met zo'n klein origineel is dat praktisch onmogelijk.quote:op woensdag 5 oktober 2005 10:57 schreef ruffian het volgende:
liefst een cm of 40a50
is er geen mogelijkheid om hem over te trekken?
(zag op het forum een tut staan met overtrekken van tekeningen)
(misschien had ik het beter kunnen vragen in het "design-aanvraag topic")
ff plaatje hier neergezetquote:op woensdag 5 oktober 2005 10:13 schreef ruffian het volgende:
is er een mogelijkheid om dit logoin het groot te krijgen?
dus erg groot vind het wel een stoer hartje
zoek je iets specifieks, of zomaar ter uitbreiding?quote:op woensdag 5 oktober 2005 15:48 schreef jpm01 het volgende:
weet iemand een site waar een aantal mooie filters op staan?
gewoon ter uitbreiding, ik ben al wezen zoeken maar kan niet echt veel geschikte dingen vinden.quote:op donderdag 6 oktober 2005 08:56 schreef eastwood het volgende:
[..]
zoek je iets specifieks, of zomaar ter uitbreiding?
irfanview:quote:op maandag 10 oktober 2005 14:43 schreef ikke_ook het volgende:
ik heb een gifje met een witte achtergrond, hoe kan ik deze achtergrond nou makkelijk transparant maken?
als je een effen achtergrondkleur hebt (wit) met daaroverheen een deels transparante zwarte laag (je gradient), dan zou je gebruik kunnen maken van de dissolve blending mode. maar die vlieger gaat niet op zonder transparantie. en daarbij heb je alleen de keuze uit 1x1 pixel.quote:op zaterdag 15 oktober 2005 22:47 schreef eastwood het volgende:
ok ok, het komt niet vaak voor, maar ik heb dan ook eens een vraagje.. ik heb een wit vlak, dat over loopt naar zwart (feather gebruikt) maar ik wil dat "pixel achtig" over laten lopen. nu is het vloeiend, maar ik wil dus dat het van heel veel witte pixels bij elkaar steeds minder witte pixels worden, tot nog maar enkelen..
er zullen vast antwoorden komen om via mask en halftone dit te berijken, maar ik krijg het zo niet voor elkaar, omdat het nog steeds zacht uitloopt, en geen harde pixels.
ff voor de duidelijkheid, pixels van 1 of 2 bij elkaar.. (2x2= blokje van 4 dus)
pfff, rot filters, gebruik het nouwlijks als je alles zelf tekent
thnx, dat komt al in de buurt. zelf niet aan gedacht.. dom dom domquote:
go on...?quote:op zondag 16 oktober 2005 18:12 schreef markster het volgende:
je kan beter met een patroon werken denk ik.
ik d8 selectie laten staan. dus selectere--> ctrl c --> andere laag aanklikken--> ctrl v (dus dan staat de slectie nog steeds het zelfde he..)quote:op zondag 16 oktober 2005 19:45 schreef introv het volgende:
hoe kan ik iets knippen en op een andere laag op precies dezelfde plek weer plakken?
ctrl-v plakt namelijk zo'n beetje random het spul erin.
nee ik had een ander beeld voor me. ik dacht meer een grote pixels -> kleine pixels zeg maar. maar dat is dus niet helemaal wat jij bedoelt.quote:op zondag 16 oktober 2005 19:42 schreef eastwood het volgende:
[..]
go on...?
een patroon.. dat gaat naar mijn idee niet lukken. ik weet niet wat jij voor je ziet dat ik wil berijken, maar hoe wil je een patroon maken van witte pixels naar zwarte?
selectie maken en dan ctrl+j, dan plakt ie m in een nieuwe layer.quote:op zondag 16 oktober 2005 19:45 schreef introv het volgende:
hoe kan ik iets knippen en op een andere laag op precies dezelfde plek weer plakken?
ctrl-v plakt namelijk zo'n beetje random het spul erin.
uhm, hoe bedoel je? kan je de brush tool niet in je palet vinden? of kan je hem wel vinden, maar krijg je niks te zien als je gaat tekenen?quote:op maandag 17 oktober 2005 12:43 schreef mooncatcher het volgende:
hallo allemaal,
ben nieuw hier, dus weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag![]()
ik werk zelf met photoshop elements 3.0 en wil met airbrushes mijn creatie wat opleuken. ware het niet dat ik de airbrush functie nergens kan gebruiken. iemand een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |