ow ik snap het al, ze hebben natuurlijk een enorm enerverende week achter de rug en vooral Tanja moetnog bijkomen van de laatste week opdracht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wisselend, dat thuiswerk en dat met die buiken in ieder geval dinsdag zo rond 11 a 12 uur.
Maar het fietsen was op maandag toen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow ik snap het al, ze hebben natuurlijk een enorm enerverende week achter de rug en vooral Tanja moetnog bijkomen van de laatste week opdracht...
ZE KRIJGEN WEEKJE VRIJ!!!
Ook erg mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef kwakveense het volgende:
als we dan toch bezig zijn wil ik het itzicht van mijn huis ook wel een pimpen
het is in Leiden ook mooi weer:
[afbeelding]
Het ziet ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Voor iemand die Ingrid alleen maar als maatje ziet![]()
Zo ga ik niet met mijn maten om.
[afbeelding]
Zegt dat wat over jou of over je maten??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Voor iemand die Ingrid alleen maar als maatje ziet![]()
Zo ga ik niet met mijn maten om.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat ik het ga winnen qua uitzicht
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
helaas niet mijn dagelijks uitzicht....de kamer met uitzicht staat leeg dus ik a daar vaak zitte studeren.quote:
ieuw wat een vieze worstevingertjes op dat beenquote:
Tilburg is sowieso extra puntenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:29 schreef flugeltje het volgende:
de url van je image tussen deze tags zetten: [img] [/img]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Timon223 het volgende:
hoe krijg ik mijn screencapture van het weer in een bericht?
en zit nog veel te hoog ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ieuw wat een vieze worstevingertjes op dat been![]()
Ik woon aan de rand van een nieuwbouwwijk. (in een nieuwbouwwoning dus) Die ouwe meuk op de foto gaat binnen een paar weken plat. De straat hebben ze opengemaakt en ik heb geen flauw idee hoe lang dit nog zo blijft...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:33 schreef scanman01 het volgende:
Mijn uitzicht wordt wat verpest door bomen.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |