Voor welk vak heb je een hertentamen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:32 schreef MoChe het volgende:
maandag al beginnen? ik heb dan even een hertentamen, die ik overigens niet ga halen, en daarna tot 6februari vrij
Het voordeel van afstuderen is dat je dat zelf kunt bepalen. Het nadeel is dat ik daardoor zelden voor 9.30 uur mijn bed uitkom. Behalve als ik moet werken, maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:14 schreef thettes het volgende:
Wel een verschrikking om morgenochtend 8:00 al met de trein te moeten
bestuurskunde... en het ging idd niet denderendquote:Op zondag 8 januari 2006 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor welk vak heb je een hertentamen?
Holman geeft leuke colleges. Geestige vent en goede verteller. Jammer van zijn sheets, van die overhead sheets waar hij gewoon willekeurige rijtjes op neerkwakt. Akkerman is inderdaad een beetje saai en heeft daarover vorig jaar ook ruzie gehad met een vriend van mij die in de onderzoekscommissie zat. Ze kan niet zo goed tegen kritiek. Maar haar vak is echt fantastisch.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Internationalist het volgende:
Hajerwat een docent
Jammer dat we geen les meer van hem krijgen.
Ik heb PEG mede verneukt omdat die docent me totaal niet kon motiveren/inspireren. Ben een beetje bang dat het volgend semester ook eentonige robots ons gaan doceren.
Holman
Akkerman
Tillie
Azrout
voor het volgende semester, kun je daar iets over zeggen Baboon?
Holman geeft boeiende colleges en is ook betrokken bij de stof (al is ie wel behoorlijk links). Het vak zelf lag me helemaal niet, dus heb het 5x herkanst en uiteindelijk een 5,8 gekregen, maar het is niet vervelend om te volgen. Het werd vroeger altijd van 9 tot 11 gegeven op Do en Vr, hoop voor je dat dat nu niet meer zo is, maar als je kan moet je zeker gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Internationalist het volgende:
Hajerwat een docent
Jammer dat we geen les meer van hem krijgen.
Ik heb PEG mede verneukt omdat die docent me totaal niet kon motiveren/inspireren. Ben een beetje bang dat het volgend semester ook eentonige robots ons gaan doceren.
Holman
Akkerman
Tillie
Azrout
voor het volgende semester, kun je daar iets over zeggen Baboon?
Mjah, schiet alleen niet echt op zo. Maar ach, ik heb nog een maand of zes.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Half 10 is een hartstikke nette tijd.
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook uiterst boeiend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef MeneerTim het volgende:
De meeste mensen vinden Politieke Theorie een van de leukste vakken van het eerste jaar. Eert daarentegen volgt liever vakken als Feminisme in de polder: De high five tussen Bas van der Vlies en Cisca Dresselhuys.
Hoofdvraag is nog niet exact geformuleerd, maar ik zit in ieder geval in het woningbouw groepje.. wat doe jij, feminisme?quote:
Mijn studievrienden (lees: de mensen die ook studiepunten halen) vonden het allemaal een kutvak, MrTim. Maar goed, hou jij je maar bezig met moddergooien, dan studeer ik ondertussen wel af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:49 schreef MeneerTim het volgende:
De meeste mensen vinden Politieke Theorie een van de leukste vakken van het eerste jaar. Eert daarentegen volgt liever vakken als Feminisme in de polder: De high five tussen Bas van der Vlies en Cisca Dresselhuys.,
!
Dat hangt van de docent af. In principe wordt er op de dies geen college gegeven, maar er zijn docenten die dat wel doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:17 schreef MoChe het volgende:
pff gaan de colleges vandaag door na 12.00u???? voor politicologen in leiden that is...![]()
hmm ik heb niks gehoord aangezien ik mijn hc van vanochtend heb gemist :\ kheb ook les van zoon jonkie in de werkgroep straks dus kwee nie of zij zich daar ook aan houdt ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hangt van de docent af. In principe wordt er op de dies geen college gegeven, maar er zijn docenten die dat wel doen.
Foute avatar heb je trouwens.![]()
Statistiek van Irwin?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef MoChe het volgende:
[..]
hmm ik heb niks gehoord aangezien ik mijn hc van vanochtend heb gemist :\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |