goeie weekopdrachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moeten ze nu zelf draaien? Net als met de shag i.p.v. sigaretten??
D'r liggen genoeg luiers in de babykamer....[icoontje van een mannetje dat heel hard wegrent voor een vrouw met een enorme deegroller]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze dachten dat er te weinig tampons waren i.v.m. het mislukken v.d. weekopdracht vorige week.
Ik drink ook geen melk, ik koop wel eens een pak en na een tijdje besluit het pak opzoek te gaan naar een nieuwe eigenaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Thanks![]()
Maar ik maakte een geintje, ik drink geen melk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:53 schreef pu55y_camper het volgende:
Goeie mogguh
jah lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef Bocaj het volgende:
Het schijnt als vrouwen bijelkaar wonen ze gelijktijdig ongesteld worden....
nou niet direct hoor, en als ze de pil gebruiken gebeurt het ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef Bocaj het volgende:
Het schijnt als vrouwen bijelkaar wonen ze gelijktijdig ongesteld worden....
Zou het komen omdat je net een nieuwe stoel hebt gekregenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Het stomme is trouwen dat we hier met z'n allen al weken lopen te zeiken over het feit ze met z'n allen alleen nog maar in de fatboys hangen en slap ouwehoeren..
en dat terwijl ik nog eens lekker achterover ga hangen op m'n stoeletje en hier weer een onzinreactie neerplemp...
ik kijk niet, lees alleen!! ben volkomen afhankelijk van de streamverslagen en de sc hier...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou het komen omdat je net een nieuwe stoel hebt gekregen![]()
Maar het blijft raar dat we met zoveel mensen naar nu 11 onbelangrijke mensen kunnen kijken![]()
nietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik kijk niet, lees alleen!! ben volkomen afhankelijk van de streamverslagen en de sc hier...
dus, vertelvertel, wat doen die 11 volkomen oninteresante en inactieve mensen op dit moment??
Was de slogan van bb5 niet "Omdat mensen blijven boeien?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou het komen omdat je net een nieuwe stoel hebt gekregen![]()
Maar het blijft raar dat we met zoveel mensen naar nu 11 onbelangrijke mensen kunnen kijken![]()
he pfieuw bedankt, ben weer helemaal op de hoogtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |