Ok .. das beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Niet helemaal?
* marc stuurt grote bos bloemen met get well kaartje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Dat is middenin de roosquote:
Ik schiet altijd raakquote:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
dat kan dan niet hoor, ga maar een andere pleister zoeken
![]()
Marc, moedig dr nou niet nog meer aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....![]()
Dus rood.. het wordt al minder ...![]()
Dat deed je ook bij _Aural_?quote:
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders neem je gewoon een stuk wcpapier en plak je dat met wat plakband om je vinger.
Dat is wel weer waar....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Frezer het volgende:
Smakelijk Pheno!
Die rode plijster kleurt wel goed bij je haar _Cara_,.
Uh, jaquote:
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....![]()
En ik heb er zojuist al een papierenzakdoekje omgewikkeld...maar das zo onhandig typen...![]()
quote:
hahaha lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoor![]()
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsjequote:
Mijn hond is niet smerigquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?quote:
mijn excuses.. naar je hondquote:
en hier heb je helemaal gelijkquote:Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |