quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik denk dat ik de komende tijd wel weer iets vaker te bewonderen zal zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je leert zo wel de grenzen kennen
Weet ook niet wat er op essel aan de hand is, het is er idd eng rustig
typo'squote:
trusten sweetiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:01 schreef rompompom het volgende:
FIPO!
[..]
Ik denk dat ik de komende tijd wel weer iets vaker te bewonderen zal zijnAls dan de rest afhaakt, weten we waar het aan ligt
Maar ik ga slapie doen ookWelterusten voor zo en droom fijn!
![]()
![]()
![]()
{HK}
![]()
Jouw typoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
typo's
Snel nog een tvp voor mijn latop nu echt afsluit![]()
Niet. Dat lukt alleen door een gevarieerd aanbod van topics dat immer blijft boeien. Maar dat is vrij lastig met een beperkt aantal users.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
trusten sweetie
We doen ons best daar, maar hoe kan je iemand tot posten aanzetten![]()
{HK}
Das ook de eindconclusie die we hebben bereikt met Amrod, Jupke en -SL-quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 03:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet. Dat lukt alleen door een gevarieerd aanbod aan te bieden dat immer blijft boeien. Maar dat is vrij lastig met een beperkt aantal users.
Trusten, nogmaals![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een mooi Topic![]()
"Ook al ben je nog zo lam zorg dat er altijd bier bij kan!"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een mooi Topic![]()
quote:Bier om twee uur 's middags.
Feemus kwoot erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een mooi Topic![]()
Voor mij wel, maar wel minder als afgelopen week want mijn ouders zijn weer terug van vakantiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef Janetje het volgende:
Geen bier voor mij..
Dooier dan ik over 184 jaar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:15 schreef JDude het volgende:
Goeienavond. Dooie boel (wederom)?
Jij tikt de 200-en-een-beetje toch wel aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
Dooier dan ik over 184 jaar..
Ik ga mn best doen.. maar zoals ik er nu bij zit.. lijkt het me onwaarschijnlijk dat ik de 20 haalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij tikt de 200-en-een-beetje toch wel aan?
Ocharm, wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
Ik ga mn best doen.. maar zoals ik er nu bij zit.. lijkt het me onwaarschijnlijk dat ik de 20 haal
PS denkt vanavond.. huh? Heb ik dat getypt? Had ik zoveel b's op?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:18 schreef JDude het volgende:
Zo, ik speel gewoon even met de OP. Ha. Ach, er is toch niemand..
Als ik het deelnummer naar 200-5 zet merkt volgens mij ook geen hond het.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
PS denkt vanavond.. huh? Heb ik dat getypt? Had ik zoveel b's op?
quote:
Neuh...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Als ik het deelnummer naar 200-5 zet merkt volgens mij ook geen hond het.
De winter heeft je nu al in haar greep. Het beloven enkele barre maanden te worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding] Ik zit dubbel ziend, op te stoel te sniffen terwijl mijn hoofd denkt dat het een fanfare geworden is, mijn huiswerk te maken....
Ach, zoveel was er toch al niet aan, buiten komen. Ik blijf hier gewoon mijn leven lang zitten, fok!kend.. een beetje zoals ik mijn vakanties doorbreng..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:22 schreef JDude het volgende:
[..]
De winter heeft je nu al in haar greep. Het beloven enkele barre maanden te worden.
Abend! Hoe is het met je liefdesverdriet?quote:
Alohaquote:
Hmm, ik krijg meestal een neiging mij buiten te begeven zogauw het sneeuwt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
Ach, zoveel was er toch al niet aan, buiten komen. Ik blijf hier gewoon mijn leven lang zitten, fok!kend.. een beetje zoals ik mijn vakanties doorbreng..
Vroegāh was het drukker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef Liekje het volgende:
He is het altijd zo rustig hier? of is het al bedtijd?
Ik ook meestal wel.. maar das zo koud..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, ik krijg meestal een neiging mij buiten te begeven zogauw het sneeuwt.
Dan ben ik nś toch erg benieuwd wie er post met het account van die leuke meid waarmee ik gister nog in de kroeg zatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Liekje het volgende:
ohhh jeeeee....dit is een vergissing !!!!!! Ik ben Liekje niet Sorrryyyy
Trusten in DaMook stylequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Janetje het volgende:
En wat de fuck is trute?
Wie bent u dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef Liekje het volgende:
ohhh jeeeee....dit is een vergissing !!!!!! Ik ben Liekje niet Sorrryyyy
Whehehehehe..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten in DaMook style
En ik zie dus echt wel dat de TT is veranderd
Best goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Abend! Hoe is het met je liefdesverdriet?
Jazeker, Bruxelles geheten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef Liekje het volgende:
Hahaha sjees
dit is echt minder !
de kroeg in de binnenstad bedoel je ?
Open ik eens een BeF en dan gewoon aan mijn TT zitten klooienquote:
Och, ik denk niet dat ze het heel erg zal vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:33 schreef Liekje het volgende:
Ik dacht ik kan hier wel ff gezellig mee posten zonder me aan te melden of zo..pfff
staat er ineens dat ik Liekje ben !
(Hoe ga ik dat mijn dochter uitleggen hahaha)
Whehe 12 pilsjes enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten in DaMook style
En ik zie dus echt wel dat de TT is veranderd
Euy peeteke....quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Open ik eens een BeF en dan gewoon aan mijn TT zitten klooien
Ohjee, ben ik al zo uitgebreid besproken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Liekje het volgende:
Jajaja, dan ben jij het !
Ik had al een donkerbruin vermoeden
Ik ben ook helemaaaaaaal niet nieuwsgierig of zo
echt niet
duhh
Je hebt het ver geschopt voor een BeFmodje..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohjee, ben ik al zo uitgebreid besproken?
Een BeFfer met de juiste instelling dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe 12 pilsjes enzo
Ik moet vandaag voordat het midden in de nacht is naar bed van mijn paDie is weer terug van vakantie
Ik ben trouwens vanaf vandaag bijna officieel gestressed/overwerkt
Uhmm ik zal haar de groetjes doen als jij geen U meer zegt...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, ik denk niet dat ze het heel erg zal vinden.
Doet u haar maar de groetjes van me
Janetje kiest het midden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Euy peeteke....
[..]*kijkt JDude half lachend half beschuldigend aan..
*kijkt naar PS..
*heeft medelijden met JDude..
Hč, denk ik nog netjes te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:39 schreef Liekje het volgende:
[..]
Uhmm ik zal haar de groetjes doen als jij geen U meer zegt...
![]()
hehe
wat een toeval allemaal![]()
Uhhhh neeee joh...gekkiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohjee, ben ik al zo uitgebreid besproken?
Janetje zal inspringen als er echt doden dreigen te vallen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Janetje kiest het midden?
JD!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik heb net een nieuw biertjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een BeFfer met de juiste instelling dus
Kunnen je ouders niet gewoon gaan slapen en jou laten doen wat je wil
Doe eens snel een biertje pakken dan
Die ligt al te piepsnurkequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Hč, denk ik nog netjes te zijn
En inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze ligt vast al te slapen, niet?
Och, een blauwe plek meer of minder...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Janetje het volgende:
Janetje zal inspringen als er echt doden dreigen te vallen..
Beetje verminkingen... moet kunnen [afbeelding].
Helaas.quote:
Wat striemen hier en daar,wat pijn voor een weekje of 2, meer hoeft niet, ik ben snel tevreden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Janetje zal inspringen als er echt doden dreigen te vallen..
Beetje verminkingen... moet kunnen [afbeelding].
Wie had het over blauwe plekken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, een blauwe plek meer of minder...
Al vermoed ik dat het gros van de kliek hier er geen zak van begrijptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
Maar al met al wel een prachtig verhaal zo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuw biertjeTel houd ik vandaag niet bij
Ouders slapen al, maar mijn pa wil dat ik in een normaal ritme kom
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat striemen hier en daar,wat pijn voor een weekje of 2, meer hoeft niet, ik ben snel tevreden.
Heej Peet
Wel even kijken of ik er niet in geniest heb!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef Zebbie het volgende:
Moet ik hier zijn voor bier?
haha ja zal ze blij mee zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Helaas.
Maar al met al wel een prachtig verhaal zo.
* Zebbie met stokje port.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel even kijken of ik er niet in geniest heb!
Dat maakt het verhaal juist zo spannend!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Al vermoed ik dat het gros van de kliek hier er geen zak van begrijpt![]()
Thanks voor het vertrouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wie had het over blauwe plekken?![]()
PS heeft het vast in zich om dat beter te doen..
Mocht ze inspiratie te kort komen: Martelen door de eeuwen heen
Modjes martelen schijnt heel goed voor je te zijn.. ontstresserend enzo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Thanks voor het vertrouwenen de link.
Kan nooit genoeg weten om modjes te martelen.
Och, het komt hier wel vaker voor dat mensen per ongeluk met een ander account postenquote:
Tja, die eer is maar weinig mensen gegund.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
Ik moet er nogsteeds eens eentje tegen komen.. .
FA's schijnen je helemaal naar een nieuwe wereld te brengenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Modjes martelen schijnt heel goed voor je te zijn.. ontstresserend enzo...
Ooooh daar kunnen rare dingen van komen denk ik zo !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het komt hier wel vaker voor dat mensen per ongeluk met een ander account posten![]()
Ach misschien wordt ée'n van de fokkers die ik wel eens gemeet heb nog wel eens mod..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja, die eer is maar weinig mensen gegund.
Ik heb meer het idee dat ze er niet eens op reageren, stelletje eenkennigen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef Liekje het volgende:
Dat maakt het verhaal juist zo spannend!
Ik ben MM wel eens tegen gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach misschien wordt ée'n van de fokkers die ik wel eens gemeet heb nog wel eens mod..
![]()
Wij denken allemaal.. ach laat die jongen maar alleen met zn toekomstige schoonmoederquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze er niet eens op reageren, stelletje eenkennigen.
Oeh... klinkt zó fout...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
FA's schijnen je helemaal naar een nieuwe wereld te brengen
jajajaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze er niet eens op reageren, stelletje eenkennigen.
Ik ga voor 2 uur naar bed heb ik me voorgenomenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beter, gewoon drinken zolang ze lekker smaken
Zou ik eigenlijk ook moeten doen, een normaal ritme leven dan
En laat JD nou net voor de hand zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Modjes martelen schijnt heel goed voor je te zijn.. ontstresserend enzo...
hahahaa erugggquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wij denken allemaal.. ach laat die jongen maar alleen met zn toekomstige schoonmoeder
Voor de hand ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
En laat JD nou net voor de hand zijn![]()
Hoop niet dat ze dat op het andere forum ook gaan toepassen
Ik neem me elke dag zoiets voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga voor 2 uur naar bed heb ik me voorgenomenDat is 1 uur voor middernacht
Lijkt me ookj best fijnZit er iig al meer in als toen ik nog nachtdiensten had
Achter de hand en bij de hand ook nogquote:
Heb ik ook een beetje, 's avonds niet moe te krijgen en 's ochtends alleen met zwaar geschut uit bed te krijgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik neem me elke dag zoiets voor
Wat voor regelmaat er ook is, ik ben gewoon een nachtmens
Ennuh... niks mis met handwerk toch?quote:
Och, er is nog geen verkeerd woord gevallen toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef Liekje het volgende:
hahahaa eruggg
ik heb hier morgen een vet probleem als dit zo door gaat !
lol
![]()
Neuh.. dat is fokgebonden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En laat JD nou net voor de hand zijn![]()
Hoop niet dat ze dat op het andere forum ook gaan toepassen
Goed zo!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef Zebbie het volgende:
Voor de mensen die er gisteren avond nog bij waren, m'n wiskunde proefwerk ging oké!!
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:00 schreef Liekje het volgende:
Ik ga !
een hele fijne avond/nacht nog met zijn allen ..
het was me een waar genoegen !
Groeten !
Way to go Zebbiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef Zebbie het volgende:
Voor de mensen die er gisteren avond nog bij waren, m'n wiskunde proefwerk ging oké!!
En dat houden we zo hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, er is nog geen verkeerd woord gevallen toch?
Groeten terug, uiteraard. Grappige kennismaking zoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:00 schreef Liekje het volgende:
Ik ga !
Groeten !
Ik heb wel de mazzel dat ik 's ochtends geen moeite heb met opstaan, heb wel vaak in de middag een dip.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb ik ook een beetje, 's avonds niet moe te krijgen en 's ochtends alleen met zwaar geschut uit bed te krijgen
Neuh, ik doe het nooit ten minstequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:01 schreef Liekje het volgende:
Help me...moet ik uitloggen of zo?????????
Het venster dichtklikken is genoeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:01 schreef Liekje het volgende:
Help me...moet ik uitloggen of zo?????????
Ik ben als ik eenmaal een half uur uit bed ben de hele dag wakkerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb wel de mazzel dat ik 's ochtends geen moeite heb met opstaan, heb wel vaak in de middag een dip.
Het was zeker leuk !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Groeten terug, uiteraard. Grappige kennismaking zo.
Doei mam van Liekjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:00 schreef Liekje het volgende:
Ik ga !
Groeten !
Dat klinkt ook al weer zó fout..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:02 schreef petre86 het volgende:
kan iemand mijn scroll-vinger masseren? ik let niet genoeg op
trusten moeder van liekje
Ik heb nooit regelmaat gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik neem me elke dag zoiets voor
Wat voor regelmaat er ook is, ik ben gewoon een nachtmens
hehehe zal die blij mee zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook al weer zó fout..
Laat dat hans maar doen vrijdag
Een ijsje eten..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehehe zal die blij mee zijn
wat gingen wij nou ookalweer doen?
oja![]()
een bepaald ijsje eten
Dat hangt geheel van het type ijsje af, uiteraard.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
Een ijsje eten..ahuh!
Even kijken hoe de rest reageert..
Zo'n heerlijke, uitschuifbare calippo natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat hangt geheel van het type ijsje af, uiteraard.
Goeie tip.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
Zo'n heerlijke, uitschuifbare calippo natuurlijk
I would be one of those..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:06 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga ook slapen, deze wilde ik nog nog even met jullie delen:
http://apb347.zattevrienden.be/zakje.avi
Voor de ex-AH medewerkers
Trusten
Whehehe ik moest er weer om lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:06 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga ook slapen, deze wilde ik nog nog even met jullie delen:
http://apb347.zattevrienden.be/zakje.avi
Voor de ex-AH medewerkers
Trusten
Vorige keer dat ik er eentje at.. heb ik me achteraf doodgelachen om het gezicht van de jongen die een stukje verderop zat..quote:
Daar is iedereen stil van geloof ikquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
Vorige keer dat ik er eentje at.. heb ik me achteraf doodgelachen om het gezicht van de jongen die een stukje verderop zat..
Zonde, na die opleving van daarnet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
Het is weer BeFiaans dood...
Iedereen zit zich af te vragen.. dat was ik niet.. ehhh.. toch?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:21 schreef Zebbie het volgende:
Ik ga slapen 14.gif
Truste, 13.gif.quote:
Zeker.. nou ja.. je weet wat ze zeggen he.. gezelligheid kent zijn grenzen.. (quote:
Dat blijkt weder.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:
Zeker.. nou ja.. je weet wat ze zeggen he.. gezelligheid kent zijn grenzen.. (!)
Naja.. we kunnen hem samen vol makenquote:
Doe iig 14.gifquote:
13.gif test:quote:
WJDZquote:
Goed plan, ik hoef morgen toch niet op tijd op.quote:
Och, je vindt de aansluiting wel weer. Er zijn nu enkel nog ouwe rotten, dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Ik lijk ergens de connectie met BeF verloren te hebben
Niks persoonlijks, het is een gevoel.
Daar schijnen meer mensen last van te hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Maar wel weer een nieuwe user erbij vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
Daar schijnen meer mensen last van te hebben..
De 'moeder' van liekje?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar wel weer een nieuwe user erbij vandaag
Weet niet, op de een of andere manier lijkt het voor mij niet meer te werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, je vindt de aansluiting wel weer. Er zijn nu enkel nog ouwe rotten, dus dat moet lukken.
Nu de oorzaak daarvan weten te vinden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar schijnen meer mensen last van te hebben..
De nieuwigheid is er van af..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet niet, op de een of andere manier lijkt het voor mij niet meer te werken
[..]
Nu de oorzaak daarvan weten te vinden.
Denk niet dat dat de reden is, de NB heb ik ook tijdenlang in gepost en dat verveelde niet.quote:
Dat mocht ook wel eens na bijna 200 delen, 'Janetje'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:29 schreef Janetje het volgende:
De nieuwigheid is er van af..
Tja.. Er zal ook een groot deel bij zitten dat het hier gewoon niet zo heel druk is..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk niet dat dat de reden is, de NB heb ik ook tijdenlang in gepost en dat verveelde niet.
Hihi.. hij noemde me 'Janetje'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel eens na bijna 200 delen, 'Janetje'.
Ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Hmm... ik haak juist bij die 1-pagina-per-minuut slowchat af.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
Tja.. Er zal ook een groot deel bij zitten dat het hier gewoon niet zo heel druk is..
Dat schiet ook niet echt op..
Druk hoeft van mij ook niet echt, het is een gevoel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. Er zal ook een groot deel bij zitten dat het hier gewoon niet zo heel druk is..
Dat schiet ook niet echt op..
Helemaal zelf bedacht ook, die aanhalingstekens.quote:
Daarval ik niet onder hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Druk hoeft van mij ook niet echt, het is een gevoel.
Nu vind ik het bijvoorbeeld okay.
Misschien is de oorzaak dat er vaak van die, hoe noem je zoiets, wannabe brakers tussen zitten?
Weet het ook niet echt, kan mijn vinger er ook niet op leggen.
Het is dan ook nog geen 2 uurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoorAleen zal ik iets minder lang online zijn 's nachts
Er moet een nieuwe SC voor 's nachts komenAl betwijfel ik of ik daar nog veel aan mee doe wegens mijn studie ambities momenteel
Ligt eraan hoe snel mijn internetverbinding isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm... ik haak juist bij die 1-pagina-per-minuut slowchat af.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daarval ik niet onder heDie wannabee brakkers
Binnenkrt wel vrees ik
Ach misschien komen we er nog wel eens achter..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Druk hoeft van mij ook niet echt, het is een gevoel.
Nu vind ik het bijvoorbeeld okay.
Misschien is de oorzaak dat er vaak van die, hoe noem je zoiets, wannabe brakers tussen zitten?
Weet het ook niet echt, kan mijn vinger er ook niet op leggen.
Knap hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Helemaal zelf bedacht ook, die aanhalingstekens.
Wie weet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach misschien komen we er nog wel eens achter..
Tot die tijd.. tja... af en toe langskomen is toch wel een beetje gezellig?
Slaap lekker DaMookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nu iig slapen
Nachtbraker of niet
Truste PS![]()
![]()
![]()
en alle andere
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wrijf het er nog eens in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
Ik open zelfs een nieuw deeltje wat JD dan zo nodig weer moet aanpassen
Beetje wrijven kan toch geen kwaad?quote:
Ach als je maar de goeie richting in wrijft..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Beetje wrijven kan toch geen kwaad?
Én op de juiste plaats kan ook geen kwaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
Ach als je maar de goeie richting in wrijft..
Altijd tegendraads toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach als je maar de goeie richting in wrijft..
Op straat is het natuurlijk uitgesloten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Én op de juiste plaats kan ook geen kwaad.
Precies.. wat heb je aan wrijving als het verkeerd gelokaliseerd is...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Én op de juiste plaats kan ook geen kwaad.
It wouldn't be any fun to do it the right way..quote:
Verkeerd lokaliseren is immer fout.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:53 schreef Janetje het volgende:
Precies.. wat heb je aan wrijving als het verkeerd gelokaliseerd is...
U heeft gelijk.. verkeerd gelokaliseerd is niet gelokaliseerd...quote:
+2 Scherpquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:04 schreef Janetje het volgende:
U heeft gelijk.. verkeerd gelokaliseerd is niet gelokaliseerd...
Je word ouder JD geef het maar toe, je wilt er alles aan doen maar je weet niet hoequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:05 schreef JDude het volgende:
[..]
+2 Scherp
Waar is de tijd dat ik nog wel eens tot half 5 ofzo achter de PC zat...
Tegenwoordig slaat de vermoeidheid na 2'en meestal wel toe.
Bij mij is die tijd nog lang niet voorbij denk ik..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:05 schreef JDude het volgende:
[..]
+2 Scherp
Waar is de tijd dat ik nog wel eens tot half 5 ofzo achter de PC zat...
Tegenwoordig slaat de vermoeidheid na 2'en meestal wel toe.
Wist ik het maar, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
Je word ouder JD geef het maar toe, je wilt er alles aan doen maar je weet niet hoe
Wijsheid komt met de jaren zegt menquote:
Truste!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
Wijsheid doet mij nu besluiten om af te taaien en mijn bedje op te zoeken.
Trusten voor zo JD en Janetje![]()
Welterusten PS!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
Wijsheid doet mij nu besluiten om af te taaien en mijn bedje op te zoeken.
Trusten voor zo JD en Janetje![]()
Ik ben trots op ons..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:27 schreef JDude het volgende:
Goh, blijf ik tóch nog eens als een van de laatsten over
Inderdaad zeg, niet gaan overdrijven hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:29 schreef Janetje het volgende:
soort van dan...
Eigenlijk is het best zielig...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, niet gaan overdrijven he
Ochja, anders was ik nu aan het slapen waarschijnlijk...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook al weer zó fout..
Laat dat hans maar doen vrijdag
Ouwe koeien quotes uit de sloot halen...quote:
Nou, wat ik er zo van terug las was het niet echt voor het eerst. Niet op een forum in ieder geval. Waarschijnlijk gewon de bovenste in de AT?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:39 schreef JDude het volgende:
En wat ik me ook nog steeds afvraag... hoe komt iemand die -waarschijnlijk- voor het eerst per ongeluk op Fok! post, in godsnaam in BeF terecht?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:39 schreef JDude het volgende:
En wat ik me ook nog steeds afvraag... hoe komt iemand die -waarschijnlijk- voor het eerst per ongeluk op Fok! post, in godsnaam in BeF terecht?
Dit kon ik écht niet over mijn kant laten gaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Ouwe koeien quotes uit de sloot halen...
Mwah, daar twijfel ik eigenlijk nog niet eens aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:Wat dacht je van.. het was niet haar moeder? (mijn eerste gedachte.. )
Ach kom op.. als of je zijn handje niet zou willen masseren..quote:
Dan is het goed..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, daar twijfel ik eigenlijk nog niet eens aan.
Het is al laat hč, 'J-tje'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:43 schreef Janetje het volgende:
aangeworden
Het ging over z'n vinger! Z'n scrollvinger nog wel! Je geeft Janetje één scrollvinger en ze pakt gelijk je hele muishandquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach kom op.. als of je zijn handje niet zou willen masseren..![]()
Steijn komt btw niet..Zijn we weer met z'n 4en.. ik organiseer verdammt nochmal echt geen meets meer
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het ging over z'n vinger! Z'n scrollvinger nog wel! Je geeft Janetje één scrollvinger en ze pakt gelijk je hele muishand
Ver-assendMaar hoezo 'weer' met z'n vieren?
Is het zo erg dan? Maar goed dat Roel niet komt dan, voor zijn gezondheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:48 schreef Janetje het volgende:
[..]het is zeker laat
..
Koorts helpt ook niet though..
Mja.. beetje koorts maar..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Maar goed dat Roel niet komt dan, voor zijn gezondheid
ach.. dat wij aangestoken worden is niet erg hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Maar goed dat Roel niet komt dan, voor zijn gezondheid
Ik ben er niet over begonnenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]Naja... ik dacht, als je toch met één vinger bezig bent..
Maar waar gįįt dit over? Heheheheh..
Inderdaad.. vorige twee meets waren we met z'n drieėn.. Dat jij komt.. tja het gemiddelde gaat dan wel weer omhoog natuurlijk...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach.. dat wij aangestoken worden is niet erg he![]()
ik heb het er wel voor over, bovendien hebbik toch al koppijn en ben verkouden.. als immer
hoi hans
Je verstoort helemaal niets..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:54 schreef JDude het volgende:
Hmm, volgens mij verstoor ik de voorbereidingen voor een meet hier
Ik heb nog niks gehaald.. wou het vandaag doen.. maar ja.. moeder natuur stak daar een snotterend stokje voor..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen
Hoeveel drank heb je inmiddels ingeslagen? Ik denk dat we niet zoveel nodig hebben als dat je eerst dacht
Oh, dan is het goed!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:56 schreef Janetje het volgende:
Je verstoort helemaal niets..Dit is niet de voorbereiding van een meet.. meer een groep mensen die semi-ongedwongen toevallig bij elkaar langs gaan op een adres in Een zeer zuidelijke stad..
Ehm, ik denk dat bij Roel de besmetting iets, tsja, directer is denk het goede woord, zou verlopenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach.. dat wij aangestoken worden is niet erg he![]()
ik heb het er wel voor over, bovendien hebbik toch al koppijn en ben verkouden.. als immer
hoi hans
Welnee, anders kom je gewoon ook. Plek zat, meer dan de helft heeft afgezegdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:54 schreef JDude het volgende:
Hmm, volgens mij verstoor ik de voorbereidingen voor een meet hier
Suske & Wiske en de Snotter Stokquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehaald.. wou het vandaag doen.. maar ja.. moeder natuur stak daar een snotterend stokje voor..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
Welnee, anders kom je gewoon ook. Plek zat..
quote:meer dan de helft heeft afgezegd
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inkoppertjes zijn tof [afbeelding]
Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
Welnee, anders kom je gewoon ook. Plek zat, meer dan de helft heeft afgezegd
Vrijdag..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
Morgen, overmorgen en zaterdag ben ik al volgeboekt
Een goeie wakkerheidsperiode..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints wakker
goed, met jou?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een goeie wakkerheidsperiode..
Hoe staat ie?
Wel eens beter geweest, wel eens slechter geweest.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
goed, met jou?
have we met before?
Ik zie het! Maar het zit (!) wel goed met m'n voet. Ik loop weer als een kievit en het is weer bijna net zo snel verdwenen als dat het gekomen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]!!
Hoe staat het met uw pootje?
(Let op het subtiele gebruik van het woord 'staat')
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Waar? Wanneer?
Morgen, overmorgen en zaterdag ben ik al volgeboekt
Piest persas dus!quote:
Aangenaam. Williequote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel eens beter geweest, wel eens slechter geweest.
En nee, ik kan niet zeggen dat genoegen wel eens te hebben gehad. Janetje, aangenaam.
Ik zeg nu, in the blind, dat je een nieuwe fotoboek spiekert hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel eens beter geweest, wel eens slechter geweest.
En nee, ik kan niet zeggen dat genoegen wel eens te hebben gehad. Janetje, aangenaam.
Ik ben alleen bang dat de laatste trein uit die subsidieregio wel erg vroeg vertrektquote:
Van het zeldzame ras Fok!kos Nachtbrakerosquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ook nachtbraker?
Ik werd ook al betrapt waar ik bij stondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef rompompom het volgende:
Ik zeg nu, in the blind, dat je een nieuwe fotoboek spiekert hebt
jij ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die oogkleppen mag u ophouden.. dat heeft u misquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beetje ziekjes.. maar niets dat niet snel weer over is hopelijk..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Aangenaam. Willie
wat is er medium dan?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie het! Maar het zit (!) wel goed met m'n voet. Ik loop weer als een kievit en het is weer bijna net zo snel verdwenen als dat het gekomen is.
(Let op het subtiele gebruik van het woord 'gekomen')
Ik zei gekomen, 3x
Zelfs ikquote:
zeg maar Wouter.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beetje ziekjes.. maar niets dat niet snel weer over is hopelijk..
Wat brengt u op dit late uur naar BeF Willie? (mag ik Willie zeggen?)
Nou dan ik ook maar..quote:
Taxi?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de laatste trein uit die subsidieregio wel erg vroeg vertrekt
Toch vervelend als je de volgende ochtend 5.45 weer moet werken
Spaanse variant?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Van het zeldzame ras Fok!kos Nachtbrakeros [afbeelding]
En érg dat je het vondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werd ook al betrapt waar ik bij stond
quote:
De post boven deze doet mij vermoeden dat het inmiddels veranderd isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die oogkleppen mag u ophouden.. dat heeft u mis
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:16 schreef petre86 het volgende:
ik taai eens af ( als in gaan slapen enzo)
Ik ga ook zo, wekker om kwart voor acht, vliegtuig halen enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:16 schreef petre86 het volgende:
ik taai eens af ( als in gaan slapen enzo)
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zeg maar Wouter.
net bezoek gehad, geen zin om te slapen. rook nog een jointje, pak nog een biertje
enzo
Dat moet vast net lukken... van een maandsalarisquote:
Tssk, kijk dan ook nietquote:
waar ga je heenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga ook zo, wekker om kwart voor acht, vliegtuig halen enzo
Trusten!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]Zeg maar Wouter zegt ie dan
![]()
Nou Wouter, welkom bij deze gezellige gemeenschap.. (god wat klinkt dit als een sekte..![]()
![]()
)
quote:
Verklap het nou niet meteen, zo scoren we nooit nieuwe ledenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]Zeg maar Wouter zegt ie dan
![]()
Nou Wouter, welkom bij deze gezellige gemeenschap.. (god wat klinkt dit als een sekte..![]()
![]()
)
quote:
Tsja, je moet er wįt voor over heben hč! Ik weet het goed gemaakt, dan hoef jij niet mee te betalen met de drank, dat compenseert aardig zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat moet vast net lukken... van een maandsalaris
Bang voor yvonne?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:20 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
![]()
ja dank je...ik zit hier echter al een tijdjeik kom alleen niet veel in ONZ (meer) (yvonne
)
Dat was tevens mijn PI, ja.quote:
swets is gelukkig al pleitequote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verklap het nou niet meteen, zo scoren we nooit nieuwe leden
[..]
't is toch ongelooflijk he?quote:
ik heb nog met yvonne gemaildquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bang voor yvonne?
Ruzie met yvonne?
yvonne achteraf niet meer teruggebeld?
Al het bovenstaande?
Oeps.. sorry... Zul je het niet tegen de goeroe zeggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verklap het nou niet meteen, zo scoren we nooit nieuwe leden
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik heb nog met yvonne gemaild
kijk uit he...je weet wat er in Utah is gebeurdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeps.. sorry... Zul je het niet tegen de goeroe zeggen?
BC aan Brechtje, natuurlijkquote:
Ik verbreek het contact met Meppel in stante pedequote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeps.. sorry... Zul je het niet tegen de goeroe zeggen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik verbreek het contact met Meppel in stante pede
Die van jezelf of van je kommenpoeter?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik wil trouwens niet veel zeggen, maar am moment bin ich mein disk aan het defragmenteren!
je voegt de daad wel bij het woordquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik verbreek het contact met Meppel in stante pede
mijn eigen disk..ik heb er 2 inzittenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van jezelf of van je kommenpoeter?
de rust, en droom fijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:27 schreef JDude het volgende:
Hoe het ook zij, ik ga mijzelf ontdooien onder de dekens. Welterusten, u allen.
Oh, dan is het zeker naar Zwolle doorgeschakeld!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik ken niemand hoor, die momenteel in meppel zit?
Welterusten BeFmodje..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:27 schreef JDude het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dan is het zeker naar Zwolle doorgeschakeld!
Insgelijksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:27 schreef JDude het volgende:
Is Hij de goeroe dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dan is het zeker naar Zwolle doorgeschakeld!
ik kom hier niet zo vaakquote:
Je geeft het antwoord al door 'Hij' met hoofdletter te deponeren! Hij doet wel elke dag z'n best om een goed voorbeeld te geven aan z'n volgelingen in ieder geval, dacht ikquote:
Dat is niet jouw schuldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik kom hier niet zo vaak
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:31 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik kom hier niet zo vaak
Mjah.. daar heb je wel gelijk in.. en wįt voor een voorbeeld..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al door 'Hij' met hoofdletter te deponeren! Hij doet wel elke dag z'n best om een goed voorbeeld te geven aan z'n volgelingen in ieder geval, dacht ik
ik zou beter mijn best kunnen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is niet jouw schuld
Maar soms glipt het er tussendoor, het is een spasme, niet te stoppen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]Troost je.. mensen die hier wel vaak komen snappen er ook geen drol van
.
quote:
is daar iets mis mee?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:35 schreef rompompom het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom Peet in z´n eigen fotoboek aan het spammen is?
Dat ding heb ik ook op mn msnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:36 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
iemand een potje trivia-bot op msn?
ik ben al 2 dagen verslaafdquote:
Wat is er Willie Wouter?quote:
Op zich best een goed voornemen voor deze Ramadanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik zou beter mijn best kunnen doen
Hij hoeft hier maar één topic terug te lezen en dan weet-ie volgens mij ook genoegquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]!!
Het is meer.. ehmm.. -mensen die andere mensen op msn hebben- humor.. maar we zullen het proberen te beperken..
Willie Wonkaquote:
Ik doe ook aan de ramadan...ben sinds kort werkeloos..gaat wat laat naar bed, en sta laat opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich best een goed voornemen voor deze Ramadan
[..]
Hij hoeft hier maar één topic terug te lezen en dan weet-ie volgens mij ook genoeg
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik ben al 2 dagen verslaafden ik ben niet de enige..half UVT doet mee
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich best een goed voornemen voor deze Ramadan
[..]
Hij hoeft hier maar één topic terug te lezen en dan weet-ie volgens mij ook genoeg
en lurkers zatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Das weer waar..
Echt geheimen zijn er geloof ik niet
Oh, da's op zich wel kut, ik heb dat een jaar geleden ook twee-en-een-halve maand gehad. Maar voor je postgemiddelde is het niet slecht neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:40 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Ik doe ook aan de ramadan...ben sinds kort werkeloos..gaat wat laat naar bed, en sta laat op
Hier val ik dan weer helegaar buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:40 schreef Janetje het volgende:
[..]nee ik doe het slechts heel af en toe
Voeg me maar toe, doen we een klein potje
Op msn kan je een botje toevoegen die trivia-vragen naar je toe gooit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier val ik dan weer helegaar buitenIk heb werkelijk geen flauw idee waar het over gaat
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op msn kan je een botje toevoegen die trivia-vragen naar je toe gooit.
daaromquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, hup, ksst, naar bed jij.
Hoewel, dit is pas de tweede keer dat je het zegt
Op jouw commando zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:50 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaalallaaa posten kreng!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |