Daar kun je zelf vast wel wat aan doenquote:
Hey babe!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:32 schreef razorfish69 het volgende:
Goedemiddag!
Het weekend komt in zicht...
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzintquote:
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Wat had je allemaal in gedachten ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je wel over een geschikt proefpersoon beschikken![]()
Ik heb bijzonder weinig geile gedachten op dit moment, vraag het me volgende week nog maar squote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat had je allemaal in gedachten ?![]()
Ik doe m'n best...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en je kunt ten uitvoer brengen wat je dirty mind heel de week verzint
Do share!quote:
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...quote:
iets telecoms?? shit, ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Share the fun... Van welke reclame is dat ook alweer? ff vergeten...
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Misstique het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over hier![]()
Shit.. dat meen je niet..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het niet over mijn dag hebben, mijn contract is vandaag beëindigd...![]()
zou tot en met dinsdag, maar ik lever morgen de sleutel al in!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Shit.. dat meen je niet..
Waardeloos meisje.. hoe lang heb je nog?
* knuffel geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |