Vooral de eerste twee zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:43 schreef jojomen4 het volgende:
Zonsopkomst in Otavalo, Ecuador
[afbeelding]
Zonsopkomst in Flores, Guatemala.
[afbeelding]
Zonsondergang in Cordoba, Spanje.
[afbeelding]
Foto's zijn uiteraard niet geshopt!
Hele gave fotoquote:Op donderdag 27 april 2006 19:34 schreef SuzukiSwift het volgende:
[[url=http://members.home.nl/rbaumans/images/Panorama/hurghada637klein.jpg]afbeelding][/url]
De horizon loopt idd wat scheef, maar is dat is inmiddels rechtgetrokken, voordat de foto op groot formaat is afgedrukt.
Thnx!quote:
PP? Ik schiet de foto's in RAW, het enige wat ik gedaan heb met deze foto's is gespeeld met de white balance (color temperature flink omhoog), verder wat extra shadow contrast en exposure negatief gecompenseerd om het silhouette effect te krijgen. In photoshop heb ik verder alleen maar het kader eromheen gemaakt en nog een tikje contrast opgevoerd. Minimale bewerking dus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:00 schreef crv het volgende:
@Dimy
Ziet er ook prima uit, de 2e vind ik het mooist.
Heb jij PP toegepast?
(Bericht ge-edit, te snel geklikt)
PP -> Post processingquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef Dimy het volgende:
[..]
PP? Ik schiet de foto's in RAW, het enige wat ik gedaan heb met deze foto's is gespeeld met de white balance (color temperature flink omhoog), verder wat extra shadow contrast en exposure negatief gecompenseerd om het silhouette effect te krijgen. In photoshop heb ik verder alleen maar het kader eromheen gemaakt en nog een tikje contrast opgevoerd. Minimale bewerking dus.
Oh dat vind ik zo naïef (niet persoonlijk bedoeld hoor) van die mensen die vinden dat de foto's direct uit de camera moeten rollen en je er verder niks meer aan mag doen. Als ik dat wil zou ik wel een point en shoot camera kopen, of zo'n wegwerpding.quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:45 schreef crv het volgende:
[..]
PP -> Post processing
Ben zelf een voorstander om zo weinig mogelijk te verandern, maar soms moet je wel. ben ookzelf nog niet zo bedreven met photoshop
Dank jequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:36 schreef Natalie het volgende:
PdeHoog, die eerste foto van jou (9 mei) die is prachtig!
Nee. Wel in Rawshooter een stop onderbelicht en het contract echt flink opgevoerd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
@p, heb je nog een speciaal filter hiervoor gebruikt?
Bedankt!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
Het kan er zeker mee door HansHeino![]()
Alleen soms is die brug wel hinderlijk in beeld
En ik zou je foto's ff nummeren. Dat refereert makkelijker
Op verzoek nog een paar:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vanavond even richting duinen en boulevard gegaan, toen de zon zich ineens weer liet zien. Hier een kleine greep uit de foto's die ik heb genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij val jij in de herhaling, Erikquote:Op zondag 4 juni 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Op sommige foto's is de horizon niet helemaal recht, DaMart.
Dan moet hij ze maar even rechtzettenquote:
Dan staat de rest scheef! :quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet hij ze maar even rechtzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |