Ja zoiets jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef freddygonzales het volgende:
Wat zei je? Ga es dood?!!! of iets in die trant..............
Je was niet duidelijk ?quote:Helaas was ik vergeten dat ik duidelijk moest zijn, dus ik bel even later terug. Ze nam niet op, maar ik sprak op dr voicemail in dat ze nog een dikke knuffel van me kreeg.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
of met je pik op der voorhoofd slaan...
Alweer..quote:
Jij noemt dit wel duidelijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je was niet duidelijk ?
Huk ?
Volgende keereerst maar eens bedenken waaroverje het gaat hebben als je belt, kan handig zijn
Hoe vaak gaat dit nog gequote worden?quote:
Ja klote dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Alweer..![]()
Tis weer in de mode- die lemmingen.![]()
Net zo lang totdat je begrijpt hoe je vrouwen moet behandelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:12 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat dit nog gequote worden?
Ik vind het al klote genoeg
lol oh ja nu je het zegtquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef zapsel het volgende:
[..]
Net zo lang totdat je begrijpt hoe je vrouwen moet behandelen![]()
En niet alleen met je pik denkt enzo , suc6!![]()
Heeeel soms ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja klote dingenAl zijn er weleens ooit goeie
HEEEEEL zelden
Hoi Bren
ze wil gewoon neuken, niet dat gezeik eromheen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Jij noemt dit wel duidelijk?![]()
En ik bedoelde dat ik duidelijk moest laten merken dat ik dr wilde, en daarom belde ik ook terug, jeweetwel![]()
Alleen lief bij verdriet. Maar dit heb ik laatst nog gezegd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Wij vrouwen willen een duidelijke man... geen lieve man !
Truste danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heeeel soms ja.
Hai Damook
En ik zeg alvast doei.. ik ga nml zo slapen.![]()
![]()
Ja en de conclusie die ik ondertussen zelf getrokken heb is dat ik te lief benquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Alleen lief bij verdriet. Maar dit heb ik laatst nog gezegd.
Een populair onderwerp
Ja bij verdriet en.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Alleen lief bij verdriet. Maar dit heb ik laatst nog gezegd.
Een populair onderwerp
Dus alleen en man die je verrot scheldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Wij vrouwen willen een duidelijke man... geen lieve man !
jij ookal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja en de conclusie die ik ondertussen zelf getrokken heb is dat ik te lief ben
Yup!quote:
Nee natuurlijk niet Lullo....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
Dus alleen en man die je verrot scheld
een die niet lief doet , en je elke keer een corrigerende tik geeft als je teveel naar links kijkt![]()
mwa , iedereen zijn eigen gram denk ik danmaar![]()
Mijn laatste ex maakte het uit met de smoes, je bent meer vriend als DE vriend, nu snap ik dat ik gewoon te klef en lief wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef zapsel het volgende:
[..]
jij ookal!![]()
is dat mode ofzo , dat vrouwen mannen te lief vinden?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Lullo....
Maar lief is saai en voorspelbaar... lief is het gewoon net niet.
Dat jij het nou meteen heel de andere kant opgooit is jouw beperking even.
geeft niets, verder ben je wel lief....![]()
OMG!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn laatste ex maakte het uit met de smoes, je bent meer vriend als DE vriend, nu snap ik dat ik gewoon te klef en lief wasal zal ze dat niet toegeven.
ik heb mijn ex vandaag verrot gescholden , omdat zij toen wij wat hadden met 2 andere mannen zat te rotzooienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn laatste ex maakte het uit met de smoes, je bent meer vriend als DE vriend, nu snap ik dat ik gewoon te klef en lief wasal zal ze dat niet toegeven.
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
OMG!
je bent liever haar broertje als haar geliefde?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |