Dan was allang de kop erafgehakt en uitgespit tot op het bot ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Ja. Als Armstrong nu eens belg was...
Heeft 'ie zichzelf mooi lelijk in de vingers gesneden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan was allang de kop erafgehakt en uitgespit tot op het bot ...
Ik vond die procureur wel lachen hier : "De Heer Museeuw gaf bij de eerste ondervraging (toen nog gewoon als "kennis" van Landuyt blijkbaar) blijk van een dergelijk laagdunkende houding tov onze onderzoekers dat we tot op het been de zaak zijn gaan uitspitten"![]()
Misschien doen ze het wel in andere aders? Ergens in een voet ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wombcat het volgende:
Dan zouden toch de armen van de beroepsrenners er zo langzamerhand moeten uitzien als die van junkies, als ze 2x per dag worden geprikt?
Maar op zich lijkt het me nog wel plausibel trouwens, als dat idd dat effect heeft, kan ik me wel voorstellen dat er op die manier mee omgegaan wordt. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur, sterker nog: ik keur het af).
Dan nog, dan ziet dat eruit als een speldenkussen (zonder spelden).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien doen ze het wel in andere aders? Ergens in een voet ofzo?
en dat dan allemaal live op TV zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
mja
ze zouden eigenlijk eens renners de hele dag moeten laten volgen, zelfs op de wc nog enzo
Volgens mij verdeelt je bloed zich dan meer over je aderen waardoor het dunner zou worden ofzo, ik weet in elk geval dat men bij mijn grootmoeder toen haar aders dicht aan het slippen waren ooit een "noodaderlating" heeft moeten toepassen ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:06 schreef The_Hives het volgende:
toch vind ik iets vreemds aan het verhaal. Hij zegt: na de wedstrijd tappen ze bloed af, zodat het aantal rode boedlichaampjes minder wordt, en vlak voor de wedstrijd pompen ze het er weer in.
Naast dat eerder genoemde uiterlijk van een junk, meten ze toch het aantal bloedlichaampjes per hoeveelheid substantie van het bloed?. Dat gemiddelde blijft hetzelfde, ze hebben alleen minder bloed in hun lichaam. Dan zou het dus evengoed meetbaar moeten zijn.
ja okay, dat is meer voor de eigen veiligheid dat het bloed blijft stromen. Minder bloed over evenveel oppervlakte. Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij verdeelt je bloed zich dan meer over je aderen waardoor het dunner zou worden ofzo, ik weet in elk geval dat men bij mijn grootmoeder toen haar aders dicht aan het slippen waren ooit een "noodaderlating" heeft moeten toepassen ...
Reed Indurain ook niet bij hem?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Ericr het volgende:
Raak de weg kwijt, maar hier verder dus over de Spaanse affaire. Saiz lijkt me in ieder geval serieus te hangen, die zien we waarschijnlijk niet meer terug als ploegleider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |