Ik weet het ook alleen omdat het de dag na dierendag is, van die andere weet ik het ook niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn honden jarig zijn.
Maar ik zal wel eens even wat lekker kipvlees ofzo voor ze halen vandaag, want ik heb toch nog niets ontdooid.
Nou ze in iedergeval al lekker verwend en niet uit mijn buurt weg te slaan nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:56 schreef Randa_v het volgende:
Denk dat ze dadelijk nog lekker wat kattenmelk krijgen en snoepjes.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef Raenius het volgende:
Gisteren een radiografisch bestuurbare muis gekocht
Vanavond eens testen
Ik moest even doorgeven van je vriendjes dat ze graag een kauwstaafje met druivensuiker willen. Maar heul veul knuffels en foto's van ze maken vinden ze ook primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik zal mijn moeder weer een extra suikerklontje geven
Ja die ken ik.. de illegale versies gaan wel tot 200 meter.. ik kreeg er soms hele verdieping van de tegenovergelegen flat mee uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef Kaap het volgende:
Ik heb trouwens van een mede-fokker een laserpointer. Schitterend, de kittens rennen zich helemaal suf en als ik hem uitzet zitten ze 5 minuten daarna nog te kijken waar dat rode stipje is heengegaan.
En wat ga je er dan mee doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Ik zal op weg naar huis proberen wat loslopende katten te lokken.
Maar dat doe ik eigenlijk elke dag.
gewoon, aaien.quote:
Bestaat zoiets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef Raenius het volgende:
Gisteren een radiografisch bestuurbare muis gekocht
Vanavond eens testen
daar zullen ze je ultiem dankbaar voor zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef MrWes het volgende:
Owjah, ze mogen vanavond naar de dierenarts! 2e vacinatie en we zullen te horen krijgen hoe oud ze nu werkelijk zijn. De vorige schatting was dat ze rond 1/2 juni geboren zijn. Ik ben benieuwd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |