quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef Pracissor het volgende:
wanneer men een universitaire opleiding gaat doen mag men wel verwachten dat je enige nuance kan aanbrengen.
ik vind die best sympathiekquote:(denkend aan alle Bush en Balkende haters)
Balkenende?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef MoChe het volgende:
zo... hier weer verder met blaaten dan maar...
Deel 1-->"Slowchat" der Politicologen
laatste post:
[..]
[..]
ik vind die best sympathiek![]()
hehe cool, ik vind hem ook wel sympathiek, maar pas op!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef MoChe het volgende:
nee... mensen die kritiek hebben op georgie
hehe, hier heb je het alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:16 schreef MoChe het volgende:
lol je begrijpt me niet![]()
ik heb geen sympathie voor georgie maar wel voor mensen die krietiek op hem hebben
de NDSAP en/of NSB kan je niet vergelijken met een partij als het Vlaams Blok. Zij pleitte namelijk voor een totale systeemsverandering en verheerlijkte geweld, oftewel de ideologie facisme. Een partij als Vlaams Blok is misschien radicaal rechts maar niet facistisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef MoChe het volgende:
dat je daar mee in discussie dient te gaan?
vind ik niet. een groepering met zulke ideeen hoor je niet te discussieren als ze zich niet op een normale manier gedragen en fascistisch ideen uitdragen. je gaat toch ook niet in discussie met de NDAP of de NSB als die zouden bestaan?![]()
de cp is verboden en die zijn ook niet populairquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef Pracissor het volgende:
Overigens kan men zien dat negeren etc. een totaal omgekeerd effect heeft, ze komen in een underdog positie en worden daardoor populairder.
als je moslim extremisten aandacht gaat geven gaan ze meer geweld gebruiken omdat ze denken dat hun acties iets bereikenquote:Of ze gaan underground en radicaliseren, daarom moet men ook altijd de dialoog aan blijven gaan met radicale moslims.
Dat was dus exact wat ik bedoelde. Heel generaliserend gezegd denk ik niet dat VB-ers mijn type mensen zijn omdat het voor mij te extreem is. Met VVD mensen heb ik dat over het algemeen helemaal niet, en heb dus ook genoeg vrienden die VVD stemmen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Exact. En daarnaast heb ik helemaal geen behoefte om met iedereen over politiek te praten en ik heb ook geen interesse om mensen bij voorbaat op basis van hun politieke standpunten te diskwalificeren. Nu zijn de meeste Vlaams Blokkers vast niet types waarmee ik snel bevriend zou worden maar ja, dat heb ik met SP'ers ook..
De CP is dan ook een heel ander verhaal dan het VlaamsBlok.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef MoChe het volgende:
[..]
de cp is verboden en die zijn ook niet populair
[..]
als je moslim extremisten aandacht gaat geven gaan ze meer geweld gebruiken omdat ze denken dat hun acties iets bereiken
ik bedoel idd ook radicalen maar mensen in het algemeen die de samenleving "bedreigen" dienen uitgesloten te worden van de maatschappij, of ze dat met geweld doen of met woorden maakt niet uit naar mijn mening..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De CP is dan ook een heel ander verhaal dan het VlaamsBlok.
Moslim extremisten en moslim radicalen is ook iets heel anders, extremisten is een benaming die vaak wordt gebruikt voor moslims die geweld gebruiken om hun doel te bereiken, de term radicalen wordt gebruik om moslims aan te duiden die radicale ideeen hebben maar niet per definitie geweld gebruiken
enkeltje Auswitz?quote:Uiteraard moet er niet gesproken worden met extremisten, die moeten worden 'verwijderd'.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mensen moeten eens uit de 2e Wereld Oorlog komen, te pas en te onpas wordt Anne Frank, de Holocaust en Hitler er overal met de haren bijgesleept. Ten eerste degradeerd dit de werkelijke gruwelijke gebeurtenissen door het te vereenzelvigen met hedendaagse relatief geziene futiliteiten, ten tweede loopt een vergelijkenis door de totaal andere variabelen totaal mank, moslim-extremisten zijn bijvoorbeeld geen joden.
Het moet "degradeert" zijn! Maak zulke fouten niet bij Rudy "de Verschrikkelijke" Andeweg want dan kost het je punten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:43 schreef Pracissor het volgende:
Ten eerste degradeerd dit de werkelijke gruwelijke gebeurtenissen
Ik vind het nu al een sympathiek mens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het moet "degradeert" zijn! Maak zulke fouten niet bij Rudy "de Verschrikkelijke" Andeweg want dan kost het je punten.![]()
In werkelijkheid valt hij eigenlijk best mee, althans ik heb altijd goede cijfers van hem gekregen. Maar hij heeft de naam een vervelende man te zijn die altijd moeilijk loopt te doen. Omdat ik vind dat deze mythe behouden moet blijven voor volgende generaties politicologen doe ik hier echter alsof hij de meest afschuwelijke man is die er bij politicologie rondloopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een sympathiek mens.
Het was echt geen reet aan, nu weet ik in ieder geval wat ik NIET wil. 1 van de bestuursleden had spaghetti bolognaise gekookt & op een rare manier was daar as ingeflikkerd…quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef thettes het volgende:
Trouwens veel plezier in nijengasselterveen (o.i.d.)![]()
Sorry, laat ik het toelichten: zij stemde op LN omdat de lijsttrekker, Haitske, haar beste vriendin is… Dat vertelde ze zelf & beaamde dat het niet bepaald “politiek verantwoord” was. Daar bracht ze verandering in door helemaal voor de VVD te gaan. Haar belangrijkste argument: ik ben voor legitimatieplicht, want het is efficiënt bij terrorismebestrijding.quote:[quote]Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Pracissor het volgende:
Dat belooft natuurlijk niks goeds, gelijk een cordon sanitaire opwerpen!
Niet zeiken, welles een PUNTquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het moet "degradeert" zijn! Maak zulke fouten niet bij Rudy "de Verschrikkelijke" Andeweg want dan kost het je punten.![]()
Ok, zij was dus niet extreem rechts, maar extreem dom. Iemand die op Haitske stemt kan je idd niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Rahja het volgende:
Sorry, laat ik het toelichten: zij stemde op LN omdat de lijsttrekker, Haitske, haar beste vriendin is� Dat vertelde ze zelf & beaamde dat het niet bepaald �politiek verantwoord� was. Daar bracht ze verandering in door helemaal voor de VVD te gaan. Haar belangrijkste argument: ik ben voor legitimatieplicht, want het is efficiënt bij terrorismebestrijding.![]()
Neem dit van me aan: nadat je jaren politicologie gestudeerd hebt vind je dat de overgrote meerderheid van het electoraat onzin uitkraamt en neem je steeds minder mensen serieus als het om politiek gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok, zij was dus niet extreem rechts, maar extreem dom. Iemand die op Haitske stemt kan je idd niet serieus nemen.![]()
Aiii vervelendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef Rahja het volgende:
[..]
Het was echt geen reet aan, nu weet ik in ieder geval wat ik NIET wil. 1 van de bestuursleden had spaghetti bolognaise gekookt & op een rare manier was daar as ingeflikkerd�Wij allemaal kokhalzen & nu heb ik al 3 dagen koorts, dus ben ook niet naar de werkgroep geweest. Het was echt geen hol aan.
Overigens, werkgroep 1 heeft uitstel voor die opdracht gekregen, terwijl Mossink mij op het hart heeft gedrukt dat niemand uitstel zou krijgen. Hebben jullie erover gezeken in jouw werkgroep?
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Neem dit van me aan: nadat je jaren politicologie gestudeerd hebt vind je dat de overgrote meerderheid van het electoraat onzin uitkraamt en neem je steeds minder mensen serieus als het om politiek gaat.
quote:Overigens, werkgroep 1 heeft uitstel voor die opdracht gekregen, terwijl Mossink mij op het hart heeft gedrukt dat niemand uitstel zou krijgen. Hebben jullie erover gezeken in jouw werkgroep?
Klopt, tegenwoordig beschouw ik zelf mijn vader als een uiterst gevaarlijk persoon wat dat betreft. En het ergerlijke is dat mensen niks van je willen aannemen ondanks dat je politicoloog bent. Artsen, bouwkundig ingenieurs etc. worden als autoriteiten op hun vakgebied gezien, maar van politiek denkt iedereen verstand te hebben. Uiterst irritant is dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:. Inmiddels kom ik dicht in de buurt van de 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |