Beetje off-topic: Zanardi rijdt inmiddels weer in een (welk?) kampioenschap met een speciaal door BMW ingenieus geprepareerde wagen... En wint daarmee races!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:49 schreef Gijsje het volgende:
...
Helaas verloor Alessandro Zanardi hierbij zijn beide benen in de voorlopig laatste Champcar wedstrijd in Duitsland.
...
je bedoelt wtcc waar hij ook al een race gewonnen heeft klasse waar tom coronel ook in rijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Beetje off-topic: Zanardi rijdt inmiddels weer in een (welk?) kampioenschap met een speciaal door BMW ingenieus geprepareerde wagen... En wint daarmee races!
(Geeft gas middels een ring aan het stuur, koppelt door een knop op de versnellingspook en remt met een beenprothese en een handrem).
Ik heb niet minder dan diep, diep respekt voor die man.![]()
![]()
Inderdaad hoe sterk moet je dan toch mentaal zijn om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Iemand anders had het bijltje erbij neergegooid hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef sooty het volgende:
[..]
Beetje off-topic: Zanardi rijdt inmiddels weer in een (welk?) kampioenschap met een speciaal door BMW ingenieus geprepareerde wagen... En wint daarmee races!
(Geeft gas middels een ring aan het stuur, koppelt door een knop op de versnellingspook en remt met een beenprothese en een handrem).
Ik heb niet minder dan diep, diep respekt voor die man.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef pfaf het volgende:
Kan dat gezeik over de reclame ook ergens anders, open er desnoods een KLB-topic over. 2 jaar terug keek iedereen ook nog gewoon naar F1 met reclame en hoorde je ook niemand. Vorige keer was het ook al zo'n gezeur. Kappen dus.
On offence.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef Taxi het volgende:
[..]
![]()
sorry... Hup Jos!![]()
Neemt overigens niet weg dat ik gewoon geinteresseerd ben in andere zenders die ook A1GP uitzenden (realtime, geen samenvatting).![]()
Thanks, even zitten slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de OP even 2 weken aangepast en de huidige RTL7-tijden er bij gezet..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | FRANCE 1:34.150 18 IRELAND 1:34.525 25 GERMANY 1:34.722 24 NETHERLANDS 1:34.783 22 INDONESIA 1:34.788 12 GREAT BRITAIN 1:34.800 20 SWITZERLAND 1:34.864 21 USA 1:34.932 20 BRAZIL 1:34.988 23 ITALY 1:35.047 19 CANADA 1:35.054 22 CZECH REPUBLIC 1:35.375 24 NEW ZEALAND 1:35.390 25 PAKISTAN 1:35.877 11 PORTUGAL 1:36.057 17 MEXICO 1:36.167 23 MALAYSIA 1:36.242 19 JAPAN 1:36.284 25 CHINA 1:37.231 28 INDIA 1:37.452 21 SOUTH AFRICA 1:37.497 12 AUSTRIA 1:37.571 22 AUSTRALIA 1:37.632 24 |
bij Australie zit niet Will Power (wat een aparte naam blijft dat tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef TheGHunter het volgende:
Overigens valt Australië tegen, laatste op Libanon na, die nog geen ronde gereden hebben.
ik vind hem toch zo foei en foei lelijkquote:
Iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef kwintenstraler het volgende:
Lekkere programmering RTL-7.3 uur lang dat rally-geneuzel en dan nog die hoerige trucks. Kondig het dan ook niet aan om 5 uur
![]()
Vind het er net één van de gemeente reinigingquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wat een goedkoop ogend pakje heeft Jos aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...
en toch kon ik het niet latenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:32 schreef MrBadGuy het volgende:
De uitslag van de kwalificatie staat hier:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/18463
niet klikken als je het niet wilt weten en pas op tv wil zien!!!
Waarom wordt de kwali trouwens niet live uitgezonden?
Emigreer naar de hoge Atlas!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Nederland ze kunnen helemaal niks!
Dus dat ie z'n "wapen" niet gebruikt tijdens een racequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:38 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien moet Jos het iets rustiger aandoen bij de start, en voor wat meer zekerheid kiezen.
Wel vermakelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:36 schreef Bruce117 het volgende:
De start van de sprintrace was weer een lekkere puinhoop.
Pakistan ramt Libanon en die ramt Verstappen waardoor het weer over en uit is voor de sprintrace.
Wat dan, eEr maar vanuit gaan dat het goed komt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dus dat ie z'n "wapen" niet gebruikt tijdens een race
Jah .. en zo wordt de opstelling van de race bepaalt. Dus Josje staat ergquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:41 schreef Blazkowich het volgende:
Hoe zit het nou? Eerst een sprintrace en daarna een echte ofzo? Ik kijk voor het eerst A1 inplaats van f1
Yep eerst een sprintrace en daarna nog een feature race, die begint om 14.45 op RTL7quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:41 schreef Blazkowich het volgende:
Hoe zit het nou? Eerst een sprintrace en daarna een echte ofzo? Ik kijk voor het eerst A1 inplaats van f1
Precies, laat ze die gast in die groene auto even lynchen zeg, was een nog stommere actie dan Sato vandaag bij Trulli fliktequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:45 schreef TheGHunter het volgende:
Verstappen deed daar gewoon helemaal niks fout
De raceleiding onderzoekt het incident. Hopelijk wordt Pakistan achteraan gezet of eruit geknikkerd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wordt die Pakistaan nou nog aangepakt of mag die in de feature race gewoon voor Jos starten?
Die gast start waarschijnlijk zo langzaam dat Jos 'm bij de eerste bocht alweer achter zich heeftquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef Gijsje het volgende:
Ik hoop eigenlijk niet dat die pakistaan naar achter wordt gezet, dan staat hij weer in de beurt van Verstappen zie die gozer liever ergens vooraan de grindbak in rijden zonder Jos te raken.
dat nemen ze toch de reserve coureur...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef PankPinther het volgende:
en die pakistaan... laten we het er maar op houden dattie er niet zo bij was met z'n gedachten
Mogelijk 30.000 doden bij aardbeving Kashmir
iddquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:16 schreef budha het volgende:
Ik zie het nut van de sprintrace eerlijk gezegd niet. Het duurt zo kort en hoewel er punten voor gegeven wordt draait het er uiteindelijk om wie aan het einde vooraan staat.
Wat mij betreft degraderen ze het tot een soort kwalificatie en wordt de zaterdagsessie een pre-kwalificatie.
Ook Ruud ter W.?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:20 schreef multatuli het volgende:
My god; Bavo
Mocht op mijn vorige post het antwoord a zijn dan lieve RTL 7 wil ik toch liever een heel lang reclameblok. Alles beter dan Bavo.
Nou weet ik weer waarom ik een hekel heb aan Nederlandse auto programma's...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:20 schreef multatuli het volgende:
My god; Bavo
Mocht op mijn vorige post het antwoord a zijn dan lieve RTL 7 wil ik toch liever een heel lang reclameblok. Alles beter dan Bavo.
Alsof het zijn schuld is dat die Pakistani niet kan rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:27 schreef LuukBes het volgende:
Jos moet gewoon zorgen dat ie beter kwalificeert, zit ie ook niet tussen die loosers. Hij trekt het ook altijd aan zeg, pechvogel.
http://www.a1gpracing.net , aan de linkerkaantquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand of er ergens live timing te volgen is?
Jos kennende heeft hij er een licifertje tussen gedaan....quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:13 schreef erikh het volgende:
Hoop alleen dat die dit zonder powerboost te gebruiken heeft gedaan
dan maakte die aanrijding ook niet meer uitquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Verstappen doet het netjes tot nu, Godverdomme, wat kut dan van die kutpakistaan die hem van de weg ramde.
En dan nog starten in de pits, Blegh!
Nee, 4 geloof ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:17 schreef Blazkowich het volgende:
Hebben ze maar 1 powerboost per race?
Nee, maar in eerste instantie hebben we het überhaupt aan die pakistaan te danken dat we achteraan konden beginnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan maakte die aanrijding ook niet meer uit
Zag er idd niet uitquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:19 schreef D.Rose het volgende:
wat een belachelijke overalls heeft de USA
Dan kun je beter een NL vuilnisman zijn
goed gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:23 schreef EdwardSeepers het volgende:
Brazilië had ook zeven handen aan die car, toen die gozer kwam helpen! Drive-throughje dan maar??!
teveel mensen die in de pitstop aan de auto werktequote:Op zondag 9 oktober 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
Waarom eigenlijk?
op papier kun je nog zoveel leuks verzinnen, in de praktijk blijkt het dus allemaal niet zo goed te werken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:24 schreef erikh het volgende:
wat een gepruts zeg onder andere met die reglementen, beetje klotezooi zo
Het is een racesport. Pakistan rijd echt niet expres tegen een andere auto aan.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Pakistaan mag 2 mensen er tijdens de start uitrammen zonder consequenties, maar als ze bij Jos met 1 hand teveel aan de auto zitten worden ze gelijk gestraft.
Hoezo ongeloofwaardig...
En dan als Brazillie en nieuw zeeland stilvallen bij de start dan doen we toch een herstart, krijgen nederland en italie een stilvallende auto, nee hoor we gaan gewoon van start. Wees dan consequent zeg, wat een bullshit is ditquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Pakistaan mag 2 mensen er tijdens de start uitrammen zonder consequenties, maar als ze bij Jos met 1 hand teveel aan de auto zitten worden ze gelijk gestraft.
Hoezo ongeloofwaardig...
tot nu toe is de A1GP anders best leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:26 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
op papier kun je nog zoveel leuks verzinnen, in de praktijk blijkt het dus allemaal niet zo goed te werken.
hou nou eens op over die pakistaan zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die Pakistaan mag 2 mensen er tijdens de start uitrammen zonder consequenties, maar als ze bij Nederland en Brazilië met 1 hand teveel aan de auto zitten worden ze gelijk gestraft.
Hoezo ongeloofwaardig...
Heb jij niet gezien wat ie deed ofzo? die actie was echt compleet onmogelijk wat hij deed en elimineert daarmee 2 tegenstanders, hij dient gewoon gestraft te wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is een racesport. Pakistan rijd echt niet expres tegen een andere auto aan.....
ik wil er alleen maar mee aangeven dat er nog n hoop verbeterd aan kan worden, iets wat je alleen in de praktijk kunt doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
tot nu toe is de A1GP anders best leuk
Volgens mij kregen ze de wagen van NZ niet op tijd van de grid weg... en dan zou het te link zijn. Gok ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:27 schreef erikh het volgende:
[..]
En dan als Brazillie en nieuw zeeland stilvallen bij de start dan doen we toch een herstart, krijgen nederland en italie een stilvallende auto, nee hoor we gaan gewoon van start. Wees dan consequent zeg, wat een bullshit is dit
nee, want ze wilden de auto naar de pitsstraat duwen, toen een of andere bobo gebaarde dat ze weer terug naar de grid moesten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij kregen ze de wagen van NZ niet op tijd van de grid weg... en dan zou het te link zijn. Gok ik.
goh ik zag hem toch de pitstraat in gereden wordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Volgens mij kregen ze de wagen van NZ niet op tijd van de grid weg... en dan zou het te link zijn. Gok ik.
Op zich wel gaaf, wordt de race ook in de pitstraat bevochten; wie heeft de beste sprinterquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef TheGHunter het volgende:
ok, dat is gewoon triest, niemand mag m helpen
dat heet 'regelement'quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef TheGHunter het volgende:
ok, dat is gewoon triest, niemand mag m helpen
Dan deugt t reglement nietquote:
Haha en als dan er achter komen dat er 1 team is waar het wel goed gaat (nederland) dan geven ze een DT. Het lijkt er namelijk op dat er niks fout ging bij nederland bij de pitstopquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Leuk, volgens mij hebben ze iedere auto 1 slechte wielmoer gegeven.![]()
ze hadden een partij slechte moertjes en die hebben ze eerlijk verdeeld onder de teamsquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ze hadden een partij slechte moertjes en die hebben ze eerlijk verdeeld onder de teamsquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hmm, niet echt eigenlijk. F1 kan stukken beter maar dit is helemaal 1 vage zooiquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:33 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik vind het regelement momenteel beter dan de F1!
Het is de 2e race van de klasse en er is nog een hoop wat er aan het reglement verbeterd kan worden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:33 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ik vind het regelement momenteel beter dan de F1!
ach, dat houdt het leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:34 schreef erikh het volgende:
[..]
Hmm, niet echt eigenlijk. F1 kan stukken beter maar dit is helemaal 1 vage zooi
F1 wordt volgend jaar al iets beter, maar ik vind de A1GP echt duidelijker qua regelement hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:34 schreef erikh het volgende:
[..]
Hmm, niet echt eigenlijk. F1 kan stukken beter maar dit is helemaal 1 vage zooi
wel zo eerlijk jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:35 schreef erikh het volgende:
Hey frankrijk had geen defecte wielmoer, dan maar een DT dus
technisch zit het a1 reglement beter in elkaar, maar voor de rest kan er nog een hoop verbeterd worden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
F1 wordt volgend jaar al iets beter, maar ik vind de A1GP echt duidelijker qua regelement hoor!
Het lijkt alleen chaotischer door de slechte wielmoeren en al die drivethroughs.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
F1 wordt volgend jaar al iets beter, maar ik vind de A1GP echt duidelijker qua regelement hoor!
Ik zie een start net met een herstart, daarna exact dezelfde situatie en geen herstart, vind ik al onduidelijk. Dan heb je een coureur in race 1 die er 2 aftikt met een belachlijk idiote actie en krijgt geen enkele straf, dan heb je nog discutabele drive through straffen, ik vind het tot nu maar behoorlijk vaag hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:35 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Eentje viel tussen de herstart en het begin in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:40 schreef D.Rose het volgende:
lijkt het zo, of is er echt minder reclame dan vorige race?
ja, waar zijn die reclames over blote vrouwen en bier?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gelukkig hebben ze de reclames goed afgestemd op de kijkende doelgroep... een darmflora die in evenwicht is?
er zijn denk ik zat kijkers die gisteravond flink hebben gezopen eventueel in combinatie met vet vreten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Gelukkig hebben ze de reclames goed afgestemd op de kijkende doelgroep... een darmflora die in evenwicht is?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:42 schreef EdwardSeepers het volgende:
Jos doet het ECHT goed. Al die Jos afzeikers krijgen nu best wel met een zweep op de billen. En vorige week ook al!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:20 schreef EdwardSeepers het volgende:
Jos die achteraan ligt, ach ja, what's new sinds zijn arrows loopbaan.
quote:
2000 was anders een heel behoorlijk jaar voor Jos bij die Walkinshaw.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:45 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]ik wachtte er al op. Ik zei er ook expliciet bij; 'arrows avontuurtje'. Dat waren namelijk niet de beste wagens.
beterquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:46 schreef EdwardSeepers het volgende:
DAT zit goed! EN hij eheft de verkeerde wagen, dus dat is NOG beter!!!
2000 Was ook niet geweldig, wel wat beter. Maar het talent dat hij heeft kon hij ook bij dat team niet tentoonspreiden. En hier dus wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
2000 was anders een heel behoorlijk jaar voor Jos bij die Walkinshaw.
Denk dat je zijn laatste jaar bij Minardi bedoelt....
Tis geen Talpaquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:47 schreef budha het volgende:
Reclames zijn zeker wel beter getimed deze keer. En naar mijn idee ook wat korter, maar nauwelijks irritant eigenlijk.
Ja, omdat het daardoor nog een tijdje langer duurt.quote:
niet beter dus, want dat gaat van de racetijd afquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:49 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, omdat het daardoor nog een tijdje langer duurt.
Ja, dat weet ik wel, maar hij lag geloof ikbest veel seconden achter op indonesië, en dat dichtrijden kost toch wat tijd. Maar het gaat nu inderdaad te lang duren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet beter dus, want dat gaat van de racetijd af
Ik vind het niet te vergelijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
nog 6 powerboosts..... Dit wordt (weer) geweldig
ZIjn er nu werkelijk nog mensen die F1 betetr vinden dan A1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |