quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waar die kieslijst? In welke gemeente?
Nee. Tenminste, wat ik begreep is dat men het geld nog steeds centraal inde. In het geval van Amsterdam is men er echter voor gaan zorgen dat men kon verantwoorden dat het geld dat binnenkwam van de gemeente Amsterdam ook werd besteed aan de fractie in Amsterdam.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat systeem was toch al drie jaar geleden afgeschaft? Dat las ik in de Volkskrant.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, wat ik begreep is dat men het geld nog steeds centraal inde. In het geval van Amsterdam is men er echter voor gaan zorgen dat men kon verantwoorden dat het geld dat binnenkwam van de gemeente Amsterdam ook werd besteed aan de fractie in Amsterdam.
Ach ja, de spindoctors zijn weer eens aan het werk. Wel erg Bushiaans hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef DaveM het volgende:
Dit zegt de SP er trouwens zelf over:
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)ten_transparant.html
Niks aan de hand dus.
Hee, sommigen van ons verdienen daar onze centjes mee, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, de spindoctors zijn weer eens aan het werk. Wel erg Bushiaans hoor.![]()
Wat klink je gefrustreerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach ja, de spindoctors zijn weer eens aan het werk. Wel erg Bushiaans hoor.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:57 schreef DaveM het volgende:
[..]
Wat klink je gefrustreerd.
Het is ook geen pretje natuurlijk als je afkraak-topic op drijfzand blijkt te rusten.![]()
Floripas!quote:
Daar zou radio 1 nou eens aandacht aan moeten besteden, SCH. Het dreigt een gladgestreken pvdakliek te worden als het deze trend voortzet. 29 okt. is er een ALV, van mij kun je een uitnodiging krijgenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef SCH het volgende:
Dit geldt toch voor meerdere partijen?
In Amsterdam was het volgens mij vooral het CDA. Maar het is natuurlijk leuker om linkse partijen te bashen zeker nu een links kabinet aanstaande is. De angst gaat al rond
wat is daarmee?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:30 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, Jasper van Dijk.
Nog wel ja. Harry is het er niet mee eens he?quote:
Jawèèèèl. Volgens mij heeft Jasper alles van Harry geleerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nog wel ja. Harry is het er niet mee eens he?
Ik ben geen partijlid lieverd, beroepsethiek hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daar zou radio 1 nou eens aandacht aan moeten besteden, SCH. Het dreigt een gladgestreken pvdakliek te worden als het deze trend voortzet. 29 okt. is er een ALV, van mij kun je een uitnodiging krijgen![]()
Hoeft ook niet, je voornemens zijn toch om lid te worden? Dan mag je mee als introduce. Het zou net zo goed voor de sp als voor radio 1 zijn als er een beetje openheid van zaken gegeven wordt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben geen partijlid lieverd, beroepsethiek he
Ik heb al een lidquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:54 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je voornemens zijn toch om lid te worden? Dan mag je mee als introduce. Het zou net zo goed voor de sp als voor radio 1 zijn als er een beetje openheid van zaken gegeven wordt.
Sta jij er ook op?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:50 schreef Tafkahs het volgende:
ik hou op, er worden me al veel teveel woorden uit de mond gehaald. Ik wil veel vertellen, maar het is nog allemaal onder embargo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |