quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dido: Er zit een banaan in m'n oor.
Roel: Nee, dat ben ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, hoor, bij de Blokker. Je moet vragen naar een strijkplank
moet die wel met mannengereedschap komen, hij heeft de ruggegraat van een paling, en het pikkie van manneke pis!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:58 schreef pu55y_camper het volgende:
Roel: ik hoop dat we nog een dieper gesprekje kunnen voeren en uhhh..............
Denk verder: dat ik je dan eindelijk een keer stevig kan neuken kutkind
Nou ja je gaat toch ook geen uur lang 'sorry' zeggen. Met of zonder slappe uitvluchten als alcohol ed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, ik wil de oude Roel terug.
Alweer een leuke gozer die door zo'n keiharde Nederlandse kenau gesloopt wordt.![]()
Maar dan wel nadat Dido heeft gezegd dat ze weer wat voor hem voeltquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:59 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat bij een volgend feestje Roel en Linda wederom ladderzat in elkaars armen eindigen....
Vind t juist wel mooi wat dikkere wenkbrouwen, ipv zo'n dun streepjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:01 schreef jessie het volgende:
Dido heeft wel erg zware wenkbrauwen. Tis net Bert van Ernie.
Ge wit noot wè dur geburt as da ding goa groeiu...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
moet die wel met mannengereedschap komen, hij heeft de ruggegraat van een paling, en het pikkie van manneke pis!
of beidequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Of Roel is zwaar verliefd... of hij is seksueel zwaar gefrustreerd.
laat me nou in de waanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Veel onthouden en hopen op stiltes. En die waren er gelukkig.
[..]
dan istie 4 centimeter?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ge wit noot wè dur geburt as da ding goa groeiu...
Heb ik ook al gezegd, maar werd niet geloofdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ge wit noot wè dur geburt as da ding goa groeiu...
Hij is sexueel gefrustreerd en z'n gevoel is een klein beetje op drift geraaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Of Roel is zwaar verliefd... of hij is seksueel zwaar gefrustreerd.
dan blowt ie erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: als je gaat drinken gaat iedereen op elkaar lijken
Dido: ik vind mezelf op jullie lijken
Roel zegt wederom dat er nog nooit iets vervelends is gebeurd, als hij drinkt.
Ik oordeel niet snel: maar wat een loser. Wat ongeloofwaardig. In 26 jaar is er nog nooit iets vervelends gebeurd met drank, en nu ineens wel![]()
(zelf ook ervaringen met overmatig gebruik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |