Dan was allang de kop erafgehakt en uitgespit tot op het bot ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef Wombcat het volgende:
Ja. Als Armstrong nu eens belg was...
Heeft 'ie zichzelf mooi lelijk in de vingers gesneden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan was allang de kop erafgehakt en uitgespit tot op het bot ...
Ik vond die procureur wel lachen hier : "De Heer Museeuw gaf bij de eerste ondervraging (toen nog gewoon als "kennis" van Landuyt blijkbaar) blijk van een dergelijk laagdunkende houding tov onze onderzoekers dat we tot op het been de zaak zijn gaan uitspitten"![]()
Misschien doen ze het wel in andere aders? Ergens in een voet ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Wombcat het volgende:
Dan zouden toch de armen van de beroepsrenners er zo langzamerhand moeten uitzien als die van junkies, als ze 2x per dag worden geprikt?
Maar op zich lijkt het me nog wel plausibel trouwens, als dat idd dat effect heeft, kan ik me wel voorstellen dat er op die manier mee omgegaan wordt. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goedkeur, sterker nog: ik keur het af).
Dan nog, dan ziet dat eruit als een speldenkussen (zonder spelden).quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Misschien doen ze het wel in andere aders? Ergens in een voet ofzo?
en dat dan allemaal live op TV zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
mja
ze zouden eigenlijk eens renners de hele dag moeten laten volgen, zelfs op de wc nog enzo
Volgens mij verdeelt je bloed zich dan meer over je aderen waardoor het dunner zou worden ofzo, ik weet in elk geval dat men bij mijn grootmoeder toen haar aders dicht aan het slippen waren ooit een "noodaderlating" heeft moeten toepassen ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:06 schreef The_Hives het volgende:
toch vind ik iets vreemds aan het verhaal. Hij zegt: na de wedstrijd tappen ze bloed af, zodat het aantal rode boedlichaampjes minder wordt, en vlak voor de wedstrijd pompen ze het er weer in.
Naast dat eerder genoemde uiterlijk van een junk, meten ze toch het aantal bloedlichaampjes per hoeveelheid substantie van het bloed?. Dat gemiddelde blijft hetzelfde, ze hebben alleen minder bloed in hun lichaam. Dan zou het dus evengoed meetbaar moeten zijn.
ja okay, dat is meer voor de eigen veiligheid dat het bloed blijft stromen. Minder bloed over evenveel oppervlakte. Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij verdeelt je bloed zich dan meer over je aderen waardoor het dunner zou worden ofzo, ik weet in elk geval dat men bij mijn grootmoeder toen haar aders dicht aan het slippen waren ooit een "noodaderlating" heeft moeten toepassen ...
Reed Indurain ook niet bij hem?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Ericr het volgende:
Raak de weg kwijt, maar hier verder dus over de Spaanse affaire. Saiz lijkt me in ieder geval serieus te hangen, die zien we waarschijnlijk niet meer terug als ploegleider.
Neee die reed bij Miguel Echevarriquote:
Saiz is toch 1 van de grootste namen in het peloton, jarenlang ploegleider, voorzitter van een of ander UCI comite (ben vergeten welke), 1 van de bedenkers van de ProTour. Het zou iig het einde betekenen van de ploeg Liberty.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Ericr het volgende:
Raak de weg kwijt, maar hier verder dus over de Spaanse affaire. Saiz lijkt me in ieder geval serieus te hangen, die zien we waarschijnlijk niet meer terug als ploegleider.
Garcia Quesada?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En die ene, die Spanjaard met zijn koersende broer, dubbele naam.
Fransen hebben ook weer een mooi bruggetje naar Armstrong met Bruyneelquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jalabert en Zulle. En Olano ook even. Beloki eveneens.
Nee, hij was eens 2de in de Vuelta. En top 5 in de Tour.quote:
Parra??quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, hij was eens 2de in de Vuelta. En top 5 in de Tour.
Arghh.....
Die ja, het wilde maar niet lukken.quote:
krijgen we een Tour de France met een continentaal deelnemersveld . Skil-Shimano goes TDFquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:28 schreef Ericr het volgende:
Er is gelinkt naar renners bij andere ploegen, dus niet in Spaanse dienst. Zou wat zijn als straks in de Tour op eens maar de helft van de ploegen aan de start komen.
Ik zou het wel knap vinden als Leblanc (of eigenlijk de nieuwe man) zou zeggen, nou dan rijden we desnoods de Tour met 3 ploegen, er komt geen doping ploeg de Tour in.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:28 schreef Ericr het volgende:
Er is gelinkt naar renners bij andere ploegen, dus niet in Spaanse dienst. Zou wat zijn als straks in de Tour op eens maar de helft van de ploegen aan de start komen.
Misschien heeft Valverde zijn eigen preperateur, wel logisch ook eigenlijk. Thomas Dekker heeft toch ook zijn eigen trainer. Toprenners gaan niet naar de Aldi, die hebben Albert Hein Excellent bloed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef -skippybal- het volgende:
Wel een beetje raar dus dat ze 200 namen hebben, maar niet die van de beste![]()
Whehe, idd. Tjallingi op zijn Vinokoerovs in Parijs winnen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
krijgen we een Tour de France met een continentaal deelnemersveld . Skil-Shimano goes TDF![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien heeft Valverde zijn eigen preperateur, wel logisch ook eigenlijk. Thomas Dekker heeft toch ook zijn eigen trainer. Toprenners gaan niet naar de Aldi, die hebben Albert Hein Excellent bloed.
roep nu niet op hem dadelijk komt diequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:31 schreef Ericr het volgende:
Waar is John Doping?
Die zijn ze terug van het plafond aan het trekken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:31 schreef Ericr het volgende:
Waar is John Doping?
Die zal nu wel met een stijve aan het F'5en zijn op NOS.nl.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die zijn ze terug van het plafond aan het trekken.
quote:Spanje stuurt 367 extra politiemensen naar de costa's in Catalonië. Ze moeten een eind maken aan de reeks gewapende overvallen in de streek. Daarbij wordt veel geweld gebruikt.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef Ereinion het volgende:
Wordt het niet tijd een Koos Moerenhout topic te openen, nu het er meer en meer op lijkt dat hij de rechtmatige winnaar van de Vuelta van vorig jaar is?
Idd, en het Max van Heeswijk topic ff kicken aangezien hij dan een knappe derde plek zou hebben behaald.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef Ereinion het volgende:
Wordt het niet tijd een Koos Moerenhout topic te openen, nu het er meer en meer op lijkt dat hij de rechtmatige winnaar van de Vuelta van vorig jaar is?
Phonak nuquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef Ereinion het volgende:
Koos reed anders ook een aardig voorseizoen terwijl die bij Davitamon alleen op het najaar goed wasquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:40 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Oh ja, waar die verrassende spanjaard Guttierez nu zo leuk van rijdt in de Giro![]()
Vila, Garate, Rubiera, José Ivan Gutierrez kunnen ook nogquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:12 schreef Ericr het volgende:
Als ik dan zou moeten speculeren :
Guttierez Cataluna
Simoni
Caruso
Piepoli
Pena
Ging uit van de Spaanse ploegen en dan niet Caisse-D'Epargne. Maar we zullen zien, UCI zal de gegevens al aan het verwerken zijn denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Vila, Garate, Rubiera, José Ivan Gutierrez kunnen ook nog
Die hebben ze bloed afgenomen en bij de geplande infusie hebben ze per ongeluk nog een keer een transfusie gedaan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou Ardila erbij zijn?
Caisse is toch niet gezegd dat ze er niet bij betrokken waren. Zou alleen niet om Alejandro gaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ging uit van de Spaanse ploegen en dan niet Caisse-D'Epargne. Maar we zullen zien, UCI zal de gegevens al aan het verwerken zijn denk ik.
Ik ben dan ook aan het speculeren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Caisse is toch niet gezegd dat ze er niet bij betrokken waren. Zou alleen niet om Alejandro gaan
Zoetemelk is volgens mij 3x betrapt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef Perico het volgende:
Nederlanders pakken natuurlijk nooit wat, die kennen we immers van hun zwijgende interviews, met hun boomlange gestaltes gekweekt door Calve Pindakaas. Zelfs als Rooks, Winnen en Ducrot bij herhaling roepen, en Lotz het bij de supermarkt in Aken koopt, willen we het niet eens horen
Theunisse, Kuiper, Ducrot, Breukink, allemaal in verband gebracht met doping, sommigen zelfs betrapt. En dan vergeet ik de rest nog. :pquote:
En dat is ook per direct?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:13 schreef Ericr het volgende:
Einde dus voor die ploeg.
Nee, want de financiele verplichtingen zullen worden nagekomen. Die zingen het dus nog wel even uit. Neem aan dat ze een contract hebben waar per seizoen een budget (8 miljoen) wordt vrijgegeven.quote:
Ze hebben in het contract expliciet laten opnemen dat ze op elk moment konden stoppen, na de zaak Heras.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nee, want de financiele verplichtingen zullen worden nagekomen. Die zingen het dus nog wel even uit. Neem aan dat ze een contract hebben waar per seizoen een budget (8 miljoen) wordt vrijgegeven.
Lijkt me sterk, het ging toch om een adres in Spanje waar ze het ophaalden? Het zou het meest logisch zijn dat het dus of om spaanse renners, of om renners die in spanje wonen gaat. Nederlanders en Belgen zullen hun doping wel elders halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:59 schreef maril het volgende:
kortom wij nederlanders zijn ook geen lieverdjes op doping gebied, maar wie weet is er ook een kiekje gemaakt van een nederlander.
Gewoon na de aankomst even in de studio bij Jose passeren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:03 schreef Ereinion het volgende:
Nederlanders en Belgen zullen hun doping wel elders halen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gewoon na de aankomst even in de studio bij Jose passeren.
de sponsor stopt per direct maar de mannen worden wel tot einde van het jaar doorbetaald vanwege die bankgarantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |