Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad, met als gevolg dat ik me daarna verslaap voor de herhalingquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:52 schreef Murray het volgende:
Bah nog een dik uur dus.
Kan nou wel wakker blijven maar dan val ik vast om kwart over 7 in slaap.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:40 schreef Atreidez het volgende:
Dat zou bij mij helemaal slecht werkenIk zit aan de koffie! Gezellig een docu kijken over aborigonals die brandje stichten
we zijn begonnen hoor met t programmaquote:
Hmm, net als ik werd ook de regisseur na een kwartiertje echt wakker. De rest van de race is echt perfect in beeld gebracht. Top regie, top race!quote:Op zondag 9 oktober 2005 07:08 schreef multatuli het volgende:
Wat een kut regisseur. Alles gemist omdat Sato voorging en Barrichello per se in beeld moest blijven. Had dan wat herhalingen van alle inhaalpogingen gedaan tijdens de SC.
Om vervolgens finaal weggereden te worden door zowel Alonso als Kimi.quote:Op zondag 9 oktober 2005 08:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
mooie race gevuld met het goed verdedigend rijden van de ex-wereldkampioen
Jepz.. net als die Sato.. weg wezen met die lui.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:24 schreef JPM01 het volgende:
prachtige race. maar wat een actie van die Villenkneus
BMW dumpen die gast
En Sato was ook weer lekker bezigquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:24 schreef JPM01 het volgende:
prachtige race. maar wat een actie van die Villenkneus
BMW dumpen die gast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |