quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Timon223 het volgende:
[..]
*grin* het gaat erom dat de zon schijnt![]()
![]()
strijken met uitzicht op de PCquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in dubio.... Ga ik strijken of wacht ik tot er nog iets interessants gebeurt in het huis...
Strijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in dubio.... Ga ik strijken of wacht ik tot er nog iets interessants gebeurt in het huis...
Goed planquote:
dat wil ik niet weten,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
ff een overlegrondje wie er wanneer ongesteld wordt![]()
is dat iets wat vrouwen besprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Al had ik liever gehoord dat ik niet hoefde strijken....![]()
spreken vrouwen dat onderelkaar af ?? dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ze dachten dat er te weinig tampons waren i.v.m. het mislukken v.d. weekopdracht vorige week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
is dat iets wat vrouwen besprekenen waarom in godsnaam
Thanksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef CGJung het volgende:
Doe wat koffiedrab uit een koffiefilter op een schoteltje en stop deze in je koelkast en je bent al die zure luchten binnen no time kwijt![]()
![]()
Moeten ze nu zelf draaien? Net als met de shag i.p.v. sigaretten??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze dachten dat er te weinig tampons waren i.v.m. het mislukken v.d. weekopdracht vorige week.
Lekker belangrijk, dan prop je je string maar vol met WC papierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze dachten dat er te weinig tampons waren i.v.m. het mislukken v.d. weekopdracht vorige week.
Bij mij is 2 doodquote:
goeie weekopdrachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Moeten ze nu zelf draaien? Net als met de shag i.p.v. sigaretten??
D'r liggen genoeg luiers in de babykamer....[icoontje van een mannetje dat heel hard wegrent voor een vrouw met een enorme deegroller]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |