Nou en? Ik ben vanmorgen tijdens dat stukje in slaap gevallen en had dat stuk gemistquote:
Na de reclame gingen ze weer verder waar ze voor de reclame gestopt waren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Shreever het volgende:
Nou en? Ik ben vanmorgen tijdens dat stukje in slaap gevallen en had dat stuk gemist
Ze hadden het toch minstens wat beter kunnen timen
Ach.. Monty is van de baan en meneer is meteen van zijn voetstukje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:24 schreef JPM01 het volgende:
prachtige race. maar wat een actie van die Villenkneus
BMW dumpen die gast
Echt om te huilen idd. Ik heb gezapt naar A1 GP. Kut SBS & kut F1. Vroegah...quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef Shreever het volgende:
Zijn ze gek ofzo? Kutreclame en zo'n belspelhoer laten zien terwijl de safety-car net naar binnen gaat!![]()
![]()
Na de reclame gingen ze gewoon verder op het punt waar ze gebleven waren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echt om te huilen idd. Ik heb gezapt naar A1 GP. Kut SBS & kut F1. Vroegah...
beter zij dan die kerel die er altijd staatquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:24 schreef Shreever het volgende:
Zijn ze gek ofzo? Kutreclame en zo'n belspelhoer laten zien terwijl de safety-car net naar binnen gaat!![]()
![]()
mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
beter zij dan die kerel die er altijd staat![]()
Vuurtje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
omg de vriendin van Christijan. Wat een vreselijk mens.
Ik vind vuur enger dan grote crash![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |