Ga fnaaf ff wat stukjes kijken , maar morgen helemaal met wat vriendenquote:
Ik wil wel de collectie vcompleetquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:34 schreef Fokkedop het volgende:
Waarom koopt iedereen de dvd als ie zaterdag op tv komt? kan je hem toch beter even opnemen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil wel de collectie compleetMet mooi geluid/beeld en zonder een NED2 logo
Wel om half 12 pas zag ik, omdat vara haar jubileum viert ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond is ie weer op tv
Zijn shows vind ik altijd geweldig, maar zijn optredens bij Kopspijkers vond ik altijd maar matig
Dankje, zal de video even aanpassenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:12 schreef alwaysthebest het volgende:
23:25 op Nederland 3: nee, dan Lourdes
edit: op teletekst staat 23:18.
zo zat ik gisterennacht om 4:00 nog een stukje te kijken,ik dacht eerst nog van ik ga hem helemaal kijken maar na drie kwartier was het echtquote:Op zondag 6 november 2005 14:08 schreef Fokkedop het volgende:
Ik vond sommige momenten net ff wat te druk. Vooral als je al moe was en dan zie je nog die gast zo druk doen. Ik zie nog tegen diegene die naast me zat te kijken: hij heeft echt volgens mij echt topconditie. 1 zo'n beweging die hij maakt ben ik al uitgeput bwvs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |