Allemachtig, wat een monsterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ook maar hier...
http://people.freenet.de/skoft2/Bolle_kat.wmv
Dit is dierenmishandeling wat mij betreft, om het zover te laten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ook maar hier...
wow, dat dat beest nog kan traplopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dan ook maar hier...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
Voor je dieren zorgen moet je elke dag goed doen, niet alleen op 4 oktober
Als hij het bont opeet/opkauwt: heb je al geprobeerd muisjes van een ander materiaal dan konijnebont te geven ? Of sloopt 'ie gewoon alles ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:20 schreef detulp050 het volgende:
Hij krijgt vandaag nieuwe speelmuisjes (gaan maximaal een dag mee en dus blijf ik ze niet kopen)...
Kook je die gewoon gaar en geef je dat als kluifvoer aan je kat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Vanavond krijgen ze kippenvleugeltjes
Rauw. BARF (Biologically Appropriate Raw Food).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:24 schreef Black-Hole het volgende:
Kook je die gewoon gaar en geef je dat als kluifvoer aan je kat?
Rauwe kip? Lijkt me sterk, salmonella en zo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Rauw. BARF (Biologically Appropriate Raw Food).Gekookt is niet gezond.
Correctie, door het koken veranderd de structuur van zowel vlees als bot, bot kan daardoor gaan versplinteren, levensgevaarlijk voor je beestje!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gekookt is niet gezond.
Dacht je dat tijgers en wolven hun vlees kookten? Die dieren kunnen daar heel goed tegen. Het zijn geen mensen. Hollander, heb jij het versvleestopic gebookmarked?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:35 schreef Black-Hole het volgende:
Rauwe kip? Lijkt me sterk, salmonella en zo.
Iemand stelt een vraag. Lijkt me logisch om er dan antwoord op te geven. Dat wilde ik ff dmv linkje naar het betreffende topic, maar dat heb ik niet bij de hand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Jottum! Een topic over BARF en KVV. Die hadden we nog niet![]()
Heb ik al gevonden: Versvleesvoeding voor je huisdieren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iemand stelt een vraag. Lijkt me logisch om er dan antwoord op te geven. Dat wilde ik ff dmv linkje naar het betreffende topic, maar dat heb ik niet bij de hand.
* hollander172 mompelt iets over sterker maagzuur, korter darm/maagstelsel etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:35 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Rauwe kip? Lijkt me sterk, salmonella en zo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Jottum! Een topic over BARF en KVV. Die hadden we nog niet![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:46 schreef T1andonly het volgende:en ik ben ook nog jarig ook...
jammer dat ik geen hond meer heb wel
HAP!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je bent je ervan bewust dat dat dodelijk kan zijn voor een hond?
Ik weet het ook alleen omdat het de dag na dierendag is, van die andere weet ik het ook niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet eens wanneer mijn honden jarig zijn.
Maar ik zal wel eens even wat lekker kipvlees ofzo voor ze halen vandaag, want ik heb toch nog niets ontdooid.
Nou ze in iedergeval al lekker verwend en niet uit mijn buurt weg te slaan nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:56 schreef Randa_v het volgende:
Denk dat ze dadelijk nog lekker wat kattenmelk krijgen en snoepjes.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef Raenius het volgende:
Gisteren een radiografisch bestuurbare muis gekocht
Vanavond eens testen
Ik moest even doorgeven van je vriendjes dat ze graag een kauwstaafje met druivensuiker willen. Maar heul veul knuffels en foto's van ze maken vinden ze ook primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik zal mijn moeder weer een extra suikerklontje geven
Ja die ken ik.. de illegale versies gaan wel tot 200 meter.. ik kreeg er soms hele verdieping van de tegenovergelegen flat mee uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef Kaap het volgende:
Ik heb trouwens van een mede-fokker een laserpointer. Schitterend, de kittens rennen zich helemaal suf en als ik hem uitzet zitten ze 5 minuten daarna nog te kijken waar dat rode stipje is heengegaan.
En wat ga je er dan mee doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Ik zal op weg naar huis proberen wat loslopende katten te lokken.
Maar dat doe ik eigenlijk elke dag.
gewoon, aaien.quote:
Bestaat zoiets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef Raenius het volgende:
Vanavond eens testen
daar zullen ze je ultiem dankbaar voor zijn denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef MrWes het volgende:
Owjah, ze mogen vanavond naar de dierenarts! 2e vacinatie en we zullen te horen krijgen hoe oud ze nu werkelijk zijn. De vorige schatting was dat ze rond 1/2 juni geboren zijn. Ik ben benieuwd!
Ach bij de vorige vacinaties zaten ze te spinnen en de DA kopjes te geven, dus zo erg vinden ze het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
daar zullen ze je ultiem dankbaar voor zijn denk ik
En, 'leeft' die radiografisch bestuurbare muis nog? Ik had hem ook zien liggen maar de prijs die ze ervoor vroegen in vergelijking met de naar mijn schatting levensduur van het ding deed mij besluiten om het toch maar niet te kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:08 schreef Raenius het volgende:
Vanavond eens testen
Ze..ze..vinden het reiskoffertje leuk?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ach bij de vorige vacinaties zaten ze te spinnen en de DA kopjes te geven, dus zo erg vinden ze het niet.
Bovendien vinden ze het reiskoffertje leuk.
Maffe beesten
Japans voor "fighter/warrior" toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:51 schreef zatoichi het volgende:
... Senshi ...
Ja precies! En hij maakt zijn naam helemaal waar, mijn hele arm zit vol krassenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:19 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Japans voor "fighter/warrior" toch?
Die van mij behoren helaas tot de groep katten die niet gevoelig zijn voor catnip. Dat is een erfelijke eigenschap. En ik maar van dat gevulde speelgoed kopen, het doet ze niksquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien catnip erin leggen om Mimosa te verleiden?
Mijn ene kat vindt het ook niet bijster interessant.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Die van mij behoren helaas tot de groep katten die niet gevoelig zijn voor catnip. Dat is een erfelijke eigenschap. En ik maar van dat gevulde speelgoed kopen, het doet ze niks![]()
Dit vond ik :quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:15 schreef Omkron het volgende:
Is dierendag nederlands, europees of wereldwijd?
quote:Werelddierendag
In 1929 werd 4 oktober door een groep dierenbeschermers, die tijdens een congres over bestrijding van dierenmishandeling in Wenen bijeen waren gekomen, officieel uitgeroepen tot Werelddierendag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |