Precies, als FOK! er niet was is het veel minder boeiend, ik keek BB 2 via de decoder en dat was opzich wel leuk alleen had ik toen nog geen I-net en nu ik de combi FOK en BB heb ontdekt zou ik niet meer zonder één van de 2 kunnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat ik het al verknalt heb![]()
Ik was ook nooit van plan om te kijken, niet via de streams en niet via de tv maar de combinatie met FOK! maakt het juist weer leuk en de hele dag stofzuigen is ook zo saai![]()
Nee geen idee, maar hij moet nu toch wel zo langzamerhand komen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
Hoe laat kwam vorige keer de opdracht? Iemand enig idee?
dat zijn nou net de opmerkingen die ik hier liever niet zie...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Het stomme is trouwen dat we hier met z'n allen al weken lopen te zeiken over het feit ze met z'n allen alleen nog maar in de fatboys hangen en slap ouwehoeren..
en dat terwijl ik nog eens lekker achterover ga hangen op m'n stoeletje en hier weer een onzinreactie neerplemp...
Tjsa.. maar als wij achterover hangen en slap ouwehouren is dat omdat zij niets doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef flugeltje het volgende:
Het stomme is trouwen dat we hier met z'n allen al weken lopen te zeiken over het feit ze met z'n allen alleen nog maar in de fatboys hangen en slap ouwehoeren..
en dat terwijl ik nog eens lekker achterover ga hangen op m'n stoeletje en hier weer een onzinreactie neerplemp...
Hij reageerde dat ie hem in het midden van zijn keuken wilde, en dat dan zijn keuken uitgebouwd moest worden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de quote "ik wil een kookeiland" waarop Nathalie vroeg "waar?" niet zelf gehoord. Weet iemand ook hoe Joost op die vraag reageerde?
Ik kan me iets beroerders voorstellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef Peter6000 het volgende:
Herken dat wel met concerten, zelfs bij grote groepen uit de jaren 90 staan er allemaal jonge Lieskes.
Wisselend, dat thuiswerk en dat met die buiken in ieder geval dinsdag zo rond 11 a 12 uur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:23 schreef teamlead het volgende:
Hoe laat kwam vorige keer de opdracht? Iemand enig idee?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:25 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hij reageerde dat ie hem in het midden van zijn keuken wilde, en dat dan zijn keuken uitgebouwd moest worden....
Jij hebt ook mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef kwakveense het volgende:
als we dan toch bezig zijn wil ik het itzicht van mijn huis ook wel een pimpen
het is in Leiden ook mooi weer:
[afbeelding]
En gelukkig gebeurt dit heel vaak en erg lang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tjsa.. maar als wij achterover hangen en slap ouwehouren is dat omdat zij niets doen
Het niet-roken werd toch in de live-uitzending aangekondigd he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wisselend, dat thuiswerk en dat met die buiken in ieder geval dinsdag zo rond 11 a 12 uur.
Maar het fietsen was op maandag toen.
Ja, als zij iets leuks doen gaan de topics hier per 10 minuten, das keihard werken voor onsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef teamlead het volgende:
Tjsa.. maar als wij achterover hangen en slap ouwehouren is dat omdat zij niets doen
Heerlen: perfect weer om binnen te blijven en BB te volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
En gelukkig gebeurt dit heel vaak en erg lang.
Dus verder met het weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow ik snap het al, ze hebben natuurlijk een enorm enerverende week achter de rug en vooral Tanja moetnog bijkomen van de laatste week opdracht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wisselend, dat thuiswerk en dat met die buiken in ieder geval dinsdag zo rond 11 a 12 uur.
Maar het fietsen was op maandag toen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow ik snap het al, ze hebben natuurlijk een enorm enerverende week achter de rug en vooral Tanja moetnog bijkomen van de laatste week opdracht...
ZE KRIJGEN WEEKJE VRIJ!!!
Ook erg mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef kwakveense het volgende:
als we dan toch bezig zijn wil ik het itzicht van mijn huis ook wel een pimpen
het is in Leiden ook mooi weer:
[afbeelding]
Het ziet ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Voor iemand die Ingrid alleen maar als maatje ziet![]()
Zo ga ik niet met mijn maten om.
[afbeelding]
Zegt dat wat over jou of over je maten??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Voor iemand die Ingrid alleen maar als maatje ziet![]()
Zo ga ik niet met mijn maten om.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ik het ga winnen qua uitzicht
[afbeelding]
[afbeelding]
helaas niet mijn dagelijks uitzicht....de kamer met uitzicht staat leeg dus ik a daar vaak zitte studeren.quote:
ieuw wat een vieze worstevingertjes op dat beenquote:
Tilburg is sowieso extra puntenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
de url van je image tussen deze tags zetten: [img] [/img]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Timon223 het volgende:
hoe krijg ik mijn screencapture van het weer in een bericht?
en zit nog veel te hoog ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ieuw wat een vieze worstevingertjes op dat been![]()
Ik woon aan de rand van een nieuwbouwwijk. (in een nieuwbouwwoning dus) Die ouwe meuk op de foto gaat binnen een paar weken plat. De straat hebben ze opengemaakt en ik heb geen flauw idee hoe lang dit nog zo blijft...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Mijn uitzicht wordt wat verpest door bomen.
[afbeelding]
ow nee, vanwege het feestje??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Linda huilt
http://www.imageshack.us/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef Timon223 het volgende:
URL van mijn image? ja, hij staat lokaal op mijn harddisk. moet hem eerst uploaden ergens heen?
ow LOL ja inderdaad, ff ergens uploaden en dan je gang gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:34 schreef Timon223 het volgende:
URL van mijn image? ja, hij staat lokaal op mijn harddisk. moet hem eerst uploaden ergens heen?
[afbeelding]
dat zal nu zo wel komen denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef muizemeis het volgende:
heeft linda het al over haar bart gehad na het feestje??
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Mijn uitzicht wordt wat verpest door bomen.
[afbeelding]
Ik denk dat ik de komende periode wel het interessantste uitzicht heb.... Als ze die ouwe meuk hier tegenover gaan platgooien is het leuk naar buiten kijken lijkt me zo....quote:
Die Bart interesseert haar nauwelijks denk ik. Ze zit nu langer in het huis dan dat ze Bart kent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef muizemeis het volgende:
forum code 1?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
je moet forum code 1 gebruiken als je een plaatje upload, nu zie ik dat hotlink plaatje.
vannacht even tegen Menno, over op vakantie gaan hierna, ze wil met Bart wel een weekendje wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb pakken melk in mijn koelkast die ik langer ken dan zij Bartquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Falco het volgende:
Die Bart interesseert haar nauwelijks denk ik. Ze zit nu langer in het huis dan dat ze Bart kent.
ja dat is zo... nouja dacht misschien omdat ik had begrepen dat e de vorige keer enorm spijt hjad omdat bart thuis zit te wachten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Die Bart interesseert haar nauwelijks denk ik. Ze zit nu langer in het huis dan dat ze Bart kent.
als je een plaatje upload dan zie je, als die klaar is, 5 text vakjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |