Valt idd wel mee, met de auto ben je 1,5/2 uur bezig (hangt af van de bruggen in Friesland die weleens opengaanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Groningen-Alkmaar ervaar ik in ieder geval nooit als zo'n lange reis. Alleen in Alkmaar zelf is't altijd lastig. De truuk is om niet op de lichtmasten af te rijden zodra je ze ziet, maar eerst om de stad heen te gaan. Degene die de verlieiding niet konden weerstaan rijden nu nog steeds rondjes op de Alkmaarse ringweg.
[..]
Maar toch mocht AZ maar wat blij zijn dat het niet puntloos terug over de Afsluitdijk werd gestuurd. Groningen legde AZ precies de juiste tegenstand op. Als ze zo graag een technisch goed spelende topclub willen zijn moeten ze leren af te rekenen met ploegen die ze met passie en inzet het leven zuur maken. In Nederland gaan de mindere teams al veel te vaak uit van naïef meevoetballen en laten zich zo hulpeloos naar de slachtbank leiden.quote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het was overduidelijk dat AZ technisch de bovenliggende partij was,
Klopt wel dat er vannacht in Amsterdam 2 Engelsen zijn neergestoken waarvan er één overleden is. Of het boro-supporters waren weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:42 schreef Greetings het volgende:
Ik hoorde dat er een Boro-supporter was doodgestoken, en 2 gewond. Weet iemand hier meer van? Het schijnt in Amsterdam gebeurd te zijn....
Hmmm... 1+1=2, dus het zal wel....quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt wel dat er vannacht in Amsterdam 2 Engelsen zijn neergestoken waarvan er één overleden is. Of het boro-supporters waren weet ik niet.
quote:AZFanpage.nl:
Een fan van Middlesbrough is vandaag het slachtoffer geworden van een steekpartij. De supporter is aan zijn verwondingen overleden. Daarnaast werd ook een andere Engelse supporter neergestoken, maar hij overleefde wel.
De twee kwamen rond 03.00 uur uit een café in de Warmoesstraat en liepen naar de Oudezijdsarmsteeg. Daar bood een man drugs aan, maar de Britten gingen hier niet op in. Er ontstond ruzie waarbij de dealer op de toeristen instak.
De dader vluchtte daarop richting Oudezijds Voorburgwal. De politie zoekt getuigen: mogelijk zat de jas van de dader onder het bloed. Ook de taxichauffeur die de dader zag vluchten, wordt verzocht te bellen: 0900-8844
Gisteravond ging Middlesbrough nog op bezoek bij AZ, een duel dat eindigde in een 0-0 gelijkspel waardoor de Engelsen zich geplaatst hebben voor de derde ronde van het UEFA Cup-toernooi. Duizenden supporters van Middlesbrough waren overgekomen vanuit Engeland om de wedstrijd te volgen.
For the Boro-fans: Our Sincere condolences to the family, friends and colleagues of the brutal-murdered Boro-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |