In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef Alcarin het volgende:
Bwah.
Het is ook nooit goed he..eerst loop ik te klagen dat mannen eens duidelijker moeten zijn..
en nu word ik helemaal gestoord van een (op zich leuke) jongen die lief en klef en alles loopt te doen.
![]()
Zit er dan niks tussen? Kan je niet gewoon even rustig doen?![]()
Gaat ie bellen om me succes te wensen met een presentatie, spreekt ie in op mijn voicemail. Ok, dat kan nog wel. Gaat ie 5 minuten daarna terugbellen en nog inspreken dat ie vergeten was een knuffel te geven..![]()
Doe toch eens even snel normaal zeg!
Ik dacht ik zeg het even; ergo: loop niet zo te zeiken om niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef vosss het volgende:
[..]
In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.
Dat weet ik.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef vosss het volgende:
In afrika gaan elke dag duizenden kindjes dood van de honger.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:31 schreef tong_poh het volgende:
Oh ja en nog een dikke knuffel!
Was ik het bijna vergeten.
Toch jammer dat ie geen internet heeft enzo...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Life het volgende:
Dat is de laatste keer dat ik iets inspreek op je voicemail, ondankbare hond.
Ja, er zijn nog mensen die een echt leven hebben.quote:
dat bericht plaatste hij vanaf mijn computer hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Toch jammer dat ie geen internet heeft enzo...
Jij dus niet???quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog mensen die een echt leven hebben.
you tell her!quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef PUBsnolletje het volgende:
Aandachtshoer
Hij heeft geen leven, hij belt je om de 5 minuten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog mensen die een echt leven hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |