quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee de 360 luxe edition heeft wireless controls.... kan lekker vanaf de bank gamenMaar als ik er echt in wilt zitten dan schuif ik de loveseat even aan.
Lelijk menuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Dat menu is niet ver meer weg nu
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
hmm..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Diverse opties mogelijk hoor Gijs !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou de statistieken er eens op moeten naslaan om te zien hoe duur gamen als hobby nu eigenlijk isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
hmm..maar wel lekkere statistieken.. ik ben statistiek geil
Ik zal jou es naslaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou de statistieken er eens op moeten naslaan om te zien hoe duur gamen als hobby nu eigenlijk is
Is je vrouw thuis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:04 schreef -Struikrover- het volgende:
Statistieken
Xbox 360
PGR 3
Neuken
tvp
Een stoel die groot genoeg is voor B. (of jou)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een loveseat?
Jij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
hmm..maar wel lekkere statistieken.. ik ben statistiek geil
Een 1.5 feauteuil.... of hoe je dat ook schrijftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een loveseat?
Jij past er 4x inquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een 1.5 feauteuil.... of hoe je dat ook schrijft
Gebeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ze zit der verjaardag alleen te vierenGa je langs ?
Alleen moet ik Sjo af en toe zoeken tussen de kussensquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een stoel die groot genoeg is voor B. (of jou)Heeft Sjo eentje
Jouw buik kussens zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen moet ik Sjo af en toe zoeken tussen de kussens
Thxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gebeld
Jij ook gefeliciteerd met je vrouw natuurlijk
Oh jij had de grap al gemaaktquote:
Tis er nu nog 1, straks.....quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh jij had de grap al gemaakt
Gefeliciteerd met je vrouw
quote:
Ik vind vooral die onzinnige statistieken leuk in GTA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Jij ookIk vond dat aan GTA ook zo heerlijk
Met de 360 houd die je score bij van al je online en offline games bij elkaarGeeft je dus een algemene rating !
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten komen ....
Ik vanmorgen,quote:
Iets geinigsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef Quinny het volgende:
is dat trouwens weer wat nieuws met dat +10 of +3?
Ook gefeliciteerd met je vrouw Struik! geef haar vanavond maar een kus op de wang van me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
@ strol;
kun je bij Dixons ook al games reserveren voor de 360 of alleen de console ?
PROESTquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vanmorgen,
Tam heeft een nieuw dekbed, groot, fluffy en bol.. heerlijk ding.
Dus ik stap uit bed, zij iets later en ik zeg tegen haar toen ze beneden kwam "goedemorgen luchtballon" Doelend op het formaat dekbed waar ze onder ligt.
Keek ze me pissig aan
"nee, nee, niet je buik bedoeld, echt niet"
Ik zal jou eens thuis niet doen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets geinigs
Maar dat "Ik zal jou es.. " hoef ik thuis ook niet te doen.
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iets geinigs
Maar dat "Ik zal jou es.. " hoef ik thuis ook niet te doen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
Dus ik stap uit bed, zij iets later en ik zeg tegen haar toen ze beneden kwam "goedemorgen luchtballon"
Sommige mensen trekken uitspraken niet hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"![]()
Mijn lijfspreuk...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
bij Sjo krijg ik nu iedere keer als antwoord als ik wat vraag aan hem.... "ik twijfel nog"![]()
Hahahaha, dies goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
hmmm Dixons in Delft heeft er nog 3 staan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog even hetzelfde vragen: Kepler, morgen zo'n kit halen, of zullen we gokken op de Makro?
Sjo,... neem de vuilniszakken mee,...quote:
Ja,... vandaar dat de Dixons 38 reserveringskits heeft ipv 3 zekerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
[..]
hmmm Dixons in Delft heeft er nog 3 staan...
maar ik kan me niet voorstellen dat Microsoft te weinig consoles heeft dadelijk bij de launch. Ze verwachten een verkoop van in totaal 40 miljoen Xbox 360-en, en dan zouden ze er maar 400.000 bij de launch hebben. Wereldwijd! No way
Krijgen we een kratje van je als je er op launchday geen hebt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef kepler het volgende:
hmmm Dixons in Delft heeft er nog 3 staan...
maar ik kan me niet voorstellen dat Microsoft te weinig consoles heeft dadelijk bij de launch. Ze verwachten een verkoop van in totaal 40 miljoen Xbox 360-en, en dan zouden ze er maar 400.000 bij de launch hebben. Wereldwijd! No way
Ik denk niet dat ze allemaal uitverkocht zijn voor een maand ofzo hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vandaar dat de Dixons 38 reserveringskits heeft ipv 3 zeker
Ze hebben reserveringskits gemaakt op basis van de beschikbare consoles.... elke kit garandeerd je een 360 op release... daar gaan ze er geen duizenden van uitbrengen !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze allemaal uitverkocht zijn voor een maand ofzo hoor
Verkooptechniek les 1 inderdaad.. beeld scheppen dat je een apparaat nodig hebt, en vervolgens dreigen dat er weinig zijn. (op=op)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP zou er ook te weinig zijn, week later waren er ook nog exemplaren...
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verkooptechniek les 1 inderdaad.. beeld scheppen dat je een apparaat nodig hebt, en vervolgens dreigen dat er weinig zijn. (op=op)
Wie wil die dan ook hebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PSP zou er ook te weinig zijn, week later waren er ook nog exemplaren...
Nee ik snap je ook wel Gijs.. je moet en zal 2 dec dat ding hebben, en dit geeft een lekker gevoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PreciesDat zei ik in het vorige topic ook.... Zal best dat er genoeg te koop zijn....
![]()
Maaarrr,...
Ik wil het risico niet nemen![]()
Waarom haal je hem niet? Geen geld of ben je echt nog niet klaar met je huidige machine. Of te druk met je kind bezig ! Of weet je het niet..... Jij gaat ook gillen hoor als je de 360 aansluit thuis !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik snap je ook wel Gijs.. je moet en zal 2 dec dat ding hebben, en dit geeft een lekker gevoel.
Ik heb tegen die tijd waarschijnlijk last van dat ik m niet heb, en vermijd fok wel een paar weken
Kom je maar vaak een biertje doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb tegen die tijd waarschijnlijk last van dat ik m niet heb, en vermijd fok wel een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
sorry,....A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Finished, done, ready?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Klaar?
Nou geld zou nog wel kunnen, hoewel 460 euro is niet niiks voor mij.. maar denk dat ik er geen tijd voor heb ook tegen die tijd. Ik wil het even aanzien.. met kerst komen de eerste packs vast wel met spel erbij. Gil ik wat later wel.. tis ook weer niet zo dat de Gijsjes nou zo vaak ben tegen gekomen op LIVE, dus tis niet een must.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom haal je hem niet? Geen geld of ben je echt nog niet klaar met je huidige machine. Of te druk met je kind bezig ! Of weet je het niet..... Jij gaat ook gillen hoor als je de 360 aansluit thuis !
3 in de vitrine, vast wel meer achterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... vandaar dat de Dixons 38 reserveringskits heeft ipv 3 zeker
Maar er is meeeer dan Live Gijs.... er zijn ook leuke SP gamesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou geld zou nog wel kunnen, hoewel 460 euro is niet niiks voor mij.. maar denk dat ik er geen tijd voor heb ook tegen die tijd. Ik wil het even aanzien.. met kerst komen de eerste packs vast wel met spel erbij. Gil ik wat later wel.. tis ook weer niet zo dat de Gijsjes nou zo vaak ben tegen gekomen op LIVE, dus tis niet een must.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef kepler het volgende:
[..]
3 in de vitrine, vast wel meer achter
Nou, poehe. Ik lig in een deuk.quote:
quote:
Dat ligt aan Live Gijs.... sommige mensen kunnen elkaar soms gewoon niet verstaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
maak jij eerst je headset maar eens gek, ik kon je niet horen gisterenJij mij wel?
Kameo koop ik wel uit de budget bakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar er is meeeer dan Live Gijs.... er zijn ook leuke SP gamesMaar ik begrijp je wel.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, poehe. Ik lig in een deuk.
OILBALLS!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, poehe. Ik lig in een deuk.
WHAHAHAHAHAHAquote:
PGR3 moet je niet zien draaien hoor...... prachtig... zien is kopen denk ik !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Maar voor hetzelfde geld trek ik het echt geen 2 dagen dat PGR3 gespeeld word... en dan haal ik hem in blinde woede op. Net als de PS2 en net als de XBOX
Ik denk dat als ik hem in de winkel zie draaien dat ik in broek poep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PGR3 moet je niet zien draaien hoor...... prachtig... zien is kopen denk ik !
Zo alles laten lopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik hem in de winkel zie draaien dat ik in broek poep.
Pincard pakken gevolgt door ****quote:
In blinde woede ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Maar voor hetzelfde geld trek ik het echt geen 2 dagen dat PGR3 gespeeld word... en dan haal ik hem in blinde woede op. Net als de PS2 en net als de XBOX
En jij daarna thuis schappie eten gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat als ik hem in de winkel zie draaien dat ik in broek poep.
BOEM op de toonbank !!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
In blinde woede ook!Ik zie het helemaal voor me. Een kwade B. die als een rinoceros de Intertoys binnenstormt en, al kleine meisjes met barbies opzij duwend, ¤ 400 voor een volstrekt verbouwereerd verkoopster neerlegt terwijl hij ‘EEN 360 MET GOTHAM 3, EN WEL NUUUUUUUUU!!!‘ schreeuwt!
En dat moment van thuis komen dan he..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Pincard pakken gevolgt door ****
en klaar
Gijs…het is B. ook in blinde woede gaat hij niet rennen. Wel rijden. En onderweg 3x geflitst worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:31 schreef Chocobo het volgende:
Hup,.. rennen naar de IT's.... DOE ER OOK MAAR EEN TV BIJ !!
Ja, dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
Nee, ik wacht wel ff met kopen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat moment van thuis komen dan he..
eigenlijk al het naar huis rijden.. doos naast je op de stoel.. hand er op als je een bocht doorgaat. Alsof je eieren hebt liggen op de voorstoel.
Thuis komen, doos neerzetten. *peukie opsteken*
Doos uitpakken, alles er uit halen.. neerzetten.. *peukie opsteken*
Trillende handen skart in de tv proppen, aanzetten.. "hij moet het doen hij moet het doen hij moet het doen" en dan zie je het opstartscherm.. Tranen wegslikkend ga je gewoon zitten waar mogelijk is, staan kan je niet meer.
Je bladert door het menu heen, en je merkt dat je mond open staat al die tijd..
Nee, ik wacht wel ff met kopen.
Hele verhaal is zo herkenbaar! Weinig momenten in het leven zijn zo mooi als een nieuwe console uitpakken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Dat eerste stuk..... van die auto in de bocht en dan vasthouden !!zooo herkenbaar !
Nee nee, vanaf de parkeerplaats heb ik een beste tred naar de winkel dan hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…het is B. ook in blinde woede gaat hij niet rennen. Wel rijden. En onderweg 3x geflitst worden.
Ik ook maar reken maar dat ik naar de tandarts moet !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet werken 2 decemberEn je krijgt geen vrij in december
![]()
Handheld uitpakken en aan de oplader hangen, aantal uur wachten vol spanning en dan EINDELIJK kunnen spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hele verhaal is zo herkenbaar! Weinig momenten in het leven zijn zo mooi als een nieuwe console uitpakken!
Eerste keer de PS2 aansluiten en GTA3 opstarten.
Gamecube aansluiten en Resident Evil opstarten.
Xbox aansluiten en Halo opstarten.
Wat voor dag is 2 december? Even kijken...yes, een vrijdag! Dus misschien donderdagavond al ophalen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet werken 2 decemberEn je krijgt geen vrij in december
![]()
Begin volgende maand weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Handheld uitpakken en aan de oplader hangen, aantal uur wachten vol spanning en dan EINDELIJK kunnen spelen
Ja, dat bedoel ik ik moet werken van 13 tot 22 uur danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat voor dag is 2 december? Even kijken...yes, een vrijdag! Dus misschien donderdagavond al ophalen!Release op maandag zou ik echt niet trekken.
Gijs, het is ook nog vlak voor Sinterklaas! Dat betekend meestal extra koopavonden en koopzondagen!
Extra werken.. 360 games afrekenend voor een ander.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, het is ook nog vlak voor Sinterklaas! Dat betekend meestal extra koopavonden en koopzondagen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Bastard het volgende:
Dat is alsof je Duitser bent en te ver weg bent gezwommen in zee.. roepend naar de kustwacht "Hilfe hilfe" En dat zij dan door hebben dat je Duitser bent.
Die last..
Whahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
Rustig trouwens zo….is Surfer ook met Brown en O-Ren mee op huwelijksreis ofzo?
Cool! Benieuwd of ze de trailer van MGS4 weten te overtreffen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees net dat Splinter Cell 4 gepresenteerd gaat worden op X5Mag ik even gek worden !
Niet super next-gen ofzo, maar gewoon mooi. En dit wil ik ook in Tiger Woods. Gewoon mooie banen met realistische natuur, vloeiend bewegende spelers, fluitende vogeltjes….quote:
Ik hoop dat wel wel tegen elkaar kunnen spelen, ook al heb ik de 360-versie en jij de gewone.quote:
De gewonequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat wel wel tegen elkaar kunnen spelen, ook al heb ik de 360-versie en jij de gewone.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik lees net dat Splinter Cell 4 gepresenteerd gaat worden op X5Mag ik even gek worden !
kheb mijn Xbox meegenomen achterop de fiets, in een vuilniszakquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat eerste stuk..... van die auto in de bocht en dan vasthouden !!zooo herkenbaar !
Nerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef kepler het volgende:
kheb mijn Xbox meegenomen achterop de fiets, in een vuilniszak
Ik was erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb mijn Xbox meegenomen achterop de fiets, in een vuilniszak
kheb twee keer moeten fietsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nerd.Echte studenten hebben een krat bier achterop hun fiets.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell een kutspel.....Sorry hoor maar dat is van het pad !
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ach, het is beter dan met een Revolution over straat fietsen. Dan moet je namelijk een vuilniszak over je hoofd trekken.![]()
waar hoe link bron???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Chocobo het volgende:
Voor games.fok zekerquote:
jajaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor games.fok zekerZe zijn altijd zo laat man... nu weer... nieuwe CoD2 movies met een link naar IGN van de 30e
Anders hou je op met zeiken en stuur je een sollicitatiebrief!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Voor games.fok zekerZe zijn altijd zo laat man... nu weer... nieuwe CoD2 movies met een link naar IGN van de 30e
Ik haat stealth.. word ik zenuwachtig van.. kutspel.. klaar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell een kutspel.....Sorry hoor maar dat is van het pad !
Dan moet je Manhunt toch eens gamen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
Ik haat stealth.. word ik zenuwachtig van.. kutspel.. klaar..
*Voorspeld dat hij volgende week achter een reserveringskit aan gaat*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
Heb geen reservering voor een 360 ... ga op die dag wel naar de winkel...
Kan me niet voorstellen dat ze overal allemaal weg zijn....
Neem wel vrij trouwens die dag
Scheit toch uit gek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan moet je Manhunt toch eens gamen!
Dealquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
*Voorspeld dat hij volgende week achter een reserveringskit aan gaat*
Zet ik een kratje op in
Haal je meteen OutRun2 erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Bastard het volgende:
Scheit toch uit gek!
Propedeuse halen is altijd lastig Gijs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, de ene opdracht af, nu werken aan de andere. Ik haaaaaaaaaat dit college jaar
Gijs, diep van binnen weet je dat ik gelijk heb! Mijn gamesmaak heerst! Ik ben de ANWB van games. Heb ik jullie ooit op het verkeerde pad gestuurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
IK WIST DAT JE DAT GING ZEGGEN!!!!!11111!!!!
ANWB van games ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, diep van binnen weet je dat ik gelijk heb! Mijn gamesmaak heerst! Ik ben de ANWB van games. Heb ik jullie ooit op het verkeerde pad gestuurd?
Ja joh, loopt de massa maar weer achterna. Conformeer je aan het gangbare. Spek de rekening van EA nog maar een beetje. Jij...jij eenheidsworst.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, diep van binnen weet je dat ik gelijk heb! Mijn gamesmaak heerst! Ik ben de ANWB van games. Heb ik jullie ooit op het verkeerde pad gestuurd?
Nee aanstaande golfrijder, IK ben geen eenheidsworstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja joh, loopt de massa maar weer achterna. Conformeer je aan het gangbare. Spek de rekening van EA nog maar een beetje. Jij...jij eenheidsworst.
Hebben we net weer een boost in de AEX index zitten, ga jij lopen juigen om een stakingquote:
Ik hoorde het op de radio... die zitten nu te zweten in Parijs hoorquote:
Ja Gijs.... respect dat ze er wat aan doen. En wat de fuck boeit jou de AEX nou... puur wat omhoog deze week omdat er veel overname geruchten door de media gaan. En dan is die omhoog.... helpt het mij.... geen idee... weet het niet, wil het niet weten maar damn wat een respect dat die Fransen gaan staken zeg.... wou dat wij dat ook deden !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hebben we net weer een boost in de AEX index zitten, ga jij lopen juigen om een staking
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee aanstaande golfrijder, IK ben geen eenheidsworst
Wil hij Golf rijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee aanstaande golfrijder, IK ben geen eenheidsworst
Joh, die Fransen staken minstens een keer per maand om het staken niet te verleren. Dat was al zo toen ik daar nog woonde. Om de zoveel tijd hadden we geen water, elektriciteit of openbaar vervoer. Daar wen je vanzelf aan. Die regering ligt daar echt niet wakker van hoor. Het is niet zoals in Nederland waar ze al in hun broek poepen en op zoek gaan naar compromissen als er een klein conflictje dreigt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:43 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde het op de radio... die zitten nu te zweten in Parijs hoor
Als iedereen dat roept gebeurt het niet nee.quote:
quote:
Wat is er mis met een golf? Over een jaartje of twee pas hoor.quote:
Gave om mensen te motiveren...... is dat niet manipulerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als iedereen dat roept gebeurt het niet nee.
Ik zou zeggen, jij hebt de gave om mensen te motiveren, doe er eens wat nuttigs mee ipv games aanprijzen zonder dat je leuke gadgets ontvangt van de uitgevers.
Net als mij ook.. dat mij meetrekken in je betoogquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gave om mensen te motiveren...... is dat niet manipuleren
Nee Gijs... ben geen politicus en geen vakbondsstrijder.... Ik moet mijn bek houden en aan de zijlijn rustig meekijken. Ik ben net als jou een klager !
Gijs ik zie jou ook niet met een zelfgemaakte vlag rondlopen op het malieveld hoor !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net als mij ook.. dat mij meetrekken in je betoog
Manipuleren.. ja is misschien een betere woordkeuze![]()
Als ze dit een paar dagen volhouden daar dan moet er toch wel een last onstaan lijkt me,....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Joh, die Fransen staken minstens een keer per maand om het staken niet te verleren. Dat was al zo toen ik daar nog woonde. Om de zoveel tijd hadden we geen water, elektriciteit of openbaar vervoer. Daar wen je vanzelf aan. Die regering ligt daar echt niet wakker van hoor. Het is niet zoals in Nederland waar ze al in hun broek poepen en op zoek gaan naar compromissen als er een klein conflictje dreigt.
Een Franse limburger in een duitse auto...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef Bastard het volgende:
Ja hij gaat een golf rijden... en Noot ook als ie oud genoeg is
Ik ben wel eens wezen staken hoor.. toen in de verpleging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik zie jou ook niet met een zelfgemaakte vlag rondlopen op het malieveld hoor !
Rascist !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vind Duitse auto's meer iets voor Cho... *Snorbeweging maakt*
Ik rij nu in een Opel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef silver-surfer het volgende:
Een Franse limburger in een duitse auto...
Adolf zou zich kapot lachen...
quote:Vind Duitse auto's meer iets voor Cho... *Snorbeweging maakt*
Je had gewoon geen zin om te werken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wel eens wezen staken hoor.. toen in de verpleging.
Ja tsucked.. gelukkig beide dood en niet zwaar invalide ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:55 schreef Chocobo het volgende:
dikke brok in keel wegslikt
http://www.ad.nl/denhaag/rijswijk/article28350.ece
Alleen triest dat ze niet op slag dood waren, die vent is er genadig vanaf gekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
Ja tsucked.. gelukkig beide dood en niet zwaar invalide ofzo
Die dag wel goed gefeest wat ik me zo herrinerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je had gewoon geen zin om te werken...![]()
Feestje gehad de avond ervoor
nog ademen en om zich heen kijken met half ogen open..... God wat moet die jongen gedacht hebben !!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja tsucked.. gelukkig beide dood en niet zwaar invalide ofzo
Dat gebeurd al op het forum van AD,...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wedden dat sommige mensen het weer zo weten te draaien dat het allemaal de schuld is van Verdonk en dus ook de regering dat ze die arme asielzoekers uit het land wilde schoppen.![]()
Verschrikkelijk.... wil zulke dingen ook liever niet wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nog ademen en om zich heen kijken met half ogen open..... God wat moet die jongen gedacht hebben !!
Gelukkig heb je er maar 50 euro voor betaald. Klinkt een beetje, zoals we in Limburg zeggen, als een klüngel-apparaat.quote:
* Dit is niet goed... *quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
nog ademen en om zich heen kijken met half ogen open..... God wat moet die jongen gedacht hebben !!
Hmmmmmmmmm!!!! Daar gaan we ons HEEL erg vermaken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef QueenR het volgende:
ff snel voordat ik ga koken, wat fotootjes van de badkamer. Hij is nog niet helemaal af maar het begint ergens op de lijken en is volledig in gebruik. Hier en daar nog wat afwerkingetjes maar dan zit het erop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi strak badkamertje!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef QueenR het volgende:
ff snel voordat ik ga koken, wat fotootjes van de badkamer. Hij is nog niet helemaal af maar het begint ergens op de lijken en is volledig in gebruik. Hier en daar nog wat afwerkingetjes maar dan zit het erop.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wowquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:38 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Las het ook net.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
Peter Jackson gaat Halo film regisseren![]()
![]()
Gelukkig want daar beschreven we hoe we je willen neuken in je nieuwe badkamerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef QueenR het volgende:
Dank je allemaal! ik kan zelf om een of andere reden die hele bladzijde met posts niet lezen :S pas vanaf strolie nu zie ik weer. Niemand anders last van?
Huh ? Dat deed alleen ik hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gelukkig want daar beschreven we hoe we je willen neuken in je nieuwe badkamer
Al zou Peter Pan hem makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef Strolie75 het volgende:
Peter Jackson gaat Halo film regisseren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gelukkig want daar beschreven we hoe we je willen neuken in je nieuwe badkamer
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef Strolie75 het volgende:
Laat maar, hij is alleen executive producer.
Kepler
Hele mooie badkamer idd...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi strak badkamertje!!
Kijk Surf,.. badkamer.
Nee je moet echt Gordon en Joling kijken joh, zit je echt hard om mee te lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:13 schreef silver-surfer het volgende:
Gordon Ramsey is weer lekker op dreef...
"Go and walk some blocks and lose some weight you fat fuck"
dat al ook....:')quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hele mooie badkamer idd...
De onze is ook al klaar hoor...... zal van de week nog wel een foto posten
Ja die zijn ook heerlijk ja... maar die uitzendingen kan je makkelijk op internet weer terugkijken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee je moet echt Gordon en Joling kijken joh, zit je echt hard om mee te lachen![]()
ik zeg je http://games.fok.nlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef Chocobo het volgende:
Ziek hoor
[afbeelding]
En nog veeeeel meer Kameo, RE5, CoD2, PDo etc etc moviesHIER !!!!!
http://xbox360.ign.com/articles/655/655291p1.html
Ik ga toch echt liever naar IGN's index.... ben nu ook SC4 aan het downenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zeg je http://games.fok.nl
nu waren wel op tijd![]()
maar serieus: respect dat ze nu al zoveel previews online hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef Chocobo het volgende:
Ziek hoor
[afbeelding]
En nog veeeeel meer Kameo, RE5, CoD2, PDo etc etc moviesHIER !!!!!
http://xbox360.ign.com/articles/655/655291p1.html
Gasten schrijven chronisch Gijs....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef kepler het volgende:
[..]
maar serieus: respect dat ze nu al zoveel previews online hebben
wij hebben ook van een aantal games een korte preview, maar niet zoveel als zij hebben. Maar hun verdienen er ook geld mee en zijn met 100 man aanwezig krijg ik het ideequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gasten schrijven chronisch Gijs....Heel veel tekst preview en high res movies.... Ben nu Kameo screens aan het checken....
Ben zo blij met mijn reserveringskit..... morgen het T-shirt aan
Wij hadden één man, en we hadden enkel telefonisch contactquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hebben ook van een aantal games een korte preview, maar niet zoveel als zij hebben. Maar hun verdienen er ook geld mee en zijn met 100 man aanwezig krijg ik het idee
Serieus, morgen, na college. Ik sta om 17u bij de FRSquote:
neuh ik ga eerst nog langs de Makro van de weekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, morgen, na college. Ik sta om 17u bij de FRS
Godverquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, morgen, na college. Ik sta om 17u bij de FRS
ben benieuwd hoe ze dat doen danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wij hadden één man, en we hadden enkel telefonisch contactGeweldig was dat. Tegen IGN zullen we echter nooit op kunnen
![]()
Makro heeft geen kits en het weekend duurt me te langquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef kepler het volgende:
[..]
neuh ik ga eerst nog langs de Makro van de week
anders haal ik hem van het weekend wel in Rdam
nee dat ga ik dus ff regelen dat ze ze wel gaan halenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Makro heeft geen kits en het weekend duurt me te lang
Je kunt nu al een reserveringskit voor de 360 halen, dan ben je vezekerd dat je hem krijgt op launchday.quote:
Tzou zwaar oneerlijk zijjn gewoon..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou wel een dikke gunt zijn als ik met PGR3 aan het prutsen bent en in Rossendaal zijn alles 360 uitverkocht.
Wie de neuk woont er in Rossendaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt nu al een reserveringskit voor de 360 halen, dan ben je vezekerd dat je hem krijgt op launchday.
Zou wel een dikke gunt zijn als ik met PGR3 aan het prutsen bent en in Rossendaal zijn alles 360 uitverkocht.
¤ 39,99quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:28 schreef -Struikrover- het volgende:
En moet je dan al wat betalen vooraf ?
Behoorlijk, dat geef ik toe.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
Tzou zwaar oneerlijk zijjn gewoon..
Ja,... maar wel ironischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tzou zwaar oneerlijk zijjn gewoon..
Teeeringquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het is ook een verkooptruc. Maar die spanning/onzekerheid trek ik niet 2 maanden lang.
Binnenkort ook maar eens wat games gaan reserveren.![]()
Ik ga voor Kameo, PGR3, TW2006 en CoD2.
Misschien beetje veel, maar aangezien ik tot de release van de 360 nog maar twee games koop (Shadow of the Colossus en Dragon Quest VIII) kan ik wel wat geld opzij leggen.
Strolie is een prima naam,....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ow ja, en ook maar een M$ bellen over mijn live-account. Of zal ik toch maar een nieuwe in december halen? Strolie is op zich wel leuk als naam.
Dat is wel een vereiste ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:46 schreef Chocobo het volgende:
Nee ik haal er maar 2,.... Kameo en CoD2,... heeeel misschien nog PGR3 maar dan moeten alle Gijsjes hem gaan halen !
Maar met een nieuw setje ben ik toch ook meteen mijn naam kwijt? En die game erbij is wel leuk, heb ik ook gezien, maar dat is oude meuk die ik toch niet meer ga gamen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:48 schreef Chocobo het volgende:
TIP: verleng niet maar haal een nieuw setje,.... Ik heb ook bij de Dixons 2 maanden geleden een live kit gehaald puur omdat die 29 euro wasNu doen ze er ook nog een game bij geloof ik. Dat is beter dan verlengen met 59 euro
Who cares,... verkoop je hem... scheelt toch 30 euro... en voor dat bedrag zou ik poepen op je Strolie naam zoals ik op Odin deed !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar met een nieuw setje ben ik toch ook meteen mijn naam kwijt? En die game erbij is wel leuk, heb ik ook gezien, maar dat is oude meuk die ik toch niet meer ga gamen.
Gijs, daar stond Nexium achter. Uiteraard poep je daar op.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
Who cares,... verkoop je hem... scheelt toch 30 euro... en voor dat bedrag zou ik poepen op je Strolie naam zoals ik op Odin deed !
Ja kom maar ja
Je kan met een gekochtte Live set ook verlengen ja... gewoon je code gebruikenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, daar stond Nexium achter. Uiteraard poep je daar op.
Ik ga eens een mailtje naar M$ sturen, vragen wat de mogelijkheden zijn.
Waar ik me de eerste keer mee geregistreerd heb? Die weet ik allang niet meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:59 schreef Chocobo het volgende:
Je kan met een gekochtte Live set ook verlengen ja... gewoon je code gebruiken
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar ik me de eerste keer mee geregistreerd heb? Die weet ik allang niet meer.
Echt waar?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:04 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs.... koop een set, krab die laag eraf,... voer die code bij account management in en je hebt weer een jaar live en een jaar Drolie !
Nee je kan gewoon verlengen, maar ik was Odin zatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik dacht dat je bij elke set een nieuwe naam moest kiezen.![]()
Setje halen dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:19 schreef Chocobo het volgende:
Nee je kan gewoon verlengen, maar ik was Odin zat
Nog zo'n LIVE leekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt waar?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt waar?
Is geen kort spelletje dan zeg maar das wel lekker!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja best het systeem ligt hier plat.
En nog druk bezig met Far Cry.
Als ik het spel heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is geen kort spelletje dan zeg maar das wel lekker!
Lag het systeem hier maar plat
Wanneer kom je golfen Gijs?
Ja ik ook.. en maandag en dinsdag ook denk.. voel me een griep opkomenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Als ik het spel heb.
Ani gaat vanavond de nacht in en komt maandag eruit.
Dus het hele weekend zit ik wel te golfen.
Flink spel hequote:
Heb je het over TW2006 Gijs? Is die al uit dan?quote:
Rij voorzichtig Gijs..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:50 schreef gijsje79 het volgende:
Maar ik ga weer es wat doen.
Ff een stukje rijden.![]()
Dat vond ik een cool stuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flink spel heIk heb net mijn eerste Ferral ability ! Oh,.. en ik kan ruiken
Oh,.. en het is nacht geworden in de jungle !!!
morgen waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je het over TW2006 Gijs? Is die al uit dan?
Ja echt spannend daar,.... soort mist laag op de grond en ik moet nu een Japanse WWII bunker zoeken !quote:
Komt die ook op 360? Zou je (mocht je de 360 halen) dan niet even wachten of is er niet veel verschil.... ! Is die live?quote:
Was droog daar.. we liepen daaar rond door de mist, beetje sluipen en schieten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja echt spannend daar,.... soort mist laag op de grond en ik moet nu een Japanse WWII bunker zoeken !
Ja hij komt op de 360quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt die ook op 360? Zou je (mocht je de 360 halen) dan niet even wachten of is er niet veel verschil.... ! Is die live?
hahahahahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was droog daar.. we liepen daaar rond door de mist, beetje sluipen en schieten.
Zien iemand in de bomen zitten, sniper pakken, richten, adem inhouden.. PATS.. schoot ie ons mol!
Dat is heel cool ja....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan gaan we met ze 4 LIVE golfen, Tam, ik, Gijsje79 en zn chick.. cool toch
Helemaal op het verkeerde tijdstip inderdaad want het is een schitterend spel. Verkoop komt dat nu niet ten goede.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel is best pittig ook. Jammer dat de release zo laat was want dit spel is echt goed. Veel gamers slaan hem over.
Ik haal `m niet, lijkt me niks aanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Teeering![]()
heeeel misschien nog PGR3 maar dan moeten alle Gijsjes hem gaan halen !
Wat is dat nou? Ik moest lachenquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ik moest lachen
Simpel, overal solliciteren, heb ik ook gedaan. Heeft me 1,5 jaar gekost maar ben wel weg nuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ik ben mn werkgever spuug en spuug zat.. wat moet ik nou?
Heb vast contract, lekker als je een huis wil kopen, maar heb het gewoon helemaal niet naar mn zin meer.
Ik word niet gewaardeerd, iedereen werkt voor zichzelf, je krijgt alleen een praatje met je chef als je wat fout doet. derde lijn werkt niet mee en ondertussen kan ik de klanten sussen.
Ben het echt zat hier...
Ja.. dus ik kan nog wel anderhalf jaar gaan wachten dan met een huis kopen.. goed idee ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Simpel, overal solliciteren, heb ik ook gedaan. Heeft me 1,5 jaar gekost maar ben wel weg nuZe komen je echt geen nieuwe baan brengen hoor .
Afwegingen maken. Solliciteren en er wat aan doen of even aankijken totdat er nieuwe motivatie ingeblazen wordt of dat je een aanbieding krijgt van een ander bedrijfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
Ik ben mn werkgever spuug en spuug zat.. wat moet ik nou?
Heb vast contract, lekker als je een huis wil kopen, maar heb het gewoon helemaal niet naar mn zin meer.
Ik word niet gewaardeerd, iedereen werkt voor zichzelf, je krijgt alleen een praatje met je chef als je wat fout doet. derde lijn werkt niet mee en ondertussen kan ik de klanten sussen.
Ben het echt zat hier...
Ja hij was best leukquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is dat nou? Ik moest lachen
Nou de aanbiedingen vliegen me niet om de oren ofzo.. tis wat Struik zegt je moet zelf op zoek. En dat weet ik ook wel, maar met een kleine op komst wil je gewoon een baan hebben, wat zekerheid, als je een huis wil kopen wil je ook wat zekerheid, of lieve gezegd de bank wil de zekerheid.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Afwegingen maken. Solliciteren en er wat aan doen of even aankijken totdat er nieuwe motivatie ingeblazen wordt of dat je een aanbieding krijgt van een ander bedrijf![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dinsdag bij mn functioneringsgesprek ook doen. Want mn chef kan gaan lachen dan hoor.
Nee joh, word niks mee gedaan.. het hele bedrijf is tot het bot ziek.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]Het is alleen frustrerend als er niks mee gedaan wordt !
Tering IT'ers dus.... he heerlijk Gijs....ik begrijp je. Hier was het ook hel, maar wel minder dan bij jouw merk ik. Ivm met een nieuwe grote klant is het hier wat beter nu.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee joh, word niks mee gedaan.. het hele bedrijf is tot het bot ziek.
Enige wat telt is cijfertjes, en niet de manier van support.
Wat telt is welke kleur lease auto het word, maar niet of de klant word geholpen.
En dan zullen ze mij ff op pad sturen voor installatie in mn eigen auto, want dan kan ik er geen lease auto vanaf. En het zelfde profiel natuurlijk, terwijl ik 2 schalen omhoog zou moeten gaan in salaris dan.
doen,.... SC4 trailer ook checken.... puur voor de techniek !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Ik moet dit topic thuis weer checken om de filmpjes te kunne zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |