOOOOO! dat pas niej dan maken we er gewoon KLOTEPINO van

• Sommigen steken hun hand in hun man, Sommigen steken hun hand in hun vrouw, maar ik steek me hand in een weefgetouw

• Als je heel goed luisterd kun je horen hoe blij de wol is.....

• Er komt nog meer....OOO Gelukkig...

• blauw op zwart...agh mijn hemel hang mijn bijbal in de mosterd

• Er zaten er nog 2 aan ons huisje te knagen, ik zeg verkeerde sprookje en nou opgesodemietert
  • Zijn dat de lyrics?
      vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:28:45 #35
    38287 SSID
    Dat zeg ik toch!
    pi_31439751
    Mijn oma, mijn oma heeft het altijd koud....

Ik denk dat als mijn oma ooit gecremeerd wordt zal ze nog roepen KANNIE NOG HOGER?!?
    Onderzoek wijst uit: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails
    pi_31449356
    ...en dan kan je er wel zo'n gehaakt mutsje over heen doen, maar ze zien het heus wel.
    pi_31877600
    Morgen komt de dvd uit

Via bol.com kun je 'm nog niet bestellen.... alleen dus nog via de site van Bertje zelf
      dinsdag 1 november 2005 @ 20:52:41 #38
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_31877713
    jammer dat hij dat avontuur bij Spijkerman gedaan heeft. Zijn shows zijn meesterlijk, Spijkerman was echt slecht
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_31878592
    Met 10.000 man in 1 Hunebed.
    Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
    pi_31884603
    http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=194042 kan je alvast stukjes zien en je kan de nieuwe dvd winnen.

(staan ook talloze fragmenten van andere cabaretiers op)

[ Bericht 6% gewijzigd door lugum op 02-11-2005 11:21:53 ]
    Wat is het punt van een punt
    Time and again I tell myself, I'll stay clean tonight
    pi_31884987
    Ik ga vandaag de nieuwe DVD aanschaffen

Geweldig dat voorstukje
    pi_31889059
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 00:02 schreef lugum het volgende:
    http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?filmID=194042 kan je alvast stukjes zien en je kan de nieuwe dvd winnen.

(staan ook van talloze andere cabaretiers fragmenten op trouwens)
    Povertjes

-edit-

Dvd besteld

[ Bericht 9% gewijzigd door Boy_Snakeye op 02-11-2005 09:51:20 ]
    pi_31892296
    Ik ga hem nu halen
    pi_31892466
    grappig dat ie overal 24,95 is en op de site van bert zelf maar 19.95 (+2 euro verzend kosten)

Dus ik heb 'm maar via zijn site besteld...hopen dat dat goed gaat.
      woensdag 2 november 2005 @ 11:55:14 #45
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31892472

Een BV topic?

De DVD is uit?

* Nugget trekt jas aan. Houdoe en tot zo.
    pi_31892502
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    grappig dat ie overal 24,95 is en op de site van bert zelf maar 19.95 (+2 euro verzend kosten)

Dus ik heb 'm maar via zijn site besteld...hopen dat dat goed gaat.
    Ik wil hem nu hebben, ik kan niet w8en
      woensdag 2 november 2005 @ 11:57:21 #47
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31892523
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik wil hem nu hebben, ik kan niet w8en
    Ik ga even kijken of ze hem bij de Mediamarkt hebben. Hoop het. Zo niet, ga ik heel stad en land af. Heb toch een OV. Ik moét en zál vandaag die dvd hebben. Ik heb hem jaren terug in het theater gezien, de show, en ben de helft alweer vergeten. Verfrissing van de geest en lachspieren nodig dus
    pi_31892552
    Svetlana Kokinjakova

En Whelp natuurlijk
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      woensdag 2 november 2005 @ 11:58:49 #49
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31892576
    Vertel, Bert! Vertel! Vertel! Desnoods leggen we geld bij!
    pi_31892584
    Ik heb trouwens die show live gezien van de dvd (met dat pretpark/kermis-achtige toch?) en hij viel me eerlijk gezegd nogal tegen

Maar goed, zn oude shows zijn top
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      woensdag 2 november 2005 @ 12:00:30 #51
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31892614
    Mij absoluut niet. Hij doet tachtig dingen tegelijk. Vertelt ie bijvoorbeeld een verhaal, terwijl hij een legpuzzel oplost. Puzzel klopt echter niet helemaal. Hoppa, hamer erbij. BAM. Nu wel. En hij vertelt lekker verder...
    pi_31892643
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:59 schreef MissBliss het volgende:
    Ik heb trouwens die show live gezien van de dvd (met dat pretpark/kermis-achtige toch?) en hij viel me eerlijk gezegd nogal tegen

Maar goed, zn oude shows zijn top
    Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vinden
    pi_31893050
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Nugget het volgende:

[..]

Ik ga even kijken of ze hem bij de Mediamarkt hebben. Hoop het. Zo niet, ga ik heel stad en land af. Heb toch een OV. Ik moét en zál vandaag die dvd hebben. Ik heb hem jaren terug in het theater gezien, de show, en ben de helft alweer vergeten. Verfrissing van de geest en lachspieren nodig dus
    Dat is ook inderdaad mijn instelling. Ik moet hem hebben
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
    Svetlana Kokinjakova

En Whelp natuurlijk
    O.S.O
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vinden
    Die veteraan inderdaad

Dat-dat-dat-die-die-man-dat-dat-ale-allmaal-alleen-alleen-kan
    pi_31896859
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef manny het volgende:
    jammer dat hij dat avontuur bij Spijkerman gedaan heeft. Zijn shows zijn meesterlijk, Spijkerman was echt slecht
    bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.
    dat stukje in die bar met jochem meier(net zo gek als bert) BRILLIANT!
    pi_31897311
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef lugum het volgende:

[..]

bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.
    dat stukje in die bar met jochem meier(net zo gek als bert) BRILLIANT!
    Dat met jochem meijer ja dat was zóóó goed

En krijg net een mailtje:
    quote:
    Hartelijk dank voor uw bestelling.
    Als alles meezit, kan de dvd vandaag op de post!

met vriendelijke groet,
    Impresariaat Eric Alferink
    Tamara van de Vooren
    pi_31898314
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Dat met jochem meijer ja dat was zóóó goed

En krijg net een mailtje:
    [..]
    Die DVD is gaaf !! Zojuist gekocht en gekeken . Vooral de botsauto scene
    pi_31900360
    Als ik ga kijken wordt het zeker samen met vrienden hoe meer ziel hoe meer vreugde
      woensdag 2 november 2005 @ 17:06:21 #58
    17316 Nugget
    Pas de poulet
    pi_31901506
    Ik heb hem! De nieuwe dvd! Vanavond maar eens kijken.
      woensdag 2 november 2005 @ 17:07:41 #59
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_31901550
    Bert Visscher

Prachtig hoe hij zijn gezinssituatie in 1976 verteld
    pi_31901551
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Als ik ga kijken wordt het zeker samen met vrienden hoe meer ziel hoe meer vreugde
    Ach, mij maakt het niet uit. Vanavond moet ik voetballen kijken en komt er weer niets van
      woensdag 2 november 2005 @ 19:50:26 #61
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_31906471

beste show ooit
    pi_31906672
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Nugget het volgende:
    Vertel, Bert! Vertel! Vertel! Desnoods leggen we geld bij!
    Niet stoppen, we schrijven meeeee.

Heerlijke vent!

Een cursus bloemschikken: Lalala...Goedemiddag...goedemiddag...schikt het? Nee!
    En aaaaltijd de helm op!
    Back in business.
    pi_31906677
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 19:50 schreef manny het volgende:
    [afbeelding]

beste show ooit
    kwestie van smaak

geef mij maar "voor ons hoeft het niet"
    al is die: "ddat is ma maar mooi da dat die da allemaal alleen kan" erg goed
    pi_31906697
    Ik weet niet wat het was, ik weet niet wat het is, kom, ik vraag het aan de vis.
    Back in business.
    pi_31906727
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Shirley het volgende:

[..]

Niet stoppen, we schrijven meeeee.

Heerlijke vent!

Een cursus bloemschikken: Lalala...Goedemiddag...goedemiddag...schikt het? Nee!
    En aaaaltijd de helm op!
    Ze krijgt ook een gedichtje, dus oma haalt een bril uit haar tasje, EN DAT DUURT Andere bril uit d'r tasje! KLOTE HANS ANDERS, en dat duuuurt. Oja, en dat pak papier, dat pakpapier moet altijd worden bewaard.

Iemand in de zaal: Ja!

oma: Jaaaa, dat hadden we vroeger niet.
    Bert: Nee, en nou ook niet, en nu lees je het fossiel, Tempo!
      woensdag 2 november 2005 @ 20:06:32 #66
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_31907047
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

kwestie van smaak

geef mij maar "voor ons hoeft het niet"
    al is die: "ddat is ma maar mooi da dat die da allemaal alleen kan" erg goed
    scene met mode-homo: dodelijk grappig

scene met man in rolstoel: mogelijk nog grappiger

scene in bordeel: voer me af, ik kan niet ophouden met lachen
    pi_31909118
    Fijne nuances is voor mij een topper

Kijk nou de ridder van bart smit

Pratende vogel...ooj ja pino....nee das te kort. Maak er gewoon klote pino van.......Ja lach maar, maar ik krijg klote wel in 1 hokje

bloemschikken.

Meisje met de lange tiet.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan
    pi_31909481
    oooh moet ik eens een keer weg op zaterdagavond,komt bert visscher op tv.
    dan maar opnemen en nog een dag langer wachten
    pi_31921788
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    Fijne nuances is voor mij een topper

Kijk nou de ridder van bart smit

Pratende vogel...ooj ja pino....nee das te kort. Maak er gewoon klote pino van.......Ja lach maar, maar ik krijg klote wel in 1 hokje

bloemschikken.

Meisje met de lange tiet.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan
    Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"
      donderdag 3 november 2005 @ 10:42:05 #70
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_31921820
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 19:50 schreef manny het volgende:
    [afbeelding]

beste show ooit
    scene met de rolstoelveteraan is onovertroffen

Prijkt ook in mijn DVD collectie
    pi_31921945
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:

[..]

scene met de rolstoelveteraan is onovertroffen

Prijkt ook in mijn DVD collectie
    Na een tijd werd het wel weer te veel.. Mên wat is hij daar druk
    pi_31922286
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"
    Ow ja

Een bloem 3 letters doodse stilte , hoe heet die muis?? IIEENIIEEMIINIII

Ow ja ik heb een hardcore nummer (hou er niet zo van , maar deze is dus super)

dj_extor_-_klote_pino-hb.mp3

pi_31924076
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Ow ja

Een bloem 3 letters doodse stilte , hoe heet die muis?? IIEENIIEEMIINIII

Ow ja ik heb een hardcore nummer (hou er niet zo van , maar deze is dus super)

dj_extor_-_klote_pino-hb.mp3

!

Oma? Ja vervelend klein kind!
    Vertel mij over de tijd van vroeger, de pr8ige tijd. Zonder al te veel verdriet!
    Nou jongen, oma was vroeger heel erg gelukkig, dat had ook een reden.. Jij was er nog niet

pi_31963970
    DVD is binnuhh
    pi_31964111
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    DVD is binnuhh
    Veel kijkplezier vanavond
      vrijdag 4 november 2005 @ 16:32:31 #76
    108558 Messenga
    pi_31964139
    Voor mij is die vanavond binnen
    pi_31964210
    Waarom koopt iedereen de dvd als ie zaterdag op tv komt? kan je hem toch beter even opnemen
    pi_31964293
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 16:31 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Veel kijkplezier vanavond
    Ga fnaaf ff wat stukjes kijken , maar morgen helemaal met wat vrienden

Die ook de show live gezien hebben
    pi_31964299
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fokkedop het volgende:
    Waarom koopt iedereen de dvd als ie zaterdag op tv komt? kan je hem toch beter even opnemen
    Ik wil wel de collectie vcompleet Met mooi geluid/beeld en zonder een NED2 logo
    pi_31964363
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik wil wel de collectie compleet Met mooi geluid/beeld en zonder een NED2 logo

Ik heb ook al zijn dvd's legaal gekocht. Had ze zelfs eerst op video

Maar een echte fan wil zijn dvd's gewoon legaal en is daar bereid om geld voor neer te leggen
    pi_31964686
    Nee okay, ik snappem.
    Voor de echte fans dus.
    mm, ben ik blijkbaar geen echt fan.
    pi_31990027
    Goed nieuws! Ik heb een mop opgenomen van Bert Visscher

http://www.worldracing.nl/bvmop.wav (->offline)

Mirror

[ Bericht 15% gewijzigd door _moder8or_ op 05-11-2005 14:37:36 ]
    pi_31995107
    Vanavond is ie weer op tv

Zijn shows vind ik altijd geweldig, maar zijn optredens bij Kopspijkers vond ik altijd maar matig
    pi_31995548
    Bij Kopspijkers was hij flauw. Zijn shows zijn echter Briljant!!!!!!!
    pi_31995710
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef ThomasBerge het volgende:
    Vanavond is ie weer op tv

Zijn shows vind ik altijd geweldig, maar zijn optredens bij Kopspijkers vond ik altijd maar matig
    Wel om half 12 pas zag ik, omdat vara haar jubileum viert ofzo
      zaterdag 5 november 2005 @ 22:12:48 #86
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_32005134
    23:25 op Nederland 3: nee, dan Lourdes

edit: op teletekst staat 23:18.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      zaterdag 5 november 2005 @ 22:14:23 #87
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32005197
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
    23:25 op Nederland 3: nee, dan Lourdes

edit: op teletekst staat 23:18.
    Dankje, zal de video even aanpassen
      zaterdag 5 november 2005 @ 22:15:32 #88
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32005244
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 16:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
    DVD is binnuhh
    Hij is hier uitverkocht

Maar vanavond opnemen dan.
    pi_32010728
    Kan IEMAND mij vertellen hoe dat liedje heet dat hij net op z'n accordion speelde? (dus alleen de muziek, niet die tekst erbij )
    Het komt me zo enorm bekend voor, maar ik weet niet meer waarvan etc Ik moet het weten! Anders kan ik niet slapen

Ik zag Bert btw laatst nog op de grote markt fietsen
      zondag 6 november 2005 @ 01:23:33 #90
    96581 Manneke_Pils
    Deus. ['de:us]
    pi_32011195
    Hij was leuk

Alleen jammer van al die 'Oja!'-momenten, omdat ik m live had gezien..
    Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
      zondag 6 november 2005 @ 01:24:41 #91
    108558 Messenga
    pi_32011234
    Hij was Super
      zondag 6 november 2005 @ 01:30:59 #92
    67643 iDex
    opdondertje
    pi_32011445
    hij was echt leuk
    pi_32012172
    Nu jij nog
      zondag 6 november 2005 @ 11:13:21 #94
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_32018450
    ik vond em op TV juist leuker nadat ik em al live had gezien; dan vallen je meer dingen op. Leukste scene vind ik die van die manager/ consultant direct na de pauze. Ook die zuid-amerikaanse gitaarspeler vind ik hilarisch
    pi_32022585
    Die bewegingen die hij altijd maakt Met die beentjes heen en weer
    Was gister een beetje moe, ga hem nog wel een keer huren. In die show van gister ging hij echt te snel om het met half dichte oogjes nog goed te kunnen volgen
    pi_32023145
    Ik vond sommige momenten net ff wat te druk. Vooral als je al moe was en dan zie je nog die gast zo druk doen. Ik zie nog tegen diegene die naast me zat te kijken: hij heeft volgens mij echt topconditie. 1 zo'n beweging die hij maakt ben ik al uitgeput bwvs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokkedop op 06-11-2005 14:55:13 ]
      zondag 6 november 2005 @ 14:47:02 #97
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_32024452
    Vanmiddag maar kijken dan.
    pi_32024767
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 14:08 schreef Fokkedop het volgende:
    Ik vond sommige momenten net ff wat te druk. Vooral als je al moe was en dan zie je nog die gast zo druk doen. Ik zie nog tegen diegene die naast me zat te kijken: hij heeft echt volgens mij echt topconditie. 1 zo'n beweging die hij maakt ben ik al uitgeput bwvs.
    zo zat ik gisterennacht om 4:00 nog een stukje te kijken,ik dacht eerst nog van ik ga hem helemaal kijken maar na drie kwartier was het echt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')